H
hitsi
Vieras
mulla on jo jonkin aikaa ollut vauvakuume.. tai no en tiedä on ihan kuume ollut mutta olen salaa haaveillut vauvasta. olisi aivan mahtavaa saada semmoinen pieni, tuhiseva nyytti syliin. olisis ihanaa imettää , vaihtaa vaippoja ja ostaa niitä pikkuruisia vaatteita.
mutta, meillä on jo 2 lasta, 2,5v ja kohta 4v lapset.
meillä on vaipparallit ohi ja ei tarvi pitkin öitä imettää. saa mennä (lähes) niinkuin haluaa ja olen juuri aloittanut uudessa työpaikassa. eikä silleen tarvi huolehtia enää mistään. en halua tänne enää ketää ylimääräistä mutta...
olen kovasti miettinyt että jätänkö uusimatta pillerireseptini joka pitäis kohta uusia...
ukolle en sano tästä mitään koska se ois sitä mieltä että "kyllähän se pikkuveli tai -sisko saa tulla, jätä vaan ne pillerit pois..."
niin että kysymys sama kuin otsikossa eli meneekö vauvakuume ohi?
mutta, meillä on jo 2 lasta, 2,5v ja kohta 4v lapset.
meillä on vaipparallit ohi ja ei tarvi pitkin öitä imettää. saa mennä (lähes) niinkuin haluaa ja olen juuri aloittanut uudessa työpaikassa. eikä silleen tarvi huolehtia enää mistään. en halua tänne enää ketää ylimääräistä mutta...
olen kovasti miettinyt että jätänkö uusimatta pillerireseptini joka pitäis kohta uusia...
ukolle en sano tästä mitään koska se ois sitä mieltä että "kyllähän se pikkuveli tai -sisko saa tulla, jätä vaan ne pillerit pois..."
niin että kysymys sama kuin otsikossa eli meneekö vauvakuume ohi?