P:...ka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimoke
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaimoke

Vieras
Vitsit kun ottaa kupoliin!Mies ollut kesästä saakka lomautettu ja makaakotona päivät .Mitään ei tee ,ei etsi uutta työtä ,siivoa tai edes vie roskista.Yöt valvoo ja katsoo videoita.
Ainua mitä tekee on ,että käy jäähallilla poikansa (12-v ) kanssa harkoissa ja peleissä joita paljon.
Itse käyn raskaassa vuorotyössä.Joudun joka toinen aamu heräämään jo puoli viisi aamulla ja joka toinen ilta olen kotona puolen yön jälkeen.
Mie ei viikoloppuina tee muuta kuin on jäähallilla.Eli ei vietä yhtään aikaa silloin kun olen kotona täällä.
Minä siis käyn kaupassa ja ostan kaikki ruuat omalla palkallani,pesen pyykit ,siivoan,kuulustelen tyttöjeni kokeet ym .ym.
Tuntuu että työtä ja työtä aina vaan täällä tai työpaikalla.Ikinä emme tee mitään yhdessä.
Tänä aamuna sen päätin!Nyt saa riittää.Minähän käyn töissä ja tienaan .Lisäksi Minäkin haluan lomaa!Päätin ,että alan tyttöjen (10 ja 13-v kanssa käymään jossakin ) .Ensin menemme Hesaan apassionata-hevosjuttuun helmikuussa.Hain sinne joliput.
Sitten lopputalvesta otan meille kolmelle halvan lähdön etelään! Ja jatkossa teemme MYÖS jotain muuta kivaa ja virkistävää.
Olen loun kyllästynyt siihen ,että rahaan palkkani kotiin ja ikinä en käy missään kuten ei tytötkään .Koko palkkani menee siihen että tätä huushollia pyöritän ja miehelle "lainailen " milloin mitäkin summia ,vaikka saa melkein samn työt.korvauksen kuin minä palkaa.
Hän kyllä matkustelee ympäri suomea poikansa kanssa pelijutuissa ja hotelleissa.
OLENKO ITSEKÄS NYT?Mies jo vähän hermostui kun kerroin suunnitelmistani.
Mutta sanoin hänelle ,että koskaan en itseeni satsaa millään tavalla.EN käy ravintoloissa,en polta ,en juo enkä harrasta mitään.
Hän ehdotti KÄVELYLENKKEJÄ!!!!

Olen monta kertaa puhunut miehelle siitä kuinka samaa tämä elämäni pyörii työn ja kodin välillä.Olen pyytänyt ja itkenyt sitä että miksi emme voi oikein koskaan viettää kahdenkeskistäaikaaja käydä jossain perheenä.
Hän aina vetoo siihen että kesälomalla käytiin veljen luona et.suomessa tai naantalissa päiväsiltään perheen kanssa.
Seuraava kerta tulee sit ehkä ensi kesänä.
Minä en vaan jaksa!Tämä on niin samperin yksitoikkoista elämää.
Olen nuorempana asunut vuosia ulkomailla ja tuntuu ,että seinät kaatuu päälle:(

Ei tuo kuullosta haappoiselta elamalta. Onko sinulla ystavia keiden kanssa voisit lahtea johonkin matkalla ja silla aikaa mies saisi pyorittaa huushollia?

Aivan torkeaa ettei han edes etsi tyopaikkaa.

On minulla muutama ystävä ,mutta ajattelin lähteä tyttöjen kanssa koska ovat pärjänneet hyvin koulussa ja olleet reippaina keskeenään kun minä paljon iltaisn töissä.
Ovat haaveilleet ,ettäpääsevät etelään ja noista hevosjutun lipuistakin olivat niin onnellisia kuin olla ja voi.
Ovat vähään tyytyväisiä nuo tytöt ja haluan että heilläkin olisi jotain uutta ja kivaa.

Sekin tässä ahdistaa ...että miksi vnaimisiinmenon jälkeen mies niinkun automaattisesti luulee ,ajattelee että kyllä se vaimo siellä kotona tyytyväisenä odotteelee v ja viihtyy.Ihan kuin jokin huomekalu!Että ei sen kanssa tartte mitään vapaa-aikaa viettää .Joskus kerran kanks kuussa kun vähän sänkyhommia tekee niin se muka riittää :O

Yhteistyössä