Miehellä unohtui FB auki ja... Mitä mun pitäisi ajatella?

  • Viestiketjun aloittaja "Tinja"
  • Ensimmäinen viesti
apuuuuuwa
Mä en voi käsittää, kuka täysjärkinen ihminen haluaa haaskata aikaansa keksimällä muka tällaisen jutun tapahtuneen..ja käyttää aikaansa netissä asian päivittämiseen, kyselee mielipiteitä, puntaroi asiaa monelta kantilta ym..mikäli tämä olisi vain tuulesta temmattu juttu, provo. Vaikkakin tämä on vain nettikirjoittelua..tuntuvat Tinjan viestit johdonmukaisilta, vaikkakin henkilö on loukattu,hämillään ym..mutta silti pysyy tarinassa..eikä jutussa ole mitään epäjohdonmukaisuuksia. Lopettakaa jo se provosta jauhaminen ja menkää itse keksimään jokin älytön perätön juttu..jos se niin mukavaa on ja haluatte siihen haaskata aikaanne. Ja sitten vielä tämä viestien poistaminen viestiketjun keskeltä; kyllä, se on mahdollista ja yksinkertaista..menkää vaikka koittamaan. Olen puhunut. Ja myötätuntoni Tinjalle.
 
  • Tykkää
Reactions: SuzieQ. ja ElaineH
"vieras"
Paljon parempihan se olisi, että juttu olisi vain "Tinjan" ajankulukseen keksimä juttu. Jos kaikki pitää paikkaansa, siis Tinja kertoo, kuten hänelle on kerrottu, hän on mielestäni sinisilmäinen hölmö, joka tulee vielä pahoittamaan mielensä kaksinverroin, kun koko juttu paljastuu. Sitä en toivo, vaan mieluummin sen, että koko juttu on höpötystä.
 
"..."
Kuinka hankalaa se on uskoa, että tämmönen on totta?! En epäile piirunkaan verran tätä tarinaa. Myös minun elämässäni ollut hyvin vastaava. Uskon täysin tämän ikävän tarinan ja niin uskotte te muutkin viimeistään, kun sattuu omalle kohdalle.

Tinja olet ajatuksissani, vaikken sinua tunne. Niin tulee mieleeni omat kokemukset parin vuoden takaa.
 
  • Tykkää
Reactions: SuzieQ.
.-.-.-
Nyt järki käteen! Käsket miehesi poistaa naisen facesta kavereistaan ja puhelimesta! Laita mies koville,ei hän yhdestä kerrasta kaikkea kerro! mä oon itse sellanen et jos mun mies olis jääny noin kiinni,niin olis varmaan talo hajonnu ku olisin saanu raivarit!Ja korun käskisin pyytään takas,ei ventovieraalle osteta yhtään mitään! Niin se vaan on!
 
sama.
Nyt järki käteen! Käsket miehesi poistaa naisen facesta kavereistaan ja puhelimesta! Laita mies koville,ei hän yhdestä kerrasta kaikkea kerro! mä oon itse sellanen et jos mun mies olis jääny noin kiinni,niin olis varmaan talo hajonnu ku olisin saanu raivarit!Ja korun käskisin pyytään takas,ei ventovieraalle osteta yhtään mitään! Niin se vaan on!
Kuten jo aiemmin kirjoitin, NAISEN EI TODELLAKAAN KUULU POISTAA LIISAA SIELTÄ FACEBOOK-KAVEREISTA. Miehen pitää tehdä se itsenäisesti ja omatoimisesti. Jos ei tee, niin siinä vaiheessa voi näyttää miehelle ovea.

Sama juttu vauhtiajojen kanssa. Jos mies tajuaa ITSE olla sinne menemättä, niin suhde voidaan vielä pelastaa. Jos menee sinne kaikesta huolimatta, niin miehelle voi näyttää ovea.

Pallo on nyt täysin miehellä, ei Tinjalla. Eikä Tinjan itse todellakaan kuulu mennä facebookista Lissua poistamaan. Mies poistaa sen itse, jos haluaa tehdä töitä suhteen eteen ja jatkaa. Jos ei poista, niin haluaa ilmeisesti sinkkuilla/pettää ja jatkaa Tinjan mielen pahoittamista.
 
  • Tykkää
Reactions: Cassyput
.....
[QUOTE="Tinja";28727799]No miehelläni on hyvä palkka ja meillä ei ole rahasta kiinni. Eli en ole siitä katkera, että on mennyt rahaa koruun. Vaan siitä, että ostaa arvokkaan korun jollekkin "hyvän päivän tutulle".
Emme me ole ainakan vielä eronnut. Mies on ollut rehellinen ja oikeasti katuvainen.
En tiedä oikein mitä ajatella.
Olen itsekin varmaan ollut vain liikaa äiti ja unohtanut olla enemmän se vaimo.
Mies sanoi, että on ollut ihastunut kyllä "Liisaan", mutta mitään suurempia tunteita ole ollut. Mun mielestä ihan uskottavia selityksiä tullut. Olen toki sitä mieltä, että pettämisen merkit ovat täyttyneet.

Mun mies joutuu itsekin käyttää pukua usein työnsä puolesta, mutta tuo lissu on ihan liian fiinin oloinen mieheni makuun. Mä olen hoikka, lyhyttukkainen brunette ja tuo lissu mua selväsi pyöreämpi pitkätukkainen blondi. Mua vaivaa, että mies on ollut viehättynyt täysin eri näköisestä naisesta, kuin minä.

Varmasti ehkä annan anteeksi, mutta itsetunnolle tämä ottaa ja kovasti..[/QUOTE]

se koru on annettu ihan ihastukselle, eikä "hyvän päivän tutulle"
ja jos mies on tosissaan sun kanssa, niin yhteydenpito loppuun heti tähän typykkään..pois facekavereista tms..
ja selityken makua on kaikessa..joten en uskoisi kaikkea "ei olla naitu " juttuja.
 
.-.-.-
Kuten jo aiemmin kirjoitin, NAISEN EI TODELLAKAAN KUULU POISTAA LIISAA SIELTÄ FACEBOOK-KAVEREISTA. Miehen pitää tehdä se itsenäisesti ja omatoimisesti. Jos ei tee, niin siinä vaiheessa voi näyttää miehelle ovea.

Sama juttu vauhtiajojen kanssa. Jos mies tajuaa ITSE olla sinne menemättä, niin suhde voidaan vielä pelastaa. Jos menee sinne kaikesta huolimatta, niin miehelle voi näyttää ovea.

Pallo on nyt täysin miehellä, ei Tinjalla. Eikä Tinjan itse todellakaan kuulu mennä facebookista Lissua poistamaan. Mies poistaa sen itse, jos haluaa tehdä töitä suhteen eteen ja jatkaa. Jos ei poista, niin haluaa ilmeisesti sinkkuilla/pettää ja jatkaa Tinjan mielen pahoittamista.
Niinhän kirjotinkin että käsket miehen poistaa sen..Tää kaikki on nyt miehestä kiinni!!
 
"Tinja"
Miehen teot olemme käsitelleet. Toki henkinen käsittely jatkuu vielä kauan. Mua jotenkin eniten vaivaa se, mitä siinä naisessa oli, mitä minussa ei ole. MIKSI JUURI LISSU? MIKSI juuri hän koukutti mieheni noinkin pahoin?
 
"vieras"
[QUOTE="Tinja";28728116]Miehen teot olemme käsitelleet. Toki henkinen käsittely jatkuu vielä kauan. Mua jotenkin eniten vaivaa se, mitä siinä naisessa oli, mitä minussa ei ole. MIKSI JUURI LISSU? MIKSI juuri hän koukutti mieheni noinkin pahoin?[/QUOTE]

Uskotko sinä tosiaan, ettei heillä ole seksisuhdetta?
 
"Tinja"
Teille jotka ihmettelette miksi jauhaisin asiaa 2+:lla niin mua helpottaa purkaa asia johonkin. Tänne voin anonyymisti kirjoitella ja kukaan ei meitä tunnista. En pystyisi kenenkään tutun kanssa asiaa jakamaan. Paljon ajatuksia valaisevia kommentteja teiltä on tullut. Kiitos viesteistä!
 
"Tinja"
[QUOTE="vieras";28728119]Uskotko sinä tosiaan, ettei heillä ole seksisuhdetta?[/QUOTE]

Uskon. Mieheltäni kyselin ja utelin. Mies sanoi rehellisesti, että ei tiedä olisiko sortunut jos olisi mahdollisuus tullut. Ei siis voinut sanoa suoraan, että ei olisi mennytkään sänkyyn, vaan sanoi rehellisesti, että olisi saattanut harkita tilaisuuden tullen. Sanoi myös suoraan, että tämä "lissu" oli tehnyt selväksi, että ei aio harrastaa seksiä naimisissa olevan miehen kanssa. Mies kertoi itse tämän.
 
"vieras"
[QUOTE="Tinja";28728134]Uskon. Mieheltäni kyselin ja utelin. Mies sanoi rehellisesti, että ei tiedä olisiko sortunut jos olisi mahdollisuus tullut. Ei siis voinut sanoa suoraan, että ei olisi mennytkään sänkyyn, vaan sanoi rehellisesti, että olisi saattanut harkita tilaisuuden tullen. Sanoi myös suoraan, että tämä "lissu" oli tehnyt selväksi, että ei aio harrastaa seksiä naimisissa olevan miehen kanssa. Mies kertoi itse tämän.[/QUOTE]

Minä en uskoisi, tuon korujutun takia. Tuo "lissun" periaate nyt on selvästi yhdessä sovittu selitys.

Mistä voit tietää, että mies kertoi nämä asiat "rehellisesti"?
 
sama.
Niinhän kirjotinkin että käsket miehen poistaa sen..Tää kaikki on nyt miehestä kiinni!!
Sä et ymmärrä. Pätkääkään. Tarkoitin että miehen pitää poistaa se nainen ilman eri käskyä. Siis hänen pitää se itse tajuta sanomatta. Sä taas neuvoisit Tinjaa käskemään Lissun poistoa. Tässä on iso ero. Sun mielestä Lissu pitää poistaa sieltä, koska nainen niin haluaa ja mun mielestä lissu pitää poistaa sieltä, koska mies sitä haluaa (siis tajuaa sen itsekin). Mulle ei riittäisi, että mies poistaisi lissun sieltä kaverilistalta mun käskystä. Se pitäisi tulla itsenäisesti ja oma-aloitteisesti.
 
[QUOTE="Tinja";28728134]Uskon. Mieheltäni kyselin ja utelin. Mies sanoi rehellisesti, että ei tiedä olisiko sortunut jos olisi mahdollisuus tullut. Ei siis voinut sanoa suoraan, että ei olisi mennytkään sänkyyn, vaan sanoi rehellisesti, että olisi saattanut harkita tilaisuuden tullen. Sanoi myös suoraan, että tämä "lissu" oli tehnyt selväksi, että ei aio harrastaa seksiä naimisissa olevan miehen kanssa. Mies kertoi itse tämän.[/QUOTE]

Mulla ei kyllä olo paranisi tuosta yhtään. Jos kerran se puheenaihe on jo noin pitkälle mennyt, mies on ainakin ollut valmis seksin harrastamiseen.

Joka tapauksessa tsemppiä hirveästi! Toivottavasti saatte asiat selvitettyä ja mies ymmärtää mikä on tärkeintä.
 
"nuuh"
No mitä se lissu halusi? Korun vai oliko vaan noin kova kahvinhimo että pitää 70km päähän lähteä varatun hyvänpäiväntuttavan kanssa kahville? Mitä miehesi sitten lissulta halusi? Antaa korun puolitutulle? Miksei antanut korua sulle tai vaikka kaupankassalle jos noin kovasti koruhammasta kolotti? Nyt on lissut ja tussut kyllä lisäselvitystä vailla.
 
  • Tykkää
Reactions: Kissimi
"vieras"
[QUOTE="vieras";28728138]Minä en uskoisi, tuon korujutun takia. Tuo "lissun" periaate nyt on selvästi yhdessä sovittu selitys.

Mistä voit tietää, että mies kertoi nämä asiat "rehellisesti"?[/QUOTE]

Musta on ihan turha miettiä, kertoiko rehellisesti vai ei. Joitakin on helpompi lukea, joitain ei. Musta ap:n mies vaikuttaa katuvalta. AP...lopettaako mies nyt yhteydenpidon naiseen? Mites facebook. Jos ovat edelleen fb tuttavia, on miehen vaikeampi unohtaa.

Älä ap mieti miksi tämä nainen. Älä katso pelkkää ulkonäköä. Hän nyt vaan sattui olemaan miehelle jotain uutta ja jännittävää. Itse en pystyisi jatkamaan.
 
"Tinja"
En ymmärrä miksi mulla on tässä nyt suurin asia se, MIKSI JUURI SE LISSU, siis miksi juuri HÄN, miksi ei naapurin Maija tai S-marketin kassatäti tai Nordean pankinjohtaja tai vittu kuka vaan, miksi LISSU!? Siis mitä hänessä on sellaista, mikä mun mieheni sai niin koukkuun.
Mun miestäni ei ole helppo koukuttaa ja hän ei pikkuflirttiin lähde.
 
[QUOTE="Tinja";28728156]En ymmärrä miksi mulla on tässä nyt suurin asia se, MIKSI JUURI SE LISSU, siis miksi juuri HÄN, miksi ei naapurin Maija tai S-marketin kassatäti tai Nordean pankinjohtaja tai vittu kuka vaan, miksi LISSU!? Siis mitä hänessä on sellaista, mikä mun mieheni sai niin koukkuun.
Mun miestäni ei ole helppo koukuttaa ja hän ei pikkuflirttiin lähde.[/QUOTE]

Kai se on imartelevaa kun noin paljon nuorempi kiinnostuu.
 
"vieras"
[QUOTE="Tinja";28728156]En ymmärrä miksi mulla on tässä nyt suurin asia se, MIKSI JUURI SE LISSU, siis miksi juuri HÄN, miksi ei naapurin Maija tai S-marketin kassatäti tai Nordean pankinjohtaja tai vittu kuka vaan, miksi LISSU!? Siis mitä hänessä on sellaista, mikä mun mieheni sai niin koukkuun.
Mun miestäni ei ole helppo koukuttaa ja hän ei pikkuflirttiin lähde.[/QUOTE]

Ehkä se on toisinpäin, miehesi on koukuttanut Lissun, tunnut yleiseen tapaan ajattelevan melkein, että miehesi on tässä lähes viaton uhri.
 
"vieras"
Sä et ymmärrä. Pätkääkään. Tarkoitin että miehen pitää poistaa se nainen ilman eri käskyä. Siis hänen pitää se itse tajuta sanomatta. Sä taas neuvoisit Tinjaa käskemään Lissun poistoa. Tässä on iso ero. Sun mielestä Lissu pitää poistaa sieltä, koska nainen niin haluaa ja mun mielestä lissu pitää poistaa sieltä, koska mies sitä haluaa (siis tajuaa sen itsekin). Mulle ei riittäisi, että mies poistaisi lissun sieltä kaverilistalta mun käskystä. Se pitäisi tulla itsenäisesti ja oma-aloitteisesti.
Mies ei välttämättä tajua, miksi poistaisi naisen. Mulla ainakin fb kavereina ihan exiä ja ihmisiä, joiden kanssa en oikeasti ole missään tekemisissä. Kunhan siellä ovat. Kyllä musta Tinja voi ihan pyytää miestään poistamaan naisen kavereistaan.
 
"nuuh"
[QUOTE="Tinja";28728156]En ymmärrä miksi mulla on tässä nyt suurin asia se, MIKSI JUURI SE LISSU, siis miksi juuri HÄN, miksi ei naapurin Maija tai S-marketin kassatäti tai Nordean pankinjohtaja tai vittu kuka vaan, miksi LISSU!? Siis mitä hänessä on sellaista, mikä mun mieheni sai niin koukkuun.
Mun miestäni ei ole helppo koukuttaa ja hän ei pikkuflirttiin lähde.[/QUOTE]

Varmaan siks että Nordean pankinjohtajan haarojen avaus maksaa enemmän kuin Kalevala-koru.
 
"Tinja"
No ainakin se muija oli miehen puhelimessa ihan omalla nimellään. Ei millään piilonimelleä tms. Se nyt olisi puuttunut, että Lissu olisi ollut sielä joku "Seppo Korhonen". Oli ihan Lissu Virtanen.
Ei mua se fb-kaveruus nyt kaivele jotenkin..
Mun mies ei ole koskaan ollut mikään naistenmies.. Hän ei edes ymmärrä yleensä, jos joku flirttailee. On ennenkin yrittänyt naiset yrttänyt lähestyä. Tuossa Lissussa on siis ollut todellakin "sitä jotain"..
 
[QUOTE="Tinja";28728173]No ainakin se muija oli miehen puhelimessa ihan omalla nimellään. Ei millään piilonimelleä tms. Se nyt olisi puuttunut, että Lissu olisi ollut sielä joku "Seppo Korhonen". Oli ihan Lissu Virtanen.
Ei mua se fb-kaveruus nyt kaivele jotenkin..
Mun mies ei ole koskaan ollut mikään naistenmies.. Hän ei edes ymmärrä yleensä, jos joku flirttailee. On ennenkin yrittänyt naiset yrttänyt lähestyä. Tuossa Lissussa on siis ollut todellakin "sitä jotain"..[/QUOTE]

Lopettaako mies nyt yhteydenpidon tähän Lissuun, ja kuinka voit olla asiasta varma? Olisikohan miehellä keski-iän kriisiä pukkaamassa.. se ei tosin ole selitys mihinkään... Halut sillä on heränneet siihen nuorempaan mimmiin...
 

Yhteistyössä