G: melkein sukua julkkikselle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mama said harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kari Hietalahti on mun ystävän pikkuserkku,mut ku se ei muistanut sen nimeä ja mä sen sille sanoin,niin mä olen vähän niinku enemmän sen sukulainen ku mun ystävä. Eiks näin mene :O
Ja Spede Pasanen on kans mun sukulainen ku olin se ohjelmassa.

Esikoinen on ollut taaperona Armin sylissä kun se oli vieroituksessa.
Olen päässyt Teemu Selänteen kainaloon ( ja omistan kuvankin siitä ).
Big Brotherin pääohjaaja (jonka miellän itse BB:ksi) oli ensimmäinen ihminen johon tutustuin Suomeen muuttaessamme, ja oli veljeni bestis

Olin aikanaan janina f'n kaveri. Yhden pääministerin kaveri ja sukulainen. Muutin ulkomaille ja kun kavin suomessa illallistin veljeni kanssa, sen kaverit suomen julkkikset tuli mukaan ja veljen piti selittää keitä ne on... Äiti oli ami ja monika aspelundin kaveri lapsena. Itse tavannut isabella rosselinin ja ricky gervaisin.

olen pussannut bb Nikoa (sitä homo versiota) oli sillon vielä kaapissa ja nukkunut sen vieressä kävellyt käsi kädessä jne... oli samalla luokalla kauppiksessa...

se ärsyttävä kokki sami jotain on joku pikkuserkku...

Mä olen aika läheistä sukua Alexander Stubille, koska hän sanoi minulle kerran hei kauppakeskuskessa.
Meitä sukulaisia oli siellä aika paljonkin koolla, koko Iso Omenallinen.

Mutta koska mulle väläytetiin se hammashymykin, olemme melkein perhettä.

• Tykkää
Reactions: Lispetti ja Erina
Ystävinä ja tuttavina julkkiksia mm. musapuolelta, en kerro keitä. BB teron tossa jo jossain mainitsin, mutta sitä nyt en minään julkkiksena pidä, joku muu saattaa pitää.

Yhteistyössä