Meneekö kenelläkään enää hyvin?

Tuntuu, että kaikkien elämä on pelkkää pettämistä,tappelua ja eroamista. Meneekö kenelläkään enää hyvin?
Me ollaan oltu 10 vuotta yhdessä ja lapsiakin on jo kolme. Ollaan onnellisia. Aina ei tosin ole hauskaa ja kivaa, mut kun alettiin toivoa ensimmäistä lasta niin puhuttiin kaikki mahdolliset asiat selviksi ja päätettiin, että ihan pienestä ei periksi anneta.
Kummallakin on omia menoja, mutta luottamus toimii. Toistemme työtä kunnioitamme ( minun tällä hetkellä kotona), eikä työmenoista koskaan toista syyllistetä.
Eihän se elämä aina ole ruusuilla tanssimista, ei kai ole tarkoituskaan.
Olkaa ihmiset suvaitsevaisia puolisoitanne kohtaan ja kunnioittakaa toista. Siihen kun lisätään vielä rakkautta niin luulis pääsevän pitkälle!

Onko täällä muita jotka on tyytyväisiä elämäänsä ja puolisoonsa? Kai meitä nyt vielä on?
 
vieras
oletteko ikinä ajatelleet että palstailu vois olla osasyynä "huonosti menemiseen"? Siis kun toinen on illasta iltaan koneella...

Itse tähän havahduin kerran ja olen yrittänyt vähentää palstailua ja käydä lyhempiä aikoja koneella.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
oletteko ikinä ajatelleet että palstailu vois olla osasyynä "huonosti menemiseen"? Siis kun toinen on illasta iltaan koneella...

Itse tähän havahduin kerran ja olen yrittänyt vähentää palstailua ja käydä lyhempiä aikoja koneella.
Olen ja sitä vähensin, mutta ei auttanut!! Sitten ukko on lisännyt omaa aikaansa täs koneella kun ite olen täältä poissa. Ei katella ees telkkaa yhessä, kun ei tykätä samoista ohjelmista.

 
Me ollaan oltu kohta 10 vuotta naimisissa ja 14 yhdessä. Vieläki menee hyvin. Jokainen suhde arkipäiväistyy, mutta se ei vie niitä huippuhetkiä ja iloja pienistä asioista. Se oikeestaan vaan lisää uskoa, että näin mennään, tää on hyvä just nyt. Toinen on niin tuttu ja aina voi luottaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
oletteko ikinä ajatelleet että palstailu vois olla osasyynä "huonosti menemiseen"? Siis kun toinen on illasta iltaan koneella...

Itse tähän havahduin kerran ja olen yrittänyt vähentää palstailua ja käydä lyhempiä aikoja koneella.
Oon sillon koneella, ku mulla on aikaa. Ei se oo keltään pois. Taatusti mikä tahansa riippuvuus horjuttaa suhdetta. :/ Siis jos on tästä riippuvainen ja muu elämä kärsii.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti7405:
tuskin on tää palsta syy pää vaan nykyään vaan erotaan heti kun siltä tuntuu:S
No varmaan osalla menee näinkin. Nykyaika suosii avioeroa kummalla tavalla. Me ei kuitenkaan nähdä toisen suhteeseen kovin hyvin sisälle, vaan ulkopuolinen "kaunis kuori". Esim. järjetön henkinen väkivalta ei näy ulospäin. On olemassa myös erittäin järkeviä syitä eroon..
 
b
Menee hyvin!
Naimisissa ihanan miehen kanssa -ei pelkoa että mies pettäs saati että minä, kaksi ihanaa lasta olemme saaneet elämäämme rikastuttamaan, sain juuri työpaikan ja muutaman vuoden kotona olon jälkeen innolla töihin menossa..
Aina voisi tietysti olla paremmin, lapsilla ei ole hoitopaikkaa tiedossa, emme ole lottomiljönäärejä/unelmakodin omistajia.. Mutta ehkä joskus! tällä hetkellä en voisi enempää vaatia (tai ehkä ruokaa, nälkä iski.. eli yöpalalle ja nukkumaan.. ;) )
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mansikkamäki:
. Toistemme työtä kunnioitamme ( minun tällä hetkellä kotona), eikä työmenoista koskaan toista syyllistetä.
Eihän se elämä aina ole ruusuilla tanssimista, ei kai ole tarkoituskaan.
Olkaa ihmiset suvaitsevaisia puolisoitanne kohtaan ja kunnioittakaa toista. Siihen kun lisätään vielä rakkautta niin luulis pääsevän pitkälle!

?
Entäs jos se toinen osapuoli ei halua tehdä mitään noista? Ei se yksin onnistu...
 
Olen ylpeä sekä vanhemmistani että isovanhemmistani :heart: Molemmat ovat hoitaneet parisuhteensa hyvin!

Vanhempani alkoivat seurustelemaan, kun äiti oli 18v ja iskä 20v, olivat kyllä jo 2 vuotta aikaisemmin tavanneet tanssiravintolassa, mutta äitini isä ei antanut äidin vielä sillon seurustella :D he tapasivat sattumalta 2 vuoden päästä samassa tanssiravintolassa, romanttista :heart: :D Hyvin menee, ovat toistensa ainoita seurustelukumppaneita ja 21. hääpäivä oli vähän aikaa sitten.

Äitini vanhemmat alkoivat seurustella myös teini-iässä, vielä aiemmin kuin vanhempani..mummu oli 16v, kun tuli ekan kerran raskaaksi ja 17v kun he menivät (presidentin luvalla ) naimisiin..hienosti ovat pärjänneet, kasvattivat 4 lasta ja tänä vuonna tuli täyteen joko 44. tai 45. hääpäivä, en muista :) Kultahääpäivä lähestyy =) Juhlimme tänä kesänä yhdessä heidän hääpäiväänsä koko suvun voimin.
 

Yhteistyössä