Mexico ja Usa (rokote asia) ja muita kysymyksiä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26544811]Voi noloa, yksi uhkailee täällä jollain lakimiehellä, ME OLLAAN SUOMESSA eikä missään ameriikan ihmemaassa.

Voisitko jo pikkuhiljaa muuttaa sinne?[/QUOTE]
Hyvää työtä ainakin jo nyt poliisi teki ja lakimies, mutta en sen enempää voin täällä kertoa:). Mulle vaan käskettiin ettei mun tarvi lopettaa palstailu(lakimies sanoi) ei kenenkään takia joka häirikköi, haukku ja jakaa kaikille väärä tietoa perheestä ja yrityksestä. Täällä siitä oli paljon ja olen onnellinen mitä poliisi jo sai aikaiseks

Kuule Venakko anna palaa. Mä en ole missään kirjoittanut mitään uhkaavaa enkä muuta voit katsoa kaikki noin vajaa 300 viestiä mitä ikinä kirjoittanu tänne lue ne kaikki. Jos haluut ottaa mut silmätikuksi siitä vaan. Mä en tässä häviä mitään.

Kuule Venakko anna palaa. Mä en ole missään kirjoittanut mitään uhkaavaa enkä muuta voit katsoa kaikki noin vajaa 300 viestiä mitä ikinä kirjoittanu tänne lue ne kaikki. Jos haluut ottaa mut silmätikuksi siitä vaan. Mä en tässä häviä mitään.

Minä ymmärsin, että tarkistetaan vain, ettet ole sama joka aiemmin häiriköinyt Milannaa tms. Ei kai muuten ole mitään aihetta mihinkään?? Muuten en halua juttuun sekaantua. :O *kipittää äkkiä pois täältä ketjusta*

Hyvää työtä ainakin jo nyt poliisi teki ja lakimies, mutta en sen enempää voin täällä kertoa:). Mulle vaan käskettiin ettei mun tarvi lopettaa palstailu(lakimies sanoi) ei kenenkään takia joka häirikköi, haukku ja jakaa kaikille väärä tietoa perheestä ja yrityksestä. Täällä siitä oli paljon ja olen onnellinen mitä poliisi jo sai aikaiseks

Kukaan ei osaisi kertoa sun perheestä tai yrityksestä yhtään mitään jos et olisi täällä kertonut nimeäsi.

Minä ymmärsin, että tarkistetaan vain, ettet ole sama joka aiemmin häiriköinyt Milannaa tms. Ei kai muuten ole mitään aihetta mihinkään?? Muuten en halua juttuun sekaantua. :O *kipittää äkkiä pois täältä ketjusta*

En ole kun olen kun olen ollut jossakin ketjussa hieman eri mieltä niin se riitti. Hänen kanssaan ei voi olla mustana erimieltä koska sinulla on silloin nimimerkki jonka voi muistaa.

Sä luulet tuntevas mut. Mun elämästä sä et ota sitä etkä tätä. Sun elämästä niin sitä ja tätä ja sanon tän vaan siks kun olen 3-4 kertaa muuutaman viikon aikana sekaantunut sun ketjuihis ja sulla on musta jo mielipide muutaman kommentin takia. Mietis niitä sun kommentteja 5 vuoden ajalta...

Mä luen nyt ekaa kertaa sun juttujas ja on jo erittäin vahva mielipide susta...

No kannattaisiko pysyä pois täältä jos ei onnistu palstailu ilman virkavallan apua?
Oikeesti niillä poliiseilla olisi miljoona tärkeämpääkin tehtävää kun kytätä kaksplus-mammapalstaa.. (meillä kaikilla olisi.)

Yhteistyössä