pakko tulla kertomaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jasimi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jasimi

Vieras
meidän vaavi (8kk) nukkui ensimmäistä kertaa koko yön ja vielä omassa sängyssä! Nukahti 21.45 ja heräsi 07.00, jolloin söi ja nukkui vielä 8.45 asti!!!! Kaikki on näköjään mahdollista! Tähän asti menty niin että 02-05 välillä on syöny yhden kerran ja heränny 07-08 välillä! ja pienempänä ollut tosi huono nukkumaan. Ihanaa kun sai PIIIITkästä aikaa nukkua pitkät ja hyvät yöunet!

JA toinen juttu, mulla on tänään eka työpäivä! Jännittää että miten vauva isänsä kans pärjää mut tiedän että pärjäävät kuitenkin hyvin. työvuoroni ei oo ku 4 h! mutta silti jännittää... ja vähän haikea olo kun pitää lähtee töihin! mutta pakko käydä töissä kun rahatilanne on mitä on. mites muilla töihin paluu on onnistunut? ootteko jatkanut imetystä kuitenkin?

Hienoa!
Mie lähin töihin ja poika hoitoon ku se oli melkein 11kk. Minuakin jännitti ihan kauheesti, mutta kaikki meni oikein hyvin!
Nyt oon sellasen kuukauden päivät ollu töissä, ja täytyy sanoa, että oon paljon parempi äiti. Jaksan paremmin olla pojan knssa. Niin ja rahaakin vähän erilailla ku ennen. Varmasti poika pärjää isänsäkin kanssa! mie teen vuorotyötä, ja ku oon iltavuorossa, ni isukki hoitaa poikaa, samoin viikonloppuisin. Kaikki menee varmasti hyvin! =) :hug:

Yhteistyössä