L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Teemu Selänteen äiti on melkein samalta paikkakunnalta/seudulta kuin isovanhempani.![]()
Mummoni katsoi 80-luvulla Napakymppiä, jossa oli Kari Salmelainen.
^Ei kun on niitä, ja ihan isonkin ulkomaalaisen voisin mainita, mutten oikein viitsi täällä huudella. Uskon että monikin meistä on näitä suomalaisia julkkiksia tavannut paljonkin. Sen verran pienet on piirit, ja pieni maa. Muttei siinä mielestäni ole mitään niin erikoista että niitä on tavannut.
Niin emmä oikein laske tapaamiseksi semmoista, että näkee baarissa Vesku Loirin. On kyllä nähty, useampaankin otteeseen ja juteltukin (silloin kun on hyvällä tuulella.). Noh ehkä Helsingissä julkkikset on ihan peruskauraa, joten ihmiset osaavat käyttäytyä ihan luonnollisesti. Tai sitten ainakin leikkivät coolia. Suurin osa julkkiksista on ainakin vapaalla todella iloisia kun heitä kohdellaan kuin muitakin.
Mut ilmeisesti tää on vitsiketju. Mutta taso mennyt jo sen verran alas, että en kykene sitä alittamaan. Ja tarpeeksi hyvää en keksi, joten jääköön yrittämättä-
Palstan tarkoin varjeltu salaisuus on se, että olen melkein sukua prinsessa Madelinelle.
:heart:
mä olen sitten sulle sukua, koska mä olen ollut kerran samassa paikassa kesällä kun Kari Salmelainen ja ostanut olutta samalta terassilta.
Niin emmä oikein laske tapaamiseksi semmoista, että näkee baarissa Vesku Loirin. On kyllä nähty, useampaankin otteeseen ja juteltukin (silloin kun on hyvällä tuulella.). Noh ehkä Helsingissä julkkikset on ihan peruskauraa, joten ihmiset osaavat käyttäytyä ihan luonnollisesti. Tai sitten ainakin leikkivät coolia. Suurin osa julkkiksista on ainakin vapaalla todella iloisia kun heitä kohdellaan kuin muitakin.
Mut ilmeisesti tää on vitsiketju. Mutta taso mennyt jo sen verran alas, että en kykene sitä alittamaan. Ja tarpeeksi hyvää en keksi, joten jääköön yrittämättä-
Niinpä. Mulla ei myöskään yhtään raksuta että keksisin jotain hauskaa tänne. Siksipä loksuttelen leukojani muuten vaan...
Made line ? Onko se joku kalastusretkiä tekevä venepulju?[/QUOT
:'(
leukojen loksuttelu voi olla haitallista ja johtaa leuan jännityneisyyteen ja virheasentoon. Mä olen melkein sukua hammaslääkärille, joka taas oli melkein sukua Jukka Kajavalle, joka ainakin tuli saman hammaslääkäriaseman ovesta ulos, kun menin sisään.
Mä voisin antaa sulle sen numeron. jos leuat kaipaa rentoutusta.
Made line ? Onko se joku kalastusretkiä tekevä venepulju?
leukojen loksuttelu voi olla haitallista ja johtaa leuan jännityneisyyteen ja virheasentoon. Mä olen melkein sukua hammaslääkärille, joka taas oli melkein sukua Jukka Kajavalle, joka ainakin tuli saman hammaslääkäriaseman ovesta ulos, kun menin sisään.
Mä voisin antaa sulle sen numeron. jos leuat kaipaa rentoutusta.
Marco Björs on kerran hymyillyt lapselleni.
Äitini on saanut Ilkka Kanervalta kirjeen.
Marco Björs on kerran hymyillyt lapselleni.
Äitini on saanut Ilkka Kanervalta kirjeen.