menkat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ananas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ananas

Vieras
Moikka Ellit.

Lähinnä kyseessä ei ole mikään tauti, mutta oletan tämän sopivan parhaiten tänne.

Mulla menkat alkoivat lauantaina ja loppuivat eilen. Normaalia? Ei sillä että olisin harmissani, pikemminkin ihastunut kun ei kauaa tarvitse kärsiä. :) Ehkäisynä meillä on Nuvaring, johon olen tosi tyytyväinen ollut..

Miten muilla rengastautuneilla? :)

Ja sitten vielä, onko kokemusta DivaCupista. Mitä mieltä ootte? Onko hintansa arvoinen? Luotettavuus?

Kiitos ellit.

Hormonalinen ehkäisy (eikös Nuvaringkin ole sitä?) voi tosiaan lyhentää ja niukentaa kuukautisia, tai lopettaa ne ihan kokonaankin.

Minulla on ollut Divacup pari vuotta ja olen ollut siihen täysin tyytyväinen. Yhtään ohivuotoakaan ei ole tänä aikana tullut, mutta sehän on yksilöllistä: emättimen muoto, lihasten vahvuus ja ennen kaikkea oikean käytön opettelu vaikuttavat paljon ohivuotoihin. Joillekin kupin käyttö on helppoa ja itsestään selvää ihan ensimmäisestä käyttökerrasta lähtien ja toiset taas joutuvat tekemään pitkäänkin töitä ennen kuin tulevat sinuksi kupin kanssa. Itselläni tämä tapahtui vasta kolme-neljä kuukautta kuppia käytettyäni, kun kuppi pehmeni ja käyttö sen myötä helpottui (=esim. kuppi ei enää poksahtanut ennen aikojaan auki, yms). Kannattaa ehdottomasti kokeilla. Mitäänhän siinä ei menetä, kun Divalla on vuoden palautusoikeuskin.

Yhteistyössä