Menkkamaiset kivut

Mulla alkoi eilen iltapäivällä kävelylenkin jälkeen aivan älyttömät siis monta kertaa pahemmat kuin kuukautiskivut..oon koittanut särkylääkkeillä helpottaa muttei auta. Voikohan tätä olla vielä kovinkin kauan ennen synnytystä vai enteileekö sitä? Kovat tuskat.
 
Just tulin neuvolasta ja kirosin siellä ihan samaa :D Menkkakipuiluja ja tosi pahaa poraamista sekä supistuksia et melkein taju lähtee. Täti sanoi, että tuskin nyt kauan pitäisi sitten enää mennä. Sen taas sitten näkee, huoh. Naureskelin siellä, et kun oikeesti ei jaksais kun se kiusaa mua joka päivä ja ei vaan tuu ulos. Odottamista vain nyt sitten taas :) Yritähän säkin tuleva mami jaksella :)
 
Mulla myös ollut useita viikkoja "menkkakipuja" ja vihlontaa ja tosi kipeitä supistuksia ja vaikka mitä.. 32-33 viikolta asti on "peloteltu että saattaa pian syntyä. Useamman kerran oon meinannu jo lähteä, ollut ihan varma että synnytys käynnissä mutta sitten pysähtyny kun seinään. Ja tiedän ettei tää nyt lohduta mutta mulla tulee huomenna 41 viikkoa täyteen :headwall: :whistle:
 
Sama vika täälä ja ehdottomomasti lepoa määräsivät neuvolasta...supistellu siis tiuhaan. Mut hyvä jos jollain muullakin "peloteltu" mut ei kuitenkaan vauva syntyny vielä.. onko apinalauma sulla ensimmäinen raskaus?
Toivon kuitenkin kaikille pidemmällä olijoille pikaisia syntymisiä ja ittelleni vielä sisällä pysymistä :)

yksäiti+ hippu rv 30+5
 
Alkuperäinen kirjoittaja yksäiti84:
Sama vika täälä ja ehdottomomasti lepoa määräsivät neuvolasta...supistellu siis tiuhaan. Mut hyvä jos jollain muullakin "peloteltu" mut ei kuitenkaan vauva syntyny vielä.. onko apinalauma sulla ensimmäinen raskaus?
Toivon kuitenkin kaikille pidemmällä olijoille pikaisia syntymisiä ja ittelleni vielä sisällä pysymistä :)

yksäiti+ hippu rv 30+5
Mulla on toinen raskaus,eka syntyi 41+1.
Ja tänään 41+0. Supistelut loppunu ja kaikki muutkin "oireet". :whistle: :headwall:

 
Mulla kans toinen raskaus ja esikoinen synty 38+5. Voikohan olla supistelut "huonompi juttu" kun esikoinen tullu noilla viikoilla ja kesti vaan 3h35 min synnytys.. Et siis voiko olla vaikutusta/mahdollista et paikat aukeis, pehmenis jne. helpommin...

Pikkasen on pelko puserossa... hissikin oli tänään menny rikki ja asutaan 5kerroksessa :$ toivottavasti korjaavat sen pian...

yksäiti+ hippu rv 30+6 ja supistelut jatkuu...
 
yksäiti84 Kyllä mä uskon että seuraava synnytys mahdollisesti on nopeempi jos on paljon supistellu. Mulla eka synnytys kesti 11 tuntia ja oon melkein varma että tää tulee paljon nopeemmin. Mulla ei ekassa raskaudessa ollut mitään supistuksia tai mitään ennen kun synnytys käynnisty. Nyt on ollut siis jo pari kuukautta ja kohdunsuu alkanu aukeamaan tosi aikasin, niin uskon että synnytys etenee nyt nopeammin. Kerron sit jos tää syntyy täältä joskus.. :whistle: Nyt näyttää vähän epätoivoselta :(
 
Ei mullakaan ollu esikoisen aikaan yhtään ees mitään harjotus suppareita...nyt tosiaan tullu jo viikolta 20 alkaen ja kokoajan vaan lisääntyvästi.
Vielä ei viime lääkäri käynnillä ollu mitään tuola alhaalla tapahtunu, mut tosin siitä on aikaa jo kohta 4viikkoo...

Saas nyt nähdä, taidan oman mielenrauhani takia pyytää lääkärille pääsyä tässä joku pvä kun seuraava ois vasta rv 36 paikkeilla...
Peukkuja pidän sulle et syntys pian :)
 
Kysäisen vaikkapa tässä, jospa joku osaisi auttaa...

Menkkakivun tunnetta tämän aamun ajan ollut. En ole kellottanut, mutta vatsa kipuilee aika-ajoin tod. ikävästi. Kun ei koske, niin vatsa on ehkä jotenkin oudon tuntuinen. Voiko olla kyse suppareista? Kun selkään ei ainakaan vielä säteile? Mulla ei ole ollut supistuksia (muutamaa) vatsan kovettumista lukuunottamatta ollenkaan. Esikoista odotan viikolla 39+3.

Kertokaahan kokeneemmat mitä tämä nyt sitten on ja mitä tässä nyt sitten tekisi?
 
Minulla alkoi esikon syntymä menkkamaisella kipuilulla, missään vaiheessa ei säteillyt muualle.Eli minulla supparit olivat vain menkkamaista kipuilua joka sitten koveni.
Katso kellosta millä välillä tulee.
luulen että ovat suppareita.
 
Mulla myös ollut alavatsavihlontaa jo viimeiset kolme päivää peräkkäin. Ei kuitenkaan varmaan supisteluja, koska olo ihan hyvä, kun istun tai makaan. Ainoastaan liikkuminen ei onnistu, silloin sattuu ja paljon. Mulla eka raskaus ja laskettu aika huomenna. Olo muuten pirteä, mutta jatkuva paikallaa olo käy hermoille.
 
Laitan nyt tänne että toi menkkamainen jomotus mitä mulla oli tossa alkukuusta niin ei ollut todellakaan mitään verrattuna siihen mitä oli synnytyspäivänä eli silloin kipu oli niin sietämätöntä ettei kestänyt ilman kivunlievitystä
 

Yhteistyössä