Miehellä exän valokuva lompakossa, miten reagoisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "höh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sitä kutsutaan "realismiksi".

Jos on exän kuva lompsassa, niin kyllä se siellä tod.näk ihan tarkoituksella on. Kun ei kerran ap mitenkään sen suuremmin lompakkoa kaivellut muuta kuin otti sieltä rahaa. On sitä kuvaa siellä katseltu joo ja ikävöity eksää.

Totuus pitää kohdata vaikka se sattuisi.

Varmaan outo kysymys, mutta miksei saisi yhtään ikävöidä? :snotty:

[QUOTE="vieras";24113958]Ettei vain inhorealismiksi. Jostain syystä se ex on ex ja nyx on nyx. Jos 1,5 vuoden suhteen aikana mies ei ole osoittanut mitään merkkejä exän perään haikailusta, niin nyt on mennyt ap:ltä ja sinulta herne nenää palkoineen päivineen ihan suotta.

Ps. Sulta unohtui huutaa: Jätä se sika![/QUOTE]

No heh heh tuohon viimeiseen kommenttiisi. Ei minulla ole herne nenässä sillä eihän tässä ole nyt kyse minun parisuhteestani. Joskus se realismi vain on inhottavaa, ja yllättävän moni valehteleekin itselleen tai ainakin muille, koska totuuden kohtaaminen on niin vaikeaa.

Mun mielestäni tuohon nyt ei sen kummemmin tarvitsisi reagoida, mistään loukkaantumisesta nyt puhumattakaan. Mieshän antoi poistaa kuvan lompsastaan, eri asia jos olisi alkanut kieltämään sen poisottamista. Itse olen tässä viimeiset 3,5 vuotta yrittänyt muistaa ja saada aikaiseksi laittaa lasteni kuvat rahapussiini, mutta enpä vaan saa aikaiseksi. Siellä taitaa edelleen olla miehestä v. 2004 otettu passikuva, vaikka parempiakin kuvia olisi ehkä ollut tarjolla. Samoin kännnykän näytön taustakuvaa on pitänyt vaihtaa vuoden ajan tässä, mutta sama vanha kuva on edelleen... Eli voisihan näistäkin joku vetää johtopäätöksen, että mieheni on minulle tärkeämpi kuin lapseni, koska olen vain miehen kuvan laittanut rahapussiini. Tai että toinen pojistani on tärkeämpi kuin toinen, koska hänestä yksistään on taustakuva kännykässäni.

Järkytyin kun katsoin mieheni lompakkoon ja mitäs sieltä löytyikään. No kuva hänen exästään. Henkkareiden alla oli kuva joten en usko että olisi vain unohtunut sinne. Erosta on yli viisi vuotta. No olin tietysti omituinen kun mies sängystä heräili ja alkoi tivaamaan mikä minua vaivaa. Hän ei tiennyt kuulemma että kuva oli siellä ja sanoi että heitetään se roskiin. Sen jälkeen ei olla puhuttu mitään. En voi uskoa että olisi muka vahingossa kuvan sinne unohtanut.