Meneekö muilla pää sekaisin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uniongelmainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uniongelmainen

Vieras
kuukautisista? Minulla alkaa unettomuus päivää, kahta ennen kuin alkavat. Kun yhden yön on nukkunut n.3 tuntia, niin seuraavana iltana pitää ottaa unilääke. On todella epätoivoinebn olo muutenkin kun pitää jasksaa töissä käydä.

[QUOTE="vieras";24655152]Sama täällä, unilääkeet on käytöss, kun muuten menisi kaikki ihan sekaisin.[/QUOTE]

En ole enää vuosiin pitänyt kirjaa, milloin ne alkaa, kun en koskaan enää lapsia tee. Siksi en muista varautua. Piti ottaa toissailtana melkein 2 tenoxia, ennekuin nukahdin. Oli kiva aamulla herätä! Tänään kauhea päänsärky!

Mä nukun kai ihan hyvin mutta oon jonkun pari päivää ennen menkkojen alkua ihan kuin sumussa, jotenkin tosi puhki, sekoilen sanoissa enkä pysty keskittymään mihinkään,,

[QUOTE="a.p";24655219]20mg. En edes tiennyt että on vahvempia! Otan korkeintaan kerran kuussa. Sain viime syksynä kun oli perhetilanne vaikea ja unet meni. Yks purkki on puolillaan vielä.[/QUOTE]

Niin siis mä tarkoitinkin, että 2 x 20mg :) Itselläni on Stilnocteja, mutta en ota usein koska oon huomannut että niihin tulee toleranssi tosi helposti, ja alkaa vaan ahdistamaan että miten saa unen ilman lääkettä.

Yhteistyössä