meni pikkasen hermot :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Annette-79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
täällä kans vietetään "rattoisaa" kesä lomaa kun ukko luulee olevansa vielä jossain hotellissa jossa siivoojat siivoo hänen jälkensä. äsken purkauduin että helvetti on tämä "lomaa" kun enempi saa siivota kun arkena, onko jääny sivu kääntämättä kun kotona ei osaa enää mitään muuta tehdä kun huudattaa telkkaria ja kaiken jättää sille tielleen. sai sit olla viimenen yhteinen loma, tästälähtien lomat eri aikaan ni on se mullekin oikee loma.....:(

Tulipa tästä hyvälle mielelle!!!!! :D

Pitää itsekin joskus tuota kokeilla, vaikka meillä mies onkin yleensä tosi reipas kotihommissa.

Kun eihän mullakaan riitä se, että oon YLEENSÄ reipas. Pakko olla aina.

Täytyy pistää toi lakko mieleen ku ens kerralla ukko alkaa valittamaan et on paskasta yms. Jos itte tekee pitkää päivää niin se ei musta tarkota sitä et saa kotiin tultuaan alkaa heti valittamaan.
Tai sit ottaa ja tehdä toi lehtisilppu ympäriinsä, vois olla elukatki ihmeissään :kieh:

Hyvä, ap! Hyvin siivottu! Meillä oli ennen muinoin tiskeistä aina sama tappelu (ennen koneen hankkimista) ja päätin, että koska minä teen KAIKKI muut kotityöt saa mies hoitaa tiskauksen. Meni viikko ja vielä vähän ylikin ja mitään ei tiskeille tapahtunut. No, nakkasin koko paskasen astialäjän jätesäkkiin ja vein roskikseen. Johan alkoi tiskivuorot sujumaan kun oli ostanut uudet astiat tilalle.

sit jos tekee jotain radikaalia, et miehen silmät avautus omaan typeryyteensä niin sit sitä vasta haukutaan hulluks ämmäks ja vaikka miksi. ja päivän päästä ollaan taas niinku ei mitään ois tapahtunut.

Ihana! :D Et ole ainoa "hullu", meillä kerran lensi ruoat roskiin kun mies vähän kommentoi.. Sanoin että tee itse omat ruokasi jos ei kelpaa ja sen jälkeen on muistanut aina kiittää että hyvää ruokaa, kiitos. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihana! :D Et ole ainoa "hullu", meillä kerran lensi ruoat roskiin kun mies vähän kommentoi.. Sanoin että tee itse omat ruokasi jos ei kelpaa ja sen jälkeen on muistanut aina kiittää että hyvää ruokaa, kiitos. :)

Tää on tehty meilläkin: täys kalakeitto-kattilallinen roskiin kun oli "liian vähän maitoa" tms. Sen jälkeen ei oo tarvinnu.

Mutta ap:lle: Pelastit päiväni! Hyvä tietää että muutkin "kiehahtaa" välillä.

Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:
Mä sentäs vastaavassa tilanteessa levitin myös kaks laatikkoa lasten leluja lattioille/sohville/pöydille.. :ashamed:

Ja hitto ku meinasin tukehtua kahviini :laugh:

No tuo kori systeemi tuossa keskellä lattiaa nurin päin on tuon kuopuksen lelukori :whistle: Ja kyllä tuolla jossain sekamelskan keskellä pitäis koko korillinen lelujakin piileksiä. Lisäksi tuossa on kuopuksen hoitopöydän irtaimisto: rasiallinen topzpuikkoja ja pikku putelia ja purnukkaa... Kahdesta PohjolanSanomasta tein haketta.

Olipa kiva, että sain niin monen hyvälle mielelle tällä aloituksellani... muakin naurattaa niin pirusti :laugh: Menin nimittäin ruuan jälkeen päikyille (sitä en yleensä tee). Mies oli sillä aikaa imuroinut ja luutunnut ja keitti mulle kahviakin.

Mukava päivä siis meillä.

Terv. Justiina :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
vitsi kun ois saanu nauhalle ton sun kohtauksen, kyllä siellä on paperisilppu lennelly ja mammalla noussu korvista savu! niin tuttu tunne, onneks muutkin =DDD

:ashamed:
Mies oli siskolleen todennut, että meillä on täällä vuosisadan ukkosmyrsky käynnissä :saint:

Hyvä ap!!! :flower:

ite tekisin samaa mutta tiedän että joutuisin siivota sitä. ukko ku on niin itseppäinen. |O mielummin siivoo ne sotkut pois mitä on jo ku tekee niitä lisää. :ashamed:

Onneks meillä nuo lapset ovat sitkeäunista sakkia...mä imuroin kerran jopa ipanoiden sänkyjen vieressä ja eivät heränneet :ashamed: Laita seuraavan kerran tänne nuijimaan niitä piffeja :D

Joo, kyllä meilläkin noita "kukkasia" pääsee isännän suusta, mutta onneks älyää jonkun ajan päästä pyytää anteeksi. Minäkin niitä "kukkasia" lauon, joten tasoissa ollaan ukon kanssa ;) Meillä meinaa pinna olla kireellä, kun on mökin rakennusta, oman uuden kodin remppaa (asutaan tällä hetkellä pienessä ahtaassa vuokra-asunnossa roinaläjän keskellä) ja mies painaa pitkää päivää...ja hullut vielä aloitettiin samaan syssyyn painonpudotusurakka isännän kanssa. Että väkisinkin sitä sanansäilä heiluu puolin ja toisin :ashamed:

Hih, mäkin harrastan tollasia raivareita aina sillon tällön. :D Oikeesti tekis mieli heittää astiakaapista kaikki seinään, mut sen verran järki pelaa ettei kuitenkaan... Kerran ehdottelin perheelle että joku vois tiskata, no eipä ollu innokkaita, pistin sitten tiskialtaasta kaikki astiat paiskaten muovikassiin, et ei sit vittu tarvii enää tiskata. Ne meni sit vähän rikki... Ja kerran ku ei kauheesti ollu innokkaita kaupassa kävijöitä, painelin ovesta ulos tohon ostarille ja menin syömään kebabin. Sit massu täynnä kotiin kysymään et mitäs te ootte syöny.

Minä kans tein tuolla tavalla :)
Ukko valitti etten koskaan siivoa. Muka! Ei vain ole paikan päällä ollut näkemässä. Siitäkös riemastuin ja sanoin näyttäväni miltä täällä näyttäisi jos en koskaan siivoaisi...
Levittelin ketsuppia pitkin keittiötasoja ja hellaa, murustelin näkkäriä ja lattioille kans. Likaiset astiat ympäri kämppää ja likapyykit myös, taisin vessanpyttyäkin jopa sotkea jollain.
Siinä sitten ukko nöyränä siivoili sotkujani ja pyyteli anteeksi. Kyllä silmät revähtivät auki oikein kunnolla :)

:D Kuulostaa ja näyttää tutulle... :laugh: Tosin meillä me varmaan oltais yhdessä siivottu sotkut. Mies kun varmasti antas niiden olla niin kauan tuolleen, että mulla menis uudestaan hermot jolloin minä ne siivoisin pois suutuksissani (nähty on :ashamed: ) Hyvä että teillä mies tajus tarttua imurin varteen ja keittää sulle vielä kahvitkin :flower:
Hyvä se on välillä näyttää missä se kaappi seisoo! :D

Yhteistyössä