Mulla todettiin sikainflunessa kaksi viikkoa sitten. Kaikkiaan sairastin neljä viikkoa, ja vasta pari viikkoa sitten siis otettiin testit. Kuume ei noussut missään vaiheessa yli 37.5. Pari viikkoa sitten olin vielä todella räkäinen ja nenä tukossa ja painetta onteloissa. Sain vaivoihin antibioottia.
Samoihin aikoihin kun tämä tukkoisuus ja paine särky päässä alkoi, alkoi myös paha unettomuus ja rajut keskittymisvaikeudet. Valvoin pari yötä läpeensä, kunnes oli pakko turvautua nukahtamislääkkeisiin. Mutta siitä asti siis kun unettomuus alkoi, alkoi myös keskittymisvaikeudet, hajamielisyys, muistivaikeudet, poissaoleva tunne päässä ja huimaus. Poskiontelot nyt kuvattu, ja olivat puhtaat. Nukun kuitenkin väh, 6 tuntia yössä.
Keskittymisvaikeudet ovat niin rajuja, etten pysty katsomaan telkkaria, enkä lukemaan. En jotenkin ole läsnä kehossani. Päätä särkee myös koko ajan. Saatan istua sohvalla ja katsoa muka telkkaria, mutten "näe" siinä mitään. Kun YRITÄN laittaa lapselle iltapalaa, niin asiat menee ihan sekaisin keittiössä. Avaan jääkaapin ja etsin katseellani mehua joka on siinä nenäni edessä..Mutta minä en näe sitä, sillä en ole ajatuksellani läsnä siinä mitä teen. Tekeminen ja ajatus ei siis kulje käsi kädessä.Itken vähän väliä ja vuodatan puolisolleni tätä oloa, kun pelkään mikä minulla on. Jotain outoa aivoissani on tapahtunut. sitten jos puhun puhelimessa, niin kesken kaiken kun vastapuoli juttelee, niin saatan havahtua siihen etten ole kuunnellut ollenkaan, vaan olen ihan muissa maailmoissa. Pää tuntuu koko ajan jotenkin sumuiselta.
En ole koskaan elämässäni kokenut mitään tällaista..tämä on ihan helvettiä!!!
Mihin mun kannattaisi huomenna soittaa??? Varata neurologille aika?? olen yrittänyt etsi netistä tietoa, että voisiko sikainfluenssa virus aiheuttaa jotakin aivojen toiminnan väliaikaisia tai pysyviä häiriötiä..mutta mitään en ole löytänyt.
Jos tällainen olo jää pysyväksi, niin elämäni on pilalla. en pysty hoitamaan 3 vuotiasta lastani ilman miehen läsnä oloa, enkä olla työelämässä, enkä käydä kylässä, kaupoilla, ajaa autoa...en siis mitään.