Menkat keskenmenon jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milloin?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

milloin?

Vieras
Te, jotka olette kokeneet km:n: kuinka kauan kesti, ennenkuin kuukautiset tulivat? Tapahtuiko teillä siinä kierrossa ovulaatiota?

Itse odotan täällä kuukautisten alkamista, keskenmenosta nyt 4 viikkoa. Nyt ollut nippailua oikealla alavatsalla, mutta lämmöt ei ole nousseet (aiemmin ovis tuntunut kunnolla ja lämmötkin kohonneet).

Tiedän, että voi mennä aika kauankin, että seuraavat kuukautiset tulee jne., mutta olisi mukava kuulla muiden kokemuksia asiasta. Odottelemme miehen kanssa, että päästäisiin taas tositoimiin ensi kierrossa...

Keskenmenoja ja kaavintojakin takana yhteensä 6 (lapsia kaksi). Yleensä menkat ovat alkaneet n. 5 viikkoa keskenmenon jälkeen ja niissä kierroissa en varmaankaan ole ovuloinut. Nyt viimeisimmän toukokuisen keskenmenoni jälkeen menkat eivät vielä 7 viikonkaan päästä olleet alkaneet, joten erittäin epäilevin mielin tein testin ja sepä olikin plussaa :). Näinkin iloisesti voi siis yllättyä :). Tsemppiä sinulle!

Kiitos sinulle, kun jaksoit vastata ja paljon onnea tulevasta pikkuisesta! Malttamattomana tässä tosiaan odotellaan, kun lääkärin ja kätilön määräyksestä pitää käyttää tää kierto ehkäisyä, jotta kohtu ehtii "parantua" kunnolla. Lääkkeellinen tyhjennys ja vuotoa kesti 9 päivää. Kaipa tämä tästä vielä iloksi muuttuu, kun saa taas heittää kortsut "romukoppaan", toivottavasti jo lähiviikkoina :). Kova ikävä omaa vauvaa meillä molemmilla, mutta positiivista tuossa edellisessä pienessä siemenessä oli se, että nyt ainakin tietää, että voin tulla luomusti raskaaksi. Uutta yritystä siis odotellessa!

Hei!

Pahoittelut keskenmenostasi!

Itselläni on ollut 5 spontaania keskenmenoa. Neljä oli ennen onnistunutta raskautta ja niiden jälkeen menkat alkoivat suht säännöllisen kierron mukaisesti n. neljän viikon jälkeen km:sta. Tämän viimeisimmän synnytyksen jälkeisen keskenmenon jälkeen menkat alkoivat vasta kahdeksan piiiiiitkän viikon jälkeen.

Tsemppiä sinulle! Toivottavasti menkkasi tulevat pian ja toivottavasti seuraavassa kierrossa raskaudut pysyvästi. =)

Mulla kierto oli joku 33 päivää, normaalin 29 sijasta. En usko että ovuloin pariin kuukauteen tuon jälkeen. Mulle tehtiin lääkkeellinen tyhjennys toukokuun lopussa tuulimunan takia. Spontaani alkuraskauden keskenmeno mulla oli aikasemmin, sillon muistaakseni kierrot pysy normaalina.

Yhteistyössä