Mulla viime raskaudessa kävi näin.. (kierto n.30pv)
Noin viikko ennen menkkoja alkoi tulla verta, ajattelin että menkat alkoi jo nyt. Laitoin siteet ja kaikki mutta huomasin seuraavana päivänä ettei ne tainnut alkaakaan, olihan ne yli viikon liian aikaisessakin. En osannut kiinnittää siihen liikaa huomiota kun laihduttamisen ja kuntoilun myötä ne oli aiemmin reistailleet, en silloin tosin laihduttanut. Aikaa kului eikä menkkoja näkynyt. Tällä välin olin jo yhteydessä lääkäriin koska olin ihan sippi, ihan totaalisen.
No, pari viikkoa sen jälkeen kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, tei postiivisen raskaustestin.
Eli, mulla se oli siis kiinnittymisvuotoa, aika runsastakin siis kun luulin että menkat alkaa. En nyt jaksa laskea ja muistella mutta ei siitä yhdynnästä tainnut olla kuin viikko?! Ja oireet päällä jo silloin, ei mitään fyysistä, voimaton ja väsy vain. Samat ensioireet oli kahdessa ekassakin raskaudessa.
Mulla on kyllä oireet alkaneet aina siinä reilun viikon päästä hedelmöittymisestä, jopa viikossa. Keho reagoi tosi voimakkaasti näköjään. Menkkojen aikaan jo rinnatkin niin kipeenä että hyvä että paitaa pystyi pitämään. Se väsymys on jotain ihan älytöntä, vaikka nukkuisi 20 h vuorokaudessa, väsyttää silti.