Meni hermot mieheen, argh!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja umbrella-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

umbrella-

Aktiivinen jäsen
01.03.2006
8 489
1
36
Mies teki eilen illalla nakkikastiketta valmiiksi, jotta saatasi heti sitten syödä tistä tullessamme (niitriitittömiä nakkeja, ennen kuin joku jo haukkuu ettei nakkikastike lapsiperheen ruokaa olis muutenkaan).

Mutta siis nyt aamulla herätessäni, nakkikastike oli sitten siinä liedellä edelleen eli ollut siinä koko yön.
Raivostuttavaa, meillä näköjään on siis varaa heittää ruokaa roskiin ihan surutta |O

Ja ei ollut eka kerta. Mies on aina ylitarkka siitä ettei ruokaa saa laittaa jääkaappiin ennen kuin on kunnolla jäähtynyt ja sitten tää on yleensä se tulos. Helvetti sentään, mulla vielä niin monta tosi huonosti nukuttua yötä takana, joten kuvittelin, että töiden jälkeen olis saanut edes hetken maata sohvalla, mutta ei kun ruuan laittoon, kun on 2 nälkäistä suuta siihen aikaan |O

Alkuperäinen kirjoittaja EhkäVähänPientä:
No, ei kai se nyt tarkoituksella? Kai sinäkin joskus unohdat jotain? Tee töiden jälkeen joku helppo ruoka, menee 15 min.

No, ei varmaan tarkoituksella, mutta turhan usein tapahtuu vastaavaa.

Ja mä haen eineksiä kaupasta, en jaksa kokata yhtään mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:
No, ei kai se nyt tarkoituksella? Kai sinäkin joskus unohdat jotain? Tee töiden jälkeen joku helppo ruoka, menee 15 min.

Täälläkin viisi kertaa päivässä joku kysyy voiko hellalle jäänyttä ruokaa syödä vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Miksi sä et itse nostanut sitä jääkaappiin?

Koska olin nukkumassa jo silloin, kun se oli niin kuumaa, ettei sitä missään nimessä olisi saanut laittaa jääkaappiin (miehen mielestä ). Ja mies siis jäi siihen keittiöön vielä touhaamaan, kun mä menin sänkyyn.

No, koska tiedät sun miehesi taipumuksen tällaiseen, laitat itse sen ruuan ensi kerralla jääkaappiin. Ja jos vänkää jotain vastaan, sanot, ettei jää sitten pöydälle. Tai laita sille vessan peiliin tai muulle näkyvälle paikalle ISO LAPPU, jossa on muistutus ruuan korjaamisesta jääkaappiin.

Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
ärsyttää varmaan,mut eihän nakkikastikkeen tekemises mene sen kauempaa ku valmislasange lämmityksessä,vai miten te sen teette?

Ai, 2 minuutissa nakkikastike valmis? Oho, eli mun mies ion äärettömän hidas, kun kyllä sillä menee nyt ainakin 45 min, kun laskee sipulien pilkkomisen ja kuullotuksen öljyssä, nakkien pilkkominen jne.

Alkuperäinen kirjoittaja leena:
voi sua. asia ei sinänsä oo vakava, mutta ymmärrän kyllä, että meni kuppi nurin.

kuule, einekset on ok ja niin on jopa pizzakin silloin tällöin.

Niin tosiaan. Käykää hakemassa pizzeriasta jotain purtavaa!

Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
ärsyttää varmaan,mut eihän nakkikastikkeen tekemises mene sen kauempaa ku valmislasange lämmityksessä,vai miten te sen teette?

Ai, 2 minuutissa nakkikastike valmis? Oho, eli mun mies ion äärettömän hidas, kun kyllä sillä menee nyt ainakin 45 min, kun laskee sipulien pilkkomisen ja kuullotuksen öljyssä, nakkien pilkkominen jne.

No ei kyllä 2 minuuutissa voi kukaan saada nakkikastiketta valmiiksi. :o Pitäähän sitä kypsentääkin jos sen tekee jauhoista.

Mä ymmärrän ap että sua ärsyttää. :hug: Mua ärsyttäis eniten ne kalliit nakit. :ashamed: Osta eineksiä vaan. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:

Pakko peesata.

Edelleen, en tajunnut että mun pitäis huolehtia miehestä kuin lapsesta ja laittaa herätyskello soimaan, jotta saisin nostettua hänen tekemän ruuan jääkaappiin.

No, mites se lappu ensi kerralla miehellesi? Miltä se kuulostaisi? Ettei toistuisi.

Pakko peesata.

Edelleen, en tajunnut että mun pitäis huolehtia miehestä kuin lapsesta ja laittaa herätyskello soimaan, jotta saisin nostettua hänen tekemän ruuan jääkaappiin.

Sä siis vaan makoilet sängyssä ja vaadit miestäsi tekemään teille ruoat. Kyllä olet saamaton vässykkä.

Siis jos ap olis täällä harmitellut, että hän on itse unohtanut nakkikastikkeen illalla hellalle miehen mennessä nukkumaan niin ihanko oikeasti kaikki olisivat rivissä huutamassa, että sen miehen olisi oikeastaan sieltä sängystä kuulunut tulla huolehtimaan nakkikastike jääkaappiin tai jättää lappuja ympäri taloa ettei rouva vaan unohda kastiketta pöydälle? :o Miten tästä nyt ap:n vastuuasia tuli, eikö miehen nyt voi olettaa ja odottaa pystyvän noin yksinkertaisen asian hoitamaan?

Pakko peesata.

Sä siis vaan makoilet sängyssä ja vaadit miestäsi tekemään teille ruoat. Kyllä olet saamaton vässykkä.

Siis mies on kun suostuu tuollaiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Alkuperäinen kirjoittaja leena:
voi sua. asia ei sinänsä oo vakava, mutta ymmärrän kyllä, että meni kuppi nurin.

kuule, einekset on ok ja niin on jopa pizzakin silloin tällöin.

Niin tosiaan. Käykää hakemassa pizzeriasta jotain purtavaa!

Kiitos hyvästä ideasta, mutta siihen ei oikein ole aikaa. Eli asutaan korvessa ja on kiire työpäivän jälkeen hakea kuopus p-kodista eli en ehdi sillä välin pizzeriassa käymään. Eli kaupasta nopeasti joku purtava.

Pakko peesata.

Siis todellakin, mä en mitään kädettömiä äijän raatoja kattelis :kieh:

Yhteistyössä