Alkuperäinen kirjoittaja lol:Alkuperäinen kirjoittaja No:Kuinka paksu verrattuna vauvan päähän?
niinpä![]()
Voi tehä tiukkaa, jos pituutta 50cm ja halkaisija 30cm![]()
no juu mutta ei se hirveästi nautintoa anna.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja lol:Alkuperäinen kirjoittaja No:Kuinka paksu verrattuna vauvan päähän?
niinpä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja No:Kuinka paksu verrattuna vauvan päähän?
Alkuperäinen kirjoittaja mikrokitumoppi:Mä olen kerran törmännyt sellaiseen hummeriin ettei mun yhden käden sormet mennyt sen ympäri vaikka kuinka puristin :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja etanalilli:no montako kurkkua noin niinku paksuuden puolesta?
Alkuperäinen kirjoittaja heli11:Alkuperäinen kirjoittaja etanalilli:no montako kurkkua noin niinku paksuuden puolesta?
yksi ja puoli
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no voihan tänne kuvan linkittää???
No joo, silloinhan ympärysmitta olisi metrin!Alkuperäinen kirjoittaja lol:Alkuperäinen kirjoittaja No:Kuinka paksu verrattuna vauvan päähän?
niinpä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mietipä uudestaan:No joo, silloinhan ympärysmitta olisi metrin!Alkuperäinen kirjoittaja lol:Alkuperäinen kirjoittaja No:Kuinka paksu verrattuna vauvan päähän?
niinpä![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mikrokitumoppi:Mä olen kerran törmännyt sellaiseen hummeriin ettei mun yhden käden sormet mennyt sen ympäri vaikka kuinka puristin :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja jaah:Alkuperäinen kirjoittaja mikrokitumoppi:Mä olen kerran törmännyt sellaiseen hummeriin ettei mun yhden käden sormet mennyt sen ympäri vaikka kuinka puristin :kieh:
Oikeesti? :O
Mun edellisellä oli niin iso, että tiukkaa teki toisinaan. Mutta kyllä mulla sormet ympäri silti ylsi. En haluis ees kokeilla sitä isompaa...
Toisaalta, jos se olis lyhyt ja paksu.... mm
Alkuperäinen kirjoittaja heli:siis miehellä mitä olen tapaillut on liian iso omasta mielestä ei olla päästy akti touhuihin mutta sillä alkoi seisomaan kun oltiin saunassa ja oli todellakin ISO. onko muilla kokemusta asiasta?