Mensan nettitestistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tyyne"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Tyyne"

Vieras
Tarkoitus oli tehdä tuo testi ihan rauhassa, mutta lapset tulivatkin kesken kaiken sähläämään ympärille, meni sitten vähän huitaisuksi loput tehtävät (10-15kpl). Aikaa olisi ollut vielä yli 10 minuuttia kun sain viimeisen tehtävän tehtyä. Voikohan tuon tehdä heti uudelleen? Luulisi jotenkin vääristävän kun noihin ensimmäisiin pystyin keskittymään, ja muistan varmasti miten ne pähkäilin. Harmittaa kun olen pitkään miettinyt sen tekemistä ja nyt PITI olla rauhallinen hetki.

[QUOTE="allukka";28252824]Mä sain tulokseksi 106. Olen sen mukaan keskivertoa älykkäämpi ihminen.

Jep jep :D[/QUOTE]

No valkoisen ihmisen keskimääräinen älykkyys on 100, aasialaisen 105, afrikkalaisen 70, "keskivärisen" 80. Että aika keskivertoa olet kyllä. Alle 70 luokitellaan kehitysvaimmaiseksi.

Jostain testistä olen saanut 140, jostain 150.

[QUOTE="vieras";28252851]No valkoisen ihmisen keskimääräinen älykkyys on 100, aasialaisen 105, afrikkalaisen 70, "keskivärisen" 80. Että aika keskivertoa olet kyllä. Alle 70 luokitellaan kehitysvaimmaiseksi.

Jostain testistä olen saanut 140, jostain 150.[/QUOTE]

No näin mä ajattelinkin, että tuskin mä kuitenkaan kovinkaan paljon älykkäämpi olen ku keskivertoihminen. Siksi pisti hymyilyttää se kommentti siinä testin lopussa.

Yhteistyössä