Kuinka pian raskaus oireet näkyy tai tulee ilmi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Veera 1988
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Veera 1988

Vieras
Mulla oli mensut 11.2.jotka kesti 3pv kierto 28-30 vaihtelee ja olin 23.2. harrastin seksiä ja nyt 2-3 päivän aikana on ilmennyt aamusin etovaa oloa sama syönkö mitä aamulla niin tulee sama olo päivisin parisen kertaa saattaa olla sama etova olo mutta se on aamuisin pahempaa en kuitenkaan oksenna,sitten on sattunut vähän kohdun yläpuolelle ja kohdun kohdalle,alaselkään on tänään kummallisia vihlasuja ja samoiten mahaan kohdun puolelle ja tuntuu pistävä kipu mistä se johtuu voiko olla raskaana vai en?Testiä en ole tehnyt vielä.

ei voi olla viel raskausoireita. laskun mukaan olet nyt 2 viikkoa 3 päivää raskaana. alkio kiinnittyy kohdun seinämään vasta ens viikolla jolloin istukkahormoni alkaa erittymään.

Jos ne on ovis kipuja niin onko mahdollista että olen raskautunut tai raskautumassa?Niin ja unohtui mainita että mua pissattaa koko ajan vaikka en hirveästi juo päivän aikana mitään en tiiä mistä sekin sit johtuu?

Jos ne on ovis kipuja niin onko mahdollista että olen raskautunut tai raskautumassa?Niin ja unohtui mainita että mua pissattaa koko ajan vaikka en hirveästi juo päivän aikana mitään en tiiä mistä sekin sit johtuu?

Oviksen jälkeen raskausoireet alkaa vasta n. kahden viikon päästä. Mulla alkoi raskaus "pissattamaan" vasta kun vauva oli niin iso, että painoi rakkoa. Jos sulla on sokeritauti?

no ovulaatio kipu voi olla. tai sit vain sun mieli tekee tepposia. periaatteessa sulla on ollut ovulaatio 25.päivä mut koska ihminen ei ole kerron tarkka se voi olla ennemmin tai myöhemmin. mut hedelmöittymisestä menee ainakin noin viikko ennekuin alkio kiinnittyy ja siitäkin viel viikko ennekuin voi varmasti sanoa onko raskaana vai ei. eli testi kannattaa tehdä joskus 11.3.tta aikasintaan.

Mulla viime raskaudessa kävi näin.. (kierto n.30pv)
Noin viikko ennen menkkoja alkoi tulla verta, ajattelin että menkat alkoi jo nyt. Laitoin siteet ja kaikki mutta huomasin seuraavana päivänä ettei ne tainnut alkaakaan, olihan ne yli viikon liian aikaisessakin. En osannut kiinnittää siihen liikaa huomiota kun laihduttamisen ja kuntoilun myötä ne oli aiemmin reistailleet, en silloin tosin laihduttanut. Aikaa kului eikä menkkoja näkynyt. Tällä välin olin jo yhteydessä lääkäriin koska olin ihan sippi, ihan totaalisen.
No, pari viikkoa sen jälkeen kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, tei postiivisen raskaustestin.

Eli, mulla se oli siis kiinnittymisvuotoa, aika runsastakin siis kun luulin että menkat alkaa. En nyt jaksa laskea ja muistella mutta ei siitä yhdynnästä tainnut olla kuin viikko?! Ja oireet päällä jo silloin, ei mitään fyysistä, voimaton ja väsy vain. Samat ensioireet oli kahdessa ekassakin raskaudessa.

Mulla on kyllä oireet alkaneet aina siinä reilun viikon päästä hedelmöittymisestä, jopa viikossa. Keho reagoi tosi voimakkaasti näköjään. Menkkojen aikaan jo rinnatkin niin kipeenä että hyvä että paitaa pystyi pitämään. Se väsymys on jotain ihan älytöntä, vaikka nukkuisi 20 h vuorokaudessa, väsyttää silti.

Ja kaikillahan kierto on erilainen, mulla vaikka kierto on sama kuin sulla 28-30, mun ovulaatio ajoittuu aina siihen 10 kiertopäivän kohdalle, ei siihen 14-16 niinkuin voisi olettaa. Lääkärikin tämän sanoi olevan ihan mahdollista kun ihmettelin asiaa.

[QUOTE="vieras";28126340]Oviksen jälkeen raskausoireet alkaa vasta n. kahden viikon päästä. Mulla alkoi raskaus "pissattamaan" vasta kun vauva oli niin iso, että painoi rakkoa. Jos sulla on sokeritauti?[/QUOTE]

Ei minulla ole sokeritautia.

Yhteistyössä