Meneekö kenelläkään enää hyvin?

Täällä ainakin menee hyvin. Kyllähän se vaan niin on että aina se aurinko ei paista mutta pitäiskö? sillä siihen kyllästyy sade ja ukkonen virkistää välillä. Kunhan se ei ole pysyvää. Yhteistä polkua kun kuljetaan autetaan toisiamme vuorollamme vahvempi vetää heikonmman aina ylös kun toinen ei jaksa.
Näin on menty jo 22v ja varmaan seuraavatkin 22v.
4 lapselle toivon että olemme antaneet hyvän pohjan elämälle ja mallin yhteisestä elämästä.
 
Pix
Tarviiko siihen, että menee hyvin, olla voimassa oleva parisuhde muka? Eikö eronnut äiti voi olla tyytyväinen tilanteeseen ja elämäänsä? Meillä menee pojan kanssa nimittöin oikein hyvin.
 
Salama McQueen
Menee, menee. :) Parisuhde on hyvällä tolalla, toki joskus riidellään, se kuuluu asiaan. Viihdyn (useimmiten) lasten kanssa kotona hyvin ja olen onnellinen, että minulla on siihen mahdollisuus. Molemmat tingimme kuluista tottakai, että hoitovapaa on mahdollinen eli rahaa saisi olla enemmän. ;)

Viitisen vuotta yhdessä ja päivääkään en vaihtaisi pois, mulla on maailman paras mies. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja maijon:
Meillä menee hyvin :wave: Enkä osaisi ajatella elämää ilman miestäni, saatikka kenenkään muun kanssa. :heart: :heart: :heart:



Tätä on pakko peesata...sillä meillä on näin :heart:
Ihmettelen itsekkin näitä juttuja että koko ajan joku "katoaa"ym...ei kai tuo minun ukkoni ole koskaan kadonnut saati edes yrittänyt.Käynyt on kavereillaan yksin,mutta aina on palannut.
 
tossuliini
Meillä ainakin menee ihan hyvin, kinoja tulee ja menee mutta se kuuluu asiaan. Syy on ehkä se ettei asuta yhdessä vaikka yhteinen lapsi onkin mutta tämä toimii meillä paljon paremmin. On tätä joskus ihmeteltykin että miksi näin toimimme mutta tämä on meidän ratkaisumme jota meidän ei tarvitse kellekään puolustella. Asia vaan on niin, mä rakastan tytön isää siis miestäni ja hänkin mua vaikkei sitä joka kerta tai päivä sanotakaan mutta se tuodaan ilmi jollain muulla tavalla eli huomioimalla toista.
 

Yhteistyössä