Meni maltti ukkoon eieln ihan täysin. Nyt mietin eroa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raivostuin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raivostuin

Vieras
Meillä on ollut paljon kaikkea vastoinkäymistä ihan tuon ukon puolelta.
Eilen sit oli jättänyt puhelimen kotia ja meni käymään mun vanhempien luona pihaa laittamaan apen kanssa. No se on etsinyt töitä ja sillä aikaa tuli kaksi puhelua. Soitin sit vanhempien kotipuhelimeen ja öiti vastasi ja sanoi että mies ei ole siellä vaan lähtivät käymään jossai. Aloin sit selittää,et sano sille kun tulee että tulee heti kotia. Tällä välillä puhelimeen oli tullu mun mies eikä snaonut mitään vaan kuunteli mun jutun loppuun asti ja sit sano kun lopetin,et no mä tuun sit kotia soittaas.
Vittu mä raivostuin sille tosta ja nyt en oikeesti tiedä haluanko tuollaisen ketkun kanssa olla enään yhdessä.
Meille tulossa vauva, mut päsrjään varmasti ilman sitä paremmin ja ei lapsi tarvitse tuollaista roolimallia

mikä tässä jutussa oli nyt se pointti? Miksi sä haluat siitä erota? Sen takia kun se unohti puhelimen kotiin vai siksi ettei tullut salamana kotiin kun käskit vai?

Siis sä suutuit kun mies tuli puhelimeen eikä ilmoittanut olevansa puhelimessa kun luulit puhuvas äitis kanssa, vaan kuunteli sun sepustuksen eka lävitte ja nyt harkitset eroa?

Onkohan nyt ne kuuluisat raskaushormonit vauhdissa?

Siis mies oli käskenyt äitinsä sanoa, että ei ole siellä vanhempiensa luona, kun ap sinne soitti.
Ja oli sitten kuitenkin tullut puhelimeen äitinsä tilalle mitään sanomatta.
Kysyitkä ap miksi ei halunnut ensin tulla puhelimeen?

[QUOTE="okei";22331876]Siis sä suutuit kun mies tuli puhelimeen eikä ilmoittanut olevansa puhelimessa kun luulit puhuvas äitis kanssa, vaan kuunteli sun sepustuksen eka lävitte ja nyt harkitset eroa?

Onkohan nyt ne kuuluisat raskaushormonit vauhdissa?[/QUOTE]

Juuri näin. Mä en tuolle paskalle puhu enään ikinä mitään. Notkukoon tuossa, mut kunhan on hipi hiljaa ja niin kuin ei olisi olemassakaan. Mihinkään ei tarvitse osallistua enään mun elämässä ja ei varsinkaan vauvan elämässä.

Siis ne kusetti mua molemmat äiti sekä ukko. En aijo olla äitinkään kanssa missään tekemisissä enään. Perkeleen paskapäät ja vitun huijarit.
Olen varmasti aivan sekaisin,mut musta tuntuu että mua ei ole loukattu tällee ennen vaikka toi ukko on valehdellut vaikka mitä ym. Tää oli vaan piste iin päälle.

Mä taas jollain tasolla ymmärrän ap:ta. On todella nöyryyttävää valehdella omalle vaimolleen tämän vaimon äidin kanssa. Ainakin minua haittaisi. En ehkä tuolla tavalla hermostuisi mutta vaatisin kyllä selitystä moiselle ihmeellisyydelle. Eihän valehtelu ole sallittua parisuhteessa, missään muodossa. Ja miten oma äitikin voi tuollaista valehdella? :O

[QUOTE="a p";22331943]Mä taas jollain tasolla ymmärrän ap:ta. On todella nöyryyttävää valehdella omalle vaimolleen tämän vaimon äidin kanssa. Ainakin minua haittaisi. En ehkä tuolla tavalla hermostuisi mutta vaatisin kyllä selitystä moiselle ihmeellisyydelle. Eihän valehtelu ole sallittua parisuhteessa, missään muodossa. Ja miten oma äitikin voi tuollaista valehdella? :O[/QUOTE]

Äh, en siis ollut ap, vahingossa ajatuksissani laitoin nikiksi a p :( anteeksi.

[QUOTE="a p";22331943]Mä taas jollain tasolla ymmärrän ap:ta. On todella nöyryyttävää valehdella omalle vaimolleen tämän vaimon äidin kanssa. Ainakin minua haittaisi. En ehkä tuolla tavalla hermostuisi mutta vaatisin kyllä selitystä moiselle ihmeellisyydelle. Eihän valehtelu ole sallittua parisuhteessa, missään muodossa. Ja miten oma äitikin voi tuollaista valehdella? :O[/QUOTE]

Juuri, olen niin sydänjuuriani myöden loukkaantunut tästä molemmille,et oikeen pahaa tekee ja itku kurkussa koko ajan. Ukko ei tajunnu tekevänsä mitää väärää vaan selitti että olisn minäkin kuuulemma tehnyt niiin. Hyvä puolustus, jee. Helvetti se ei tunne mua ollenkaan. En tahallani loukkaa ketään.

Kuinkahan kauan voi viivyttää viimeista DTaP-IPV-Hib rokotusta? Sehän annetaan 3, 5 ja 12kk iässä.
Meidän lapselle ei annettu sitä 1v neuvolassa kun oli nuhassa ja olin unohtanut asian ja nyt taas ei pääse ottamaan kun on flunssa taas päällä :( Lapsi on nyt 1v2kk.

[QUOTE="vieras";22331985]Kuinkahan kauan voi viivyttää viimeista DTaP-IPV-Hib rokotusta? Sehän annetaan 3, 5 ja 12kk iässä.
Meidän lapselle ei annettu sitä 1v neuvolassa kun oli nuhassa ja olin unohtanut asian ja nyt taas ei pääse ottamaan kun on flunssa taas päällä :( Lapsi on nyt 1v2kk.[/QUOTE]

Miten tää tänne tuli???

Yhteistyössä