G: melkein sukua julkkikselle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mama said harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oikeesti todella vähäisiä julkkis-kokemuksia tai yhteyksiä tuntuu olevan porukalla. Vai onko sitten niin, että ne jotka ovat piireissä tai piirien vieressä, eivät vaivaudu tämmöisiin vastaamaan? Itsellä ainakin on yhteyksiä tai vähintään tutuntuttuja useemmankin suomalaisen poliitikon kanssa. Ja sitten on myös muunlaisia julkkiksia ympäristössä, joskin vähemmän näitä Seiska-päivää lehden C-staroja. On tosin niitäkin muutama :)

Mutta täytyy sitten sanoa, että ulkomaisista julkkiksista onkin sitten hyvin vähän kokemusta. Ainoo mitä heti tulee mieleen on se, että olen jossain juhlissa kätellyt Gordon Brownia. Siis UK:n ex-pääministeriä. Ja toki sitten nuoremapana oli jotain Backstage-kokemuksia joistakin rock-tähdistä (ei todellakaan mitään seksuaalista tms.)

• Tykkää
Reactions: Lispetti
^Ei kun on niitä, ja ihan isonkin ulkomaalaisen voisin mainita, mutten oikein viitsi täällä huudella. Uskon että monikin meistä on näitä suomalaisia julkkiksia tavannut paljonkin. Sen verran pienet on piirit, ja pieni maa. Muttei siinä mielestäni ole mitään niin erikoista että niitä on tavannut.

Ai niin! Mies on ollut samaan aikaan kansallissankarimme Lasse Virenin pojan kanssa intissä. Ei kuulema juossu coopperia, käveli suurinpiirtein 1800m:D

^Ei kun on niitä, ja ihan isonkin ulkomaalaisen voisin mainita, mutten oikein viitsi täällä huudella. Uskon että monikin meistä on näitä suomalaisia julkkiksia tavannut paljonkin. Sen verran pienet on piirit, ja pieni maa. Muttei siinä mielestäni ole mitään niin erikoista että niitä on tavannut.

Niin emmä oikein laske tapaamiseksi semmoista, että näkee baarissa Vesku Loirin. On kyllä nähty, useampaankin otteeseen ja juteltukin (silloin kun on hyvällä tuulella.). Noh ehkä Helsingissä julkkikset on ihan peruskauraa, joten ihmiset osaavat käyttäytyä ihan luonnollisesti. Tai sitten ainakin leikkivät coolia. Suurin osa julkkiksista on ainakin vapaalla todella iloisia kun heitä kohdellaan kuin muitakin.

Mut ilmeisesti tää on vitsiketju. Mutta taso mennyt jo sen verran alas, että en kykene sitä alittamaan. Ja tarpeeksi hyvää en keksi, joten jääköön yrittämättä-

Niin emmä oikein laske tapaamiseksi semmoista, että näkee baarissa Vesku Loirin. On kyllä nähty, useampaankin otteeseen ja juteltukin (silloin kun on hyvällä tuulella.). Noh ehkä Helsingissä julkkikset on ihan peruskauraa, joten ihmiset osaavat käyttäytyä ihan luonnollisesti. Tai sitten ainakin leikkivät coolia. Suurin osa julkkiksista on ainakin vapaalla todella iloisia kun heitä kohdellaan kuin muitakin.

Mut ilmeisesti tää on vitsiketju. Mutta taso mennyt jo sen verran alas, että en kykene sitä alittamaan. Ja tarpeeksi hyvää en keksi, joten jääköön yrittämättä-

Niinpä. Mulla ei myöskään yhtään raksuta että keksisin jotain hauskaa tänne. Siksipä loksuttelen leukojani muuten vaan...

• Tykkää

:laugh:

Niinpä. Mulla ei myöskään yhtään raksuta että keksisin jotain hauskaa tänne. Siksipä loksuttelen leukojani muuten vaan...

leukojen loksuttelu voi olla haitallista ja johtaa leuan jännityneisyyteen ja virheasentoon. Mä olen melkein sukua hammaslääkärille, joka taas oli melkein sukua Jukka Kajavalle, joka ainakin tuli saman hammaslääkäriaseman ovesta ulos, kun menin sisään.

Mä voisin antaa sulle sen numeron. jos leuat kaipaa rentoutusta.

• Tykkää
leukojen loksuttelu voi olla haitallista ja johtaa leuan jännityneisyyteen ja virheasentoon. Mä olen melkein sukua hammaslääkärille, joka taas oli melkein sukua Jukka Kajavalle, joka ainakin tuli saman hammaslääkäriaseman ovesta ulos, kun menin sisään.

:O Mä olen kyllä sitten melkein sukua sulle koska olen käynyt hammaslääkärissä!

Repeileeeeeeee :laugh:

Ei kai ketään tällaiseen ketjuun ala mitään oikeita tuttujaan tms. selittämään vaan just jotain hassuja juttuja, Mikko Alatalon silmälasit oli paras juttu :D
Mä en usko että Suomessa ois ketään joka ei jotain julkkista tuntisi.

• Tykkää
Reactions: Lex
Ehkä eniten oon sukuu Linda Lampeniukselle, jonka kanssa oli pienenä samassa muskarissa :D

Ja joo...sukulaissetä lienee myös Roger Moore, keneen törmäsin ovensuussa.
Sanoin vielä et Have a nice flight sir.

Onhan noita sukulaisia vaikka ketä ilmaantunut tähän ikään mennessä :)

Yhteistyössä