Miehellä unohtui FB auki ja... Mitä mun pitäisi ajatella?

  • Viestiketjun aloittaja "Tinja"
  • Ensimmäinen viesti
Voi että! :( Kyllä toi homma kuulostaa niin tutulta. Meillä oli pari vuotta sitten sama tilanne, tosin nainen oli mua 10 vuotta vanhempi ja miestä 4 vuotta nuorempi.
Kuulemma olivat vaan kavereita, mutta ei mun mielestä puhelinseksi kuulu kaverisuhteeseen. Olo oli tosi loukattu. Annoin kuitenkin miehelle anteeksi, mut epäilys ei hellitä ikinä. Sinuna lähtisin. Mies palaa tässäkin tapauksessa Liisan helmohin aina uudestaan ja uudestaan...
 
Huoh vaan
[QUOTE="daa";28727157]Kumma kun jäi FB sopivasti auki ja vain osa viesteistä poistettu... huoh[/QUOTE]

Jospas se ei ole ihan auki suoraan selain ikkunaan jäänyt, vaan ei ole muistanut kirjautua sieltä pois ja kun vaimo klikannut facebookia mennäkseen sinne itse, se tietty avaa edellisen tilin josta ei ole kirjauduttu ulos. Kyllä itsellenikin sattuu aika ajoin, että olen jäänyt facebookiin kirjautuneeksi kun unohtanut sieltä kirjautua erikseen pois.
 
  • Tykkää
Reactions: Eleonoora86
Miehen aivot
[QUOTE="vieras";28724141]Sanoisin miehelle, kun tulee kotiin, että "unohdit sitten fb:een auki". Odottaisin miehen ilmettä, jos olisi neutraali, ei mies ole mitään tehnyt, jos pelästyy/suuttuu tai muuta, tietää mies tehneensä väärin. Sen jälkeen kysyisin, että "joku nainen oli pistänyt viestiä, mistä tunnet". Eri asia, jos olisit mennyt miehen facebookiin ja kytännyt kaiken läpi. Siitä mies saisi suuttua, mutta jos nyt jouduit pakosti tuon näkemään. Jos mies sanoo, että joku työkaveri, kysy "flirttailetko työkavereillesi useinkin".

Miehellä voi olal keski-iän kriisi ja saa jotain tyydytystä siitä, että nuori nainen juttelee hänelle.[/QUOTE]

Miksi pitäisi tehdä noin kierrellen ja kaarrellen, lukea jotain ilmeitä ja tehdä johdattelevia kysymyksiä? Eikö olisi helpompi vain kysyä "miksi flirttailet fb:ssä vaikka tiedät etten pidä siitä?" Ja miksi pitää olla diagnosoimassa jotain kriisiä? Flirttailu toisille ja tapaamisten ehdottelu kun on missä iässä tahansa loukkaavaa.
 
Miehen aivot
Voi että! :( Kyllä toi homma kuulostaa niin tutulta. Meillä oli pari vuotta sitten sama tilanne, tosin nainen oli mua 10 vuotta vanhempi ja miestä 4 vuotta nuorempi.
Kuulemma olivat vaan kavereita, mutta ei mun mielestä puhelinseksi kuulu kaverisuhteeseen. Olo oli tosi loukattu. Annoin kuitenkin miehelle anteeksi, mut epäilys ei hellitä ikinä. Sinuna lähtisin. Mies palaa tässäkin tapauksessa Liisan helmohin aina uudestaan ja uudestaan...
Tämä o toinen asia mitä ihmettelen. Onhan se nyt vaan fakta että me miehet tykätään aina nuorista naisista ja valitettavasti se ikäero kasvaa sitä mukaa kun me vanhetaan. Ja toisaalta taas naisen kannalta onko se vähemmän loukkaavaa jos flirttailee itseään vanhemman tädin kanssa kuin 18-vuotiaan ja miksi?
 
.....
Hmm, joku tässä mua epäilyttää jo ihan alkuasetelmassa. Miten fb:ssä edes poistetaan viestejä viestiketjun sisältä? Tokihan tuollaisia ihastumisia tapahtuu, mutta tämä kyseinen tapaus on vähän.... epäilyttävä.
 
"vieras"
Tämä o toinen asia mitä ihmettelen. Onhan se nyt vaan fakta että me miehet tykätään aina nuorista naisista ja valitettavasti se ikäero kasvaa sitä mukaa kun me vanhetaan. Ja toisaalta taas naisen kannalta onko se vähemmän loukkaavaa jos flirttailee itseään vanhemman tädin kanssa kuin 18-vuotiaan ja miksi?
Kyllähän monet naisetkin tykkää iteään nuoremmista miehistä, koska jaksavat todennäköisemmin enemmän sängyssä ja muuta. Muuten kyllä yleensä viehättyvät vanhemmista, älykkäistä miehistä ja pienet juonteet eivät haittaa. Ei kai se nyt hyvältä tunnu, jos oma mies vaihtaa 10 vuotta nuorempaan. Kyllä siinä väkisinkin miettii, että onkohan nyt päiväys mennyt vai mikä, kun ei enään omalle puolisolleen kelpaa. Näistä miehistä tulee vähän jopa säälittävä kuva, jos ihanne on ottaa aina uusi nuori vaimo, jota kivempi katsella. Ei ole kovin rakkaussuhde kyseessä siinä tapauksessa. Itse arvostan rakkautta.

Sitten näistä miehistä, jotka ovat itse 40 vuotiaita ja ottavat parikymppisen, tulee mieleen, että miten se mies voi olla oman tyttärensä ikäisen naisen kanssa. Sama tietysti toisinpäin. Itseäni kuvottaa ajatus. Tulee mieleen, että haluaa mahdollisimman kokemattoman vähän naiiviin puolison, jonka sitten aina vaihtaa nuorempaan.

Arvostan erittäin paljon vanhoja ihmisiä, joilla intohimo säilyy loppuun asti ja viehättyy puolisosta vielä vanhanakin.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
ä79
Voi että! :( Kyllä toi homma kuulostaa niin tutulta. Meillä oli pari vuotta sitten sama tilanne, tosin nainen oli mua 10 vuotta vanhempi ja miestä 4 vuotta nuorempi.
Kuulemma olivat vaan kavereita, mutta ei mun mielestä puhelinseksi kuulu kaverisuhteeseen. Olo oli tosi loukattu. Annoin kuitenkin miehelle anteeksi, mut epäilys ei hellitä ikinä. Sinuna lähtisin. Mies palaa tässäkin tapauksessa Liisan helmohin aina uudestaan ja uudestaan...
Meilläkin mies jäi kiinni samasta ja annoin anteeksi. Vaikka tapauksesta on nyt 5 vuotta, vieläkin välillä tuntuu tosi kurjalta. :( Tässä vaiheessa en enää katso aiheelliseksi erota, mutta yhtään ainoaa uutta tilannetta, missä luottamus on koetuksella en usko suhteemme kestävän. Oli "pettäminen" sitten fyysistä tai henkistä, niin hetkeksi ainakin se vie pohjan koko suhteelta.
 
Minä voisin haluta antaa anteeksi pettämisen, mutta en jaksaisi.
Vanhasta elämästäni tiedän että minulta häviää kunnioitus pettäjää kohtaan ja minusta tulee vittumainen akka. En haluaisi altistaa lapsia siihen tilanteeseen, mieluummin eroaisin.
Kyllähän tässäkin ketjussa jo useampi ihminen on kirjoittanut että vielä vuosien jälkeen asia vaivaa ja luottamus ei ole palannut. Niin se olisi minunkin kohdalla, sen minkä kerran särkee, sitä ei takaisin saa.
 
  • Tykkää
Reactions: Joxu
sama homma
Mulle on tapahtunut aikalailla sama homma, mies unohti fb:n auki ja sieltä löytyi sitten rakkaudentunnustuksia toiselta naiselta yms. Se oli hirveä järkytys ja aluksi olin heti sitä mieltä, että haluan erota. Mies kuitenkin kotona itki ja vannoi rakkauttaan, kertoi suhteestaan tähän toiseen naiseen, oli vain kuulemma muutaman kerran tapailleet ja mitään sänkyhommia ei ollut tapahtunut. Ja minä sinisilmäisenä uskoin. Halusin uskoa. En voinut uskoa minun rakkaasta miehestäni, että HÄN edes pystyisi menemään sänkyyn kenenkään toisen kanssa. Halusin antaa anteeksi ja unohtaa, en ollut tällöin valmis heittämään kaikkea yhteistä hukkaan. Ajattelin, että jokainen tekee virheitä ja ansaitsee toisen mahdollisuuden. Nyt on kuitenkin useampi kuukausi tapahtuneesta mennyt ja selvinnyt, että sänkyhommia todellakin oli tapahtunut, mies pitää edelleen yhteyttä naiseen yms muuta paskaa. Joten ihan oikeasti, ei kannata jäädä tuommoiseen suhteeseen. Minä sen virheen tein. Ei sitä kukaan haluaisi rakkaastaan uskoa, että voi loukata tuolla tavalla, etenkään jos toinen vannoo rakkauttaan silmät kyynelissä....
 
  • Tykkää
Reactions: Joxu
Luottamus
Jos se yhteydenpito oikeasti loppuu niin sitten on mahdollisuus jatkaa parisuhdetta.Valitwttavasti meillä ainakin meni niin että yhteydenoito jatkui salassa, oppi virheestään huolellisemmaksi. Vaikka vannoi rakkautta ja halusi jatkaa parisuhdetta kanssani. Kun tämä selvisi, erosin.

Aikaisemmassa samanlaisessa kokemuksessa (eri mies!) mies lopetti oikeasti yhteydenpidon ja näytti minulle kun toiselta naiselta tuli viesti. Kuukaudessa loppui naisenkin puolelta yhteyden yrittäminen. Ja oikeasti uskon että mies lopetti, koska viestit olivat hyvin yksipuolisia ja "haluaisin tietää mitä sulle kuuluu" -tyyppisiä. Suhde kyllä loppui muista syistä.
 
kfkfkf
Mulla on ainakin sellainen, et ero tulis samantien jos jotain tuollaisia viestejä vaihtelis toisen naisen kanssa, vaikka eivät olis koskaan edes tavanneet.

Pettämisen jälkeen en edes katsois miestä päin, saati puhuis sille. Olis kamat pakattuna ja lukko vaihdettuna kun tulis kotiin enkä ikinä enää ottais siihen mitään yhteyttä.

Jos sä olet parisuhteessa ja rakastat kumppaniasi, ei sun kuulu haluta viestitellä toisten kanssa tuollaisia.
 
naamiska
Hmm, joku tässä mua epäilyttää jo ihan alkuasetelmassa. Miten fb:ssä edes poistetaan viestejä viestiketjun sisältä? Tokihan tuollaisia ihastumisia tapahtuu, mutta tämä kyseinen tapaus on vähän.... epäilyttävä.
Ihmeen moni takertuu tuohon vietien poistamiseen viestiketjusta. Mikä siinä on niin kummallista? Se on helppoa, yksinkertaita se poistaminen. Ja olen poistanut ketjusta tiettyjä viestejä joita en halua mieheni näkevän.
 
"vieras"
Mulla on ainakin sellainen, et ero tulis samantien jos jotain tuollaisia viestejä vaihtelis toisen naisen kanssa, vaikka eivät olis koskaan edes tavanneet.

Pettämisen jälkeen en edes katsois miestä päin, saati puhuis sille. Olis kamat pakattuna ja lukko vaihdettuna kun tulis kotiin enkä ikinä enää ottais siihen mitään yhteyttä.

Jos sä olet parisuhteessa ja rakastat kumppaniasi, ei sun kuulu haluta viestitellä toisten kanssa tuollaisia.
Näin tekisin, jos ei olisi lapsia. Jos olisi lapsia, ei voisi ihan noin menetellä. Pitäisi sen miehen kanssa mennä sopimaan elatuksesta, milloin lapset miehelle tms. Heilläkin taitaa ihan lapsia olla, eikä teilläkin ole?

Mutta kyllä mullakin tulis ero viestittelystäkin. Olisin muuten koko ajan sen jälkeen varpaillani ja ahdistunut, että tekeekö mies selkäni takana taas jotain ja saan pettyä uudestaan ja vielä pahemmin.
 
kfkfkf
[QUOTE="vieras";28727667]Näin tekisin, jos ei olisi lapsia. Jos olisi lapsia, ei voisi ihan noin menetellä. Pitäisi sen miehen kanssa mennä sopimaan elatuksesta, milloin lapset miehelle tms. Heilläkin taitaa ihan lapsia olla, eikä teilläkin ole?

Mutta kyllä mullakin tulis ero viestittelystäkin. Olisin muuten koko ajan sen jälkeen varpaillani ja ahdistunut, että tekeekö mies selkäni takana taas jotain ja saan pettyä uudestaan ja vielä pahemmin.[/QUOTE]

Meille on vasta tulossa yhteinen lapsi. En varmaan heti kykenisi edes mennä sopimaan elatuksista sun muista. Kaipa senkin voisi jotenkin hoitaa niin, ettei tartte saman pöydän ääressä istuskella. Tai jos pitäisi, en puhuisi miehelle mitään mistään muusta, kuin siitä elatuksesta ja tapaamisista. Mä en antais miehelle tilaisuutta edes selittää, sepäs miestä varmaan harmittais :D Kun ne selittelyt ei tilannetta muuta.
Tiedän et mieheni toimisi varmasti samoin.
 
"vieras"
Meille on vasta tulossa yhteinen lapsi. En varmaan heti kykenisi edes mennä sopimaan elatuksista sun muista. Kaipa senkin voisi jotenkin hoitaa niin, ettei tartte saman pöydän ääressä istuskella. Tai jos pitäisi, en puhuisi miehelle mitään mistään muusta, kuin siitä elatuksesta ja tapaamisista. Mä en antais miehelle tilaisuutta edes selittää, sepäs miestä varmaan harmittais :D Kun ne selittelyt ei tilannetta muuta.
Tiedän et mieheni toimisi varmasti samoin.
No sillon teillä on vähän eri tilanne. Tai et varmaan edes osaa ihan kuvitella edes tilannetta. Pieni vastasynytyn lapsi kun ei voi noin vaan mennä joka toinen viikonloppu hoitoon lähes tuntemattomalle isälleen, jonka kanssa ei ole tekemisissä. Yleensä kai tuollaiset tapaamiset järjestetään lastenvalvojalla pari tuntia tai sitten äidin kotona. Itse en suostuisi ottamaan miestä, joka on pettänyt kotiini katsomaan edes omaa lastaan. En kestäisi nähdä miestä kotonani eikä sitä voi keneltäkään vaatia. MOnesti tuollainen lapsi jää kai isättömäksi sitten.
 
kfkfkf
[QUOTE="vieras";28727740]No sillon teillä on vähän eri tilanne. Tai et varmaan edes osaa ihan kuvitella edes tilannetta. Pieni vastasynytyn lapsi kun ei voi noin vaan mennä joka toinen viikonloppu hoitoon lähes tuntemattomalle isälleen, jonka kanssa ei ole tekemisissä. Yleensä kai tuollaiset tapaamiset järjestetään lastenvalvojalla pari tuntia tai sitten äidin kotona. Itse en suostuisi ottamaan miestä, joka on pettänyt kotiini katsomaan edes omaa lastaan. En kestäisi nähdä miestä kotonani eikä sitä voi keneltäkään vaatia. MOnesti tuollainen lapsi jää kai isättömäksi sitten.[/QUOTE]

niin taitaa usein käydä :(
 
"Tinja"
No miehelläni on hyvä palkka ja meillä ei ole rahasta kiinni. Eli en ole siitä katkera, että on mennyt rahaa koruun. Vaan siitä, että ostaa arvokkaan korun jollekkin "hyvän päivän tutulle".
Emme me ole ainakan vielä eronnut. Mies on ollut rehellinen ja oikeasti katuvainen.
En tiedä oikein mitä ajatella.
Olen itsekin varmaan ollut vain liikaa äiti ja unohtanut olla enemmän se vaimo.
Mies sanoi, että on ollut ihastunut kyllä "Liisaan", mutta mitään suurempia tunteita ole ollut. Mun mielestä ihan uskottavia selityksiä tullut. Olen toki sitä mieltä, että pettämisen merkit ovat täyttyneet.

Mun mies joutuu itsekin käyttää pukua usein työnsä puolesta, mutta tuo lissu on ihan liian fiinin oloinen mieheni makuun. Mä olen hoikka, lyhyttukkainen brunette ja tuo lissu mua selväsi pyöreämpi pitkätukkainen blondi. Mua vaivaa, että mies on ollut viehättynyt täysin eri näköisestä naisesta, kuin minä.

Varmasti ehkä annan anteeksi, mutta itsetunnolle tämä ottaa ja kovasti..
 
"Siis"
Mun mielestä törkeintä oli tuo kommentti "rakas, soititko mulle selvittääksesi puhunko lissun kanssa".

Voi jumalauta, mies lirkuttelee vieraan naisen kanssa ja ostelee sille koruja, ja kun soitan selvittääkseni asiaa, suhtautuu alentuvasti ja holhoavasti. "voi pieni polo sua, yritätkö olla ovela: mähän kuule olin jo lissuun yhteydessä".
 
  • Tykkää
Reactions: Cassyput
"vieras"
No ei mun mielestä siinä ole mitään erikoista, että tykkää erinäköisistä naisista. Ei ainakaan mua viehätä vaan kaikki samannäköiset ja -tyyliset miehet, vaan on niissä eroja.

Mies on varmasti edelleenkin ihastunut naiseen, ei se ihastus noin vaan lopu. Varsinkin kun ovat vielä tekemisissä ja suunnittelivat tapaamistakin. Yhteydenpito pitää loppua kokonaan ja siten vaan ihastus voi loppua pikkuhiljaa.
 
....
Itse olen saanut helmikaulakorun aikoinaan miespuoliselta tutulta, ja se oli kyllä ahdistavaa. Kyseessä about 40v vanhempi ukko, ja fiilis oli jotenkin likainen. En tietenkään suostunut yhtään mihinkään! Ja annoin korun eteenpäin, kummitteli turhan paljon kaapissa :D

Veikkaan että tuo teidän tapauksen koru tuli ostettua ihan vain siitä yhdestä syystä. Kai se riippuu siitä naisesta onko hän suostunut seksiin vai ei, mutta ainakin miehesi on vapaaehtoisesti häntä lahjonut.

Vai onko miehelläsi tapana ostaa koruja ihan kaikille naistutuille? Äidille, siskoille, ystäville, SINULLE?
 

Yhteistyössä