Miehellä salanimellä naisen numero puhelimessa, uskoisitko..

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:
kitke siltä totuus irti..ei sun tarvii tollasta kattoa
Millä sen kitkee jos ei puhu :( Mietin etten puhu sille niin kauan ku kertoo totuuden. Onko siitäkään apua.
No ei varmasti, sillä et tee muuta kuin anna miehesi toiminnalle hiljaisen hyväksynnän. Varmaan ainoa keino saada miehesi "pakotettua" puhumaan on että pakkaat kamasi ja lähdet. Moni on nöyrtynyt tuossa kohtaa, se niin riippuu siitä, kiinnostaako miestäsi ylipäätään enää olla kanssasi vai kiinnostaako nuo seksisutturat enemmän.
 
viekas
Mä ehkä testaisin, että miehen ollessa nukkumassa soittaisin miehen puhelimesta siihen numeroon, kuuntelisin ensin mitä ja miten se nainen vastaa tai vastaako ollenkaan. Jos heillä on jotain meneillään, niin saattaa vastata tyyyliin "moi kulta" ennenkuin tajuaa että soittaja ei olekaan miehesi.

Tai laita pelkkä tyhjä viesti miehesi puhelimesta naiselle ja katso soittaako/tekstaako takaisin, saattaa siis laittaa viestiä jossa paljastuu edes jotain.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:
kitke siltä totuus irti..ei sun tarvii tollasta kattoa
Millä sen kitkee jos ei puhu :( Mietin etten puhu sille niin kauan ku kertoo totuuden. Onko siitäkään apua.
No ei varmasti, sillä et tee muuta kuin anna miehesi toiminnalle hiljaisen hyväksynnän. Varmaan ainoa keino saada miehesi "pakotettua" puhumaan on että pakkaat kamasi ja lähdet. Moni on nöyrtynyt tuossa kohtaa, se niin riippuu siitä, kiinnostaako miestäsi ylipäätään enää olla kanssasi vai kiinnostaako nuo seksisutturat enemmän.
Sen tiedän että tulis olemaan kova paikka jos pakkaan kamat ja nappaan lapset kainaloon. yksi asia sentään mistä voin olla varma.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:
yx tietty soiton siirto omaan numeroosi ..saakos sen vaan yhest numerost laitettuu vai siirtyykö kaikki puhelut
mut jos pelkkiä viestei ni sit en tiä...sim kortin vaihto :whistle:
Mä luulen että mies on jo ilmottanu tälle naiselle mun epäilyt. Sen naisen numero kyllä on mutta en mä voi sille soittaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:
yx tietty soiton siirto omaan numeroosi ..saakos sen vaan yhest numerost laitettuu vai siirtyykö kaikki puhelut
mut jos pelkkiä viestei ni sit en tiä...sim kortin vaihto :whistle:
Mä luulen että mies on jo ilmottanu tälle naiselle mun epäilyt. Sen naisen numero kyllä on mutta en mä voi sille soittaa.
juu aika varovaiseenhan tollasia juttui tehää.... et oo aatellu leikkii jotain lehtimyyjää :p
 
pikasesti
Lähde johonkin lasten kanssa,jos sulla on paikka mihin mennä.
Luulis mieheltä sitten tulevan puhetta.
Niin ja epäilen,että muutenkin ehkä olis tuossa tilanteessa se järkevin vaihtoehto Sinä toki päätät millaisen parisuhteen ja lapsille mallin perheestä annat.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:
yx tietty soiton siirto omaan numeroosi ..saakos sen vaan yhest numerost laitettuu vai siirtyykö kaikki puhelut
mut jos pelkkiä viestei ni sit en tiä...sim kortin vaihto :whistle:
Mä luulen että mies on jo ilmottanu tälle naiselle mun epäilyt. Sen naisen numero kyllä on mutta en mä voi sille soittaa.
Soita miehesi puhelimesta, silloin ei arvaa että soittaja olet sinä. Siis ennenkuin avata suusi, mutta nainen voi ehtiä sanoa jo vaikka mitä vastatessaan puhelimeen.

Tai jos olet valmis ottamaan ison riskin, niin laita miehesi puhelimesta sille viesti "kamala ikävä sun luo" tms ja odotat mitä nainen vastaa. Jos on ihan hyvänpäiväntuttu niin vastaus tulee tyyliin, "menikö väärään numeroon". Tee näin esim miehesi nukkuessa tai ollessa saunassa, jolloin ei itse reagoi puhelimeen...
 

Yhteistyössä