A
ananas
Vieras
Moikka Ellit.
Lähinnä kyseessä ei ole mikään tauti, mutta oletan tämän sopivan parhaiten tänne.
Mulla menkat alkoivat lauantaina ja loppuivat eilen. Normaalia? Ei sillä että olisin harmissani, pikemminkin ihastunut kun ei kauaa tarvitse kärsiä.
Ehkäisynä meillä on Nuvaring, johon olen tosi tyytyväinen ollut..
Miten muilla rengastautuneilla?
Ja sitten vielä, onko kokemusta DivaCupista. Mitä mieltä ootte? Onko hintansa arvoinen? Luotettavuus?
Kiitos ellit.
Lähinnä kyseessä ei ole mikään tauti, mutta oletan tämän sopivan parhaiten tänne.
Mulla menkat alkoivat lauantaina ja loppuivat eilen. Normaalia? Ei sillä että olisin harmissani, pikemminkin ihastunut kun ei kauaa tarvitse kärsiä.
Miten muilla rengastautuneilla?
Ja sitten vielä, onko kokemusta DivaCupista. Mitä mieltä ootte? Onko hintansa arvoinen? Luotettavuus?
Kiitos ellit.