Menkkojen pitäisi alkaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oudosti etoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oudosti etoo

Vieras
parin viikon sisällä varmaankin ( kierto ollut aina epäsäännöllinen ) mutta nyt on parina päivänä ollu sellasta outoa etovaa oloa. Ovulaatioliman bongasin n. pari viikkoa sitten. Tikkuja en ole käyttänyt. Raskaus on toiveissa mutta kun edellisissä raskauksissa on mennyt pitkään ennen kuin olen tullut raskaaksi. Nyt kiertoja 'hoidettiin' orgametrilillä ja tämä on vasta toinen kierto niiden pois jättämisen jälkeen.
Rinnat ei ole kipeät, en ole hirveän väsynyt eikä palele niin kuin aiemmin alkuraskauksissa mutta mies on sitä mieltä että tuo etominen on selvä merkki raskaudesta.
Itse en oikein vielä uskalla ajatellakaan sellaista ettei pety liikaa.

Mutta olo on siis sellainen että rupee tekemään pahaa, etoo, velloo mut ei suoranaisesti okseta. Luulen että voisin kuitenkin oksentaa jos vähän 'auttaisin' ja yleensä en oksenna IKINÄ. En ikinä raskausaikanakaan ole oksentanut.

Minulla ei ole jämptiä kiertoa - ei ikinä ole ollutkaan. Siksi en osaa sanoa koska menkkojen pitäisi alkaa. Mutta jos ne alkaa niin kyllä varmasti 2 viikon sisällä alkavat. Olin ovisliman bongaavinani ( en ole koskaan bongailua harrastanut :D ) n. pari viikkoa sitten. Ois ollu reilu viikko sitten perjantaina?

Kuulostaa aivan minun tilanteeltani muutama viikko sitten. Etova olo jo hävinnyt, mutta kesti viikkoja. En ollut raskaana suurista toiveista huolimatta. Oli ihan sata varma asiasta sen etovan olon takia. Muitakin oireita oli, mutta kun ei ni ei. Onnea matkaan!

Etova olo jatkuu. Ja pienen pientä vaaleanpunaista vuotoa tullut. Ei kuukautiskipuja tms. Yleensä kärsin järkyttävistä menkkakivuista mutta hypin kyllä riemusta jos menkkakivut ovat historiaa ;)
En tiedä mistä kyse... voisikohan etovaolo olla korvausta kivuttomuudelle? ja näin ollen siis uusi menkkaoire? Vai voiko raskaana ollessa tulla vaaleanpunertavaa vuotoa?

Yhteistyössä