Miehellä exän valokuva lompakossa, miten reagoisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "höh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"höh"

Vieras
Niin olemme seurustelleet nyt noin 1.5 vuotta ja huomasin miehen lompakossa entisen avovaimonsa kuvan. Hän sanoo että se on unohtunut sinne, mutta muisti kyllä tarkan kohdan missä se lompakossansa oli. Mitä te sanoisitte ukolle vastaavassa tilanteessa? Olenko mä jotenkin lapsellinen kun mua ottaa ko. asia tosi paljon päähän. Eihän mun kanssa ole pakko olla jos exää kaipailee.

no minä itse , eli ap, avustin miestä ja otin sen sitten pois... Oli vaan että ok, ei hän sitä tarvitsekaan. Mutta siis niin kauan kantanut sitä kuvaa mukanaan. Mun kuvaa ei kyllä hänellä edes ole... ehkä oli sitten sen verta kauniimpi se exä.. Pah.

No ekan kerran se antoi mulle lompakkonsa, että maksan ostokset kiskalla, ja kun otin rahaa ni huomasin sen. Siis ei oo tapana ollut kaivella sen lompakkoa ni en ole aiemmin nähnyt. Kyl mä ymmärrän jos jokusen viikon se kuva siellä lojuu mutta nyt heidän erostaan jo aika kauan...

Ehkä se on vaan unohtunut sinne. On mullakin lompakossa kaikkea "vanhentunutta" jonka joutaisi heittää pois, mutta kun ei tule koskaan "siivottua" lompakkoa. Ja en mä haluaisi, että mun miehellä olisi exän kuva aina mukanaan, pyytäisin ottamaan pois tai ottaisin itse (miehen nähden, ilman lupaa en viitsi toisen tarvikkeita heittää pois), mutta en myöskään ajattelisi, että sen kuvan olemassaolo tarkoittaisi mitään mistä kannattaa vetää herneet nenään.

No juu, munkin eräs poikaystäväni esitteli ex-vaimonsa kuvaa jota säilytti lompakossa, oikein kahtena kappaleena vielä. Puhui myös jatkuvasti vuoden kestäneen avioliittonsa purkautumisesta ja siitä miten koville ero otti...joutui ihan pitkälle sairaslomalle ja terapiaan asian vuoksi. Puhui exästään jatkuvasti, tuntui todellakin että oli juuttunut exäänsä pahemman kerran, ja kaikki tulevat muikit vain korviketta tälle hänen "elämänsä naiselle"....

Missä kohtaa se lompakossa oli? Jonnekin taskuun voi unohtaa vaikka mitä jollei sitä taskua koskaan käytä. Mutta jos se on esim. setelilokerossa tai kolikoiden seassa niin luulis huomanneen.

Mä löysin lompakostani 5 vuotta sitten vanhentuneita pizzapasseja ja muuta, en avaa lompakkoa muuten kuin korttien kohdalta, kolikko taskun saa auki ulkopuolelta. Joten hyvin voi olla mahdollista unohtaa asia sinne varsinkin kun on ex ja luultavasti muutenkin unohdettu jo.

[QUOTE="höh";24112148]no minä itse , eli ap, avustin miestä ja otin sen sitten pois... Oli vaan että ok, ei hän sitä tarvitsekaan. Mutta siis niin kauan kantanut sitä kuvaa mukanaan. Mun kuvaa ei kyllä hänellä edes ole... ehkä oli sitten sen verta kauniimpi se exä.. Pah.[/QUOTE]

No oliko se kauniimpi kuin sä?

jaa-a ei kai tuosta kannata suuttua

mä oon miehen molempien exien fb kaveri ja ollaan kyläilty molemmilla-jopa niin ett mun lapset on ollu mukana.. nehän on nimenomaan exiä,eikö?

Ymmärrän, että tunnet noin, mutta mies on nyt sinun kanssasi. Hänellä on silti historiansa, johon entinen avovaimo kuuluu ja kyllä mielestäni on oikeus pitää lompakossaan, mitä kuvia haluaa.

[QUOTE="vieras";24113444]Nyt naiset oikeasti. Ihan oikeasti. Mikä teitä vaivaa? Heti ollaan näkemässä pahimpia mörköjä ja synkimpiä pilviä suhteen yllä.[/QUOTE]

Sitä kutsutaan "realismiksi".

Jos on exän kuva lompsassa, niin kyllä se siellä tod.näk ihan tarkoituksella on. Kun ei kerran ap mitenkään sen suuremmin lompakkoa kaivellut muuta kuin otti sieltä rahaa. On sitä kuvaa siellä katseltu joo ja ikävöity eksää.

Totuus pitää kohdata vaikka se sattuisi.

kyllä mäkin loukkaantuisin, jos olis varma ettei vahingossa ole sinne jäänyt. Jos on ollut vahinko niin eipä siinä mitään. Vois olla että vahingossa oman exän kuva putois jostain...eiku enhän mä nyt lapsellinen ole. :D

Sitä kutsutaan "realismiksi".

Jos on exän kuva lompsassa, niin kyllä se siellä tod.näk ihan tarkoituksella on. Kun ei kerran ap mitenkään sen suuremmin lompakkoa kaivellut muuta kuin otti sieltä rahaa. On sitä kuvaa siellä katseltu joo ja ikävöity eksää.

Totuus pitää kohdata vaikka se sattuisi.
Ettei vain inhorealismiksi. Jostain syystä se ex on ex ja nyx on nyx. Jos 1,5 vuoden suhteen aikana mies ei ole osoittanut mitään merkkejä exän perään haikailusta, niin nyt on mennyt ap:ltä ja sinulta herne nenää palkoineen päivineen ihan suotta.

Ps. Sulta unohtui huutaa: Jätä se sika!