miehellä toinen nainen ?!?

halusin jonnekkin purkaa itseäni mutta epäilen että miehelläni oisi yhteen 18vuotiaaseen tyttöseen suhde, väittää kokoajan mulle että he on vaan kavereita mies on jäänyt monta monta kertaa kiinni valehtelusta minulle kun on sanonut menevänsä jonnekkin ja sitten on mennytkin tämän tyttösen kanssa... sit mieheni on minulle kiukkuinen ja ilkeä jos ei pääse justiinsa sinä päivänä kun haluaisi mennä tai jos on nähnyt justiin tämän kyseisen ihmisen... meillä on kyllä makuuhuoneen puolella säpinää että siellä ei voi olla puutetta tai no. jos miehelle ei riitä joka toinen päivä tai useammin niin ihmettelen... hän tekee pitkää päivää töissä ja itse olen lasten kanssa kotona, meillä on 1v, 3v ja 4v lapset tämä nuorin on yhteinen ja olemme olleet naimisissa non 2vuotta... sitten kun miehelläni on 1-2krt vapaata viikossa niin hän menee ennemmin iltaisin omia menoja kuin olisi meidän kanssa... meillä oli jo keväällä puhetta samaisesta tytöstä kun mieheni jäi kiinni valehtelusta, ja vähän aikaa hän muisti olla ns.asiallinen ja kantaa vastuunsa, mutta taas hän on muuttumassa saman laiseksi... välillä tuntuu että oisi parempi jäädä yksin lasten kanssa mutta silti haluaisin olla mieheni kanssa ja uskoa että hän voisi olla rehellinen ja rakastaa minua... ..sitten olen lukenut mieheni viestejä niin joissain viesteissä lukee mm.hei kulta ym... olen muutaman kerran ollut paikalla kun mies on nähnyt tämän harrastuksissaan kun harrastaavat samaa harrastusta niin ne ovat kuin mitäkin teinejä... tätä tyttöä en voi sietää laisinkaan itse vaikka kuinka mieheni toivoo aluksi yritin hyväksyä heidän kaveri suhteen mutta en vaan pysty... ...olenko teidän milestä outo...
oisi kiva saada muitakin saman kaltaisia kokemuksi yksityisviestiäkin voi laittaa!! =)
 

Yhteistyössä