Miehellä salanimellä naisen numero puhelimessa, uskoisitko..

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
jos
Itsekin joskus tuollaisia mietin, mutta päätin etten ala aikuisen ihmisen puhelinta vahtimaan, etenkin kun on työpuhelin, jossa on numeroita vaikka kenelle.

Kyllä mies varmaan osaa itse huolehtia puhelimensa ja tietää kenelle mikäkin numero on ja miksi.
 
ap
3 vuotta sitten sama juttu. Silloin oli ihan selvä että ei oo puhtaat jauhot pussissa, näin siis viestin.
Nyt selvisi sama juttu, mutta väittää sen olevan vain tuttu. Kysyin minkälaista yhteyttä pitävät, vastasi että vaihtelevat vain kuulumisia. Mä en vaan pysty uskomaan. Ja kun kysyin mitä kuulumisia vastasi no että kuulumisia.

Mitä tässä nyt taas uskoo??
 
Joo
Voisin uskoa,jos olisin joskus ollut sairaalloisen omistushaluinen eli mulla on ollut ihan tuttavia salanimillä puhelimessa silloin,kun mulla oli aivan tajuttoman mustasukkainen ja kontrolloiva mies.Mulla ei saanut olla silloin yhtään mieskontaktia ja juuri ja juuri naisiakaan.
 
Mulla
oli joskus parikymppisenä tosi mustasukkainen poikaystävä ja laitoin sitten muutaman miespuolisen KAVERIN tyttöjen nimellä puhelimeen, kun en jaksanut kuunnella poikaystävän kiukuttelua..eli en tiedä teidän tilannetta, jos sinäkin olet mustasukkainen turhasta?? JOs et ole, niin en sitten kyllä uskoisi...

Minä onneksi tajusin jättää sen urpon hyvin pian ja nykyään saa olla kaverit ihan omilla nimillä :)
 
Joo
Voisin uskoa,jos olisin joskus ollut sairaalloisen omistushaluinen eli mulla on ollut ihan tuttavia salanimillä puhelimessa silloin,kun mulla oli aivan tajuttoman mustasukkainen ja kontrolloiva mies.Mulla ei saanut olla silloin yhtään mieskontaktia ja juuri ja juuri naisiakaan.
 

Yhteistyössä