mie laittaudun, mies ei piittaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja punapiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

punapiä

Vieras
ostan uuden paidan ja seksikkäät pikkarit, mies ei sano mitään ei vaivaudu edes vilkaisemaan. käyn kampaajalla ja ostan uuden huulipunan, mies ei näe mitään eroa. aaaght !!! :( mie vaihan kohta miestä, etin sellasen joka arvostaa sitä että nainen katsoo vähän minkä näköisenä kuljeksii..

Ne miehet vaan tahtoo sitten katsella muitakin naisia vähän liian pitkään, jotka ovat persoja naiskauneudelle :whistle: Minusta se on jotenkin vapauttavaa että näyttää miehen silmissä aina samalta :D

punapiä ja ukkonsa.
funny0399.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Ne miehet vaan tahtoo sitten katsella muitakin naisia vähän liian pitkään, jotka ovat persoja naiskauneudelle :whistle: Minusta se on jotenkin vapauttavaa että näyttää miehen silmissä aina samalta :D

kyllä, totta turiset :D

Hih, mulle on oma mies sanonut joskus kun uusia pikkareita esittelin että tykkään sun alushousuista eniten kun ne on tossa lattialla, eli ei jalassa :) Ei ne hei oikeesti huomaa!
Ei kannata ottaa itteensä, kaunis olet kuitenkin!

Alkuperäinen kirjoittaja Kaisa:
Hih, mulle on oma mies sanonut joskus kun uusia pikkareita esittelin että tykkään sun alushousuista eniten kun ne on tossa lattialla, eli ei jalassa :) Ei ne hei oikeesti huomaa!
Ei kannata ottaa itteensä, kaunis olet kuitenkin!

Ihme yleistys, kyl mun mies huomaa, osaa sanoa mitä meikkiä mulla on milloinkin ja on kiinnostunut itse valitsemaan ja ostamaan mulle pikkareita.

joo, ei ehkä pidä yleistää, mutta itseäni ei haittaa jos miestä ei kiinnosta, enkä usko että sitä väkisinkään saa kinnostumaan. Olet onnekas, kun teillä on yhteinen kiinostuksenkohde.
Ja ap, vihjaise jotenkin hienovaraisesti?
Ja kyllä se minunkin meis kyselee ja katsoo jos olen esim. parturissa käynyt, meillä ei vaan nuo ulkonäköseikat ole niin tärkeitä. Ymmärrän toki jos muilla toisin

Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:
Pikkareita valitsemassa naiselle? Joko neiti ei itse osaa, tai kundi on sitten "neiti".. :laugh:

Tai sit miestä kiinnostaa mun asiat. Siitä on kiva kattoa alusvaatteita ja kuvitella, mikä näyttäis mun päällä kivalta. Ei siinä mitään neitimäistä ole, päinvastoin.

Nyt muuten kävi lemmikkiwinksille kehnosti Sothparkissa! :o

Pikkareita valitsemassa naiselle? Joko neiti ei itse osaa, tai kundi on sitten "neiti".. :laugh:
Hä? Kyllä munkin mies mielellään on mukana. Eikä se oo neiti. Ja osaisin mä ilmankin. Aihepiiri vaan kiinnostaa, mun pehva ja sen verhoilu meinaan.

Juu, samaa mieltä, että niitä on mukava katsoa ja "kuvitella". Minä kyllä ostan naiselleni alusvaatteita, mutta kun hän itse on vaateostoksilla, niin piruako minä siellä teen? Uskoisin että hän osaa kyllä ihan itse valita sopivat. Tietysti jos halutaan joka paikassa kulkea yhdessä, niin, no kukin tavallaan. =)

Juu, samaa mieltä, että niitä on mukava katsoa ja "kuvitella". Minä kyllä ostan naiselleni alusvaatteita, mutta kun hän itse on vaateostoksilla, niin piruako minä siellä teen? Uskoisin että hän osaa kyllä ihan itse valita sopivat. Tietysti jos halutaan joka paikassa kulkea yhdessä, niin, no kukin tavallaan. =)

No, me kyllä halutaan olla yhdessä mahd. paljon, minun mieskin haluaa. Luulin sua naiseksi, ku sulla on niin neitimäinen nikki.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

No, me kyllä halutaan olla yhdessä mahd. paljon, minun mieskin haluaa. Luulin sua naiseksi, ku sulla on niin neitimäinen nikki.

:D