Melkein sukua julkkikselle-gallup

Muistuuhan näitä vielä mieleen.....olen ollut samassa koulussa Johnny Lee Michaelsin (Kata Kärkkäisen ex) kanssa, juttelin viimeksi lauantaina Tanssii tähtien kanssa -kisan voittajan Aleksi Seppäsen kanssa, myös Jukka Haapalaista ja Helena Ahti-Hallbergiä (siskonlikan valmentaja) tapaan aina silloin tällöin. Ja Alvari-sedältä olen saanut aikoinaan lastenhuoneen pöydän ja tuolit (Alvar Aalto oli isäni työkaveri) ja Petteri Järvinen on mulle lounastreffit pystyssä :D

Mun sisko on ollut xl-5 (jos se nyt niin meni) Mikan kanssa samalla luokalla. Oon ollut samassa valokuvassa Antero Mertarannan kanssa ja käynyt samaa koulua kuin Jari Litmanen ja Laura Voutilainen. Laura Voutilaisen isä oli mun historian opettaja ylä-asteella.Meidän pojan kummin rapussa asuu idolsin Ilkka Jääskeläinen. Taikapeilin sanottaja on mun pikkuserkku neljännessä sukupolvessa. Oon myynyt perunoita torilla Jope Ruonansuulle Heinolassa.

Kävin nuorena kylässä Remu Aaltosen luona joka asui silloin Porvoonkadulla. Rauli Badding Somerjoki aikoinaan kirjoitteli siskoni kanssa ja kun ei tavoittanut siskoani, soitti mun äidille pari kertaa JA soitti puhelimen kautta uutta levy materiaalia äidilleni-ja sittemmin kun Rauli nousi uuteen suosioon ja levytti,äiti tunnisti levyltä kappaleen "laivat" yhdeksi niistä joita Rauli soitti puhelimessa

Olen melkein sukua
-Janne Tulkille: Sen vanhaemmat asuivat melkein mun äidin naapurissa, mä olen nähnyt sen kävelyllä ilman paitaa (voi harmi :whistle: )
-Radio Novan juontaja Kimmo Vehviläinen: Oon tanssinu sen kans hitaita laivalla

Riittääkö perustelut B)

No mähän asun samassa kaupungissa ku Ismo Apell. Ja sit mullahan on mesessä se Tuomas Immosen veli. Ja sit oon nähny Aki Parviaisen vaimon ja pojat ja äidin ja mun tyttö on käyny niiden kotona vessassa. Ja sit mun mummovainaan sisko on Jonna Pirisen mummo eli Jonna Piriselle oon oikeesti sukua. Nää nyt tuli ekana mieleen. Ai niin ja sit ennen oli DTM:ssä jonain päälikkönä tai joku sellanen yks Ritu niin meil on yhteinen kummipoika ja ollaan samoissa ristiäisissä oltu. Ai niin ja meillä on Pate Mustajärven kummitytön vanhat rattaat ja mun serkku perheineen asuu Paten kummitytön naapurissa ja tän tytön isä on Juice-vainaan läheinen ystävä.

- Maajussi-Harrin lapset on samassa päivähoitopaikassa omien lasteni kanssa.
- Olen ollut yhtä aikaa sairaalassa Miitta ja Kari Sorvalin kanssa (kukaan meistä ei ollut potilaana).

Tuleehan näitä täältäkin lisää...
Suomen vahvin mies on tintannu mun exää lättyyn.
Oon tarjoillu kahvia Janne Tulkille.
Mun kaveri on myyny kahvia Pariisissa kahvilassa Leonardo DiCapriolle.
JA tää on paras..hih.. Tässä ollaan vähän niinku aatelisia, Olen nimittäin sukua ihan itse URHO K. KEKKOSELLE! Se oli mun mummon joku sukulainen.. Pitäs vissii Tarzalle laittaa viestiä et linnanjuhliin olis niinku kutsukortti paikallaan :D :D

Yksi nykyinen ministeri on nuoruudessaan seurustellut mun lähisukulaiseni kanssa. Olen ollut samassa lentokoneessa Martti Ahtisaaren ja Paavo Väyrysen kanssa. Olen istunut kahvilassa samassa pöydässä kuin Ilkka Kanerva. Olen jutellut Yö-yhtyeen Olli Lindholmin kanssa. Andy McCoy oli kerran samassa baarissa kuin minä (kakskyt vuotta :) sitten) . Miss Suomi vuodelta 1997? Karita Tuomola seisoi edessäni kassajonossa. Mun äidin ystävän ystävä tuntee Martti ja Eeva Ahtisaaren.

mun siskon kummisetä on tehny janne tulkin taloon ikkunat :xmas:

joskus vuosia sitten mun isä myi meidän perheen autoa ja arvatkaas ketkä kävi sitä kattomassa? laura voutilaisen vanhemmat :D :D

tässä nää tärkeimmät :D

Mä olen ollut samassa perhekerhossa Anniina Mattilan kanssa ja viimeviikolla osuttiin yhtäaikaa ruokakauppaankin. Eli periaatteessa olen itsekin yksi Mattilan sisaruksista!
Nuoruudessani mua pyydettiin lastenhoitajaksi Oskari Katajiston häihin! (en mennyt)

eräälle kivikautiselle kirjailijalle joka kirjoitti silloin samaan aikaan kuin aleksis kivi ja oli siihen aikaan paljon tunnetumpi suomalainen kirjailija :) oon lukenu muutaman hänen tarinoistaan ja ovat aivan loistavia :D

ja sit joku pikajuoksia kantaa samaa sukunimeä kanssani myös :)

Yhteistyössä