Melkein oikein käytttäytyvä koiranulkoiluttaja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leidi on tö haus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

leidi on tö haus

Vieras
Tänään taas vaunuilemassa. Vastaan tuli pariskunta ja koira. Koira kyykistyi asioilleen. Olin jo heitä mulkoilemassa pahasti, kun huomasin ilokseni rouvan ottavan taskustaan mustan pienen pussin ja jes, keräävän kakin siihen. Laittoi sitten pussin solmuun ja jatkoi matkaansa pitäen pussia kädessään. Voi onnea ja iloa :) Pariskunta ja koira menivät tien yli niin, että minä en valitettavasti heitä kohdannut silmästä silmään. Oisin nimittäin sanonut, että hatunnosto teille kun noukitte koiran jätöksen pois.

Matkamme jatkui pariskunnan tuloreittiä pitkin. Kuljimme muutaman kymmenen metriä ja huomasimme tien poskessa justiin samanlaisen mustan kakkipussin solmussa : / Ajattelin, että voiko olla totta. Eihän vain äskeinen pariskunta ensin muka kerää fiksusti jätöksiä pussiin ja sitten jossain vaiheessa nakkaa pussia tien reunaan.

Jos et nähnyt hiedän pudottavan pussia siihen niin mahdoton sanoa kuka sen on jättänyt. Valtaosa koirankakkapusseista on samanlaisia mustia pusseja jotka laitetaan solmuun kun jätökset on niihin kerätty.

Miksi niitä pusseja sitten pudotetaan matkan varrelle... Ehkä koiranulkoiluttaja kyllästyy sen kanniskeluun jos ei roskista ole pitkään aikaan näkynyt tai kenties on muuten tullut tekemistä käsille niin että on pitänyt päästä siitä eroon.

Minä laitan sen pussin vaunujen tavarakoriin. Ja joskus on käynyt niin, että se on sieltä pudonnut huomaamatta :( Joten ei ne aina välttämäti tahallaan ole ojaan heitetty.

En tuolla kävelyreitillämme ole ikinä ennen nähnyt koiranulkoiluttajan keräävän yhtään mitään. Kävelemme reittiä päivittäin ja vastaan tulee usein koiria. Sherlok Holmesina tässä pidän aika sattumana tuota, että joku muu ulkoiluttaja olisi sen pussin siihen heittänyt...

Heh, poika kävi vielä kepillä sitä pussia tökkimässä ja totesi sen olevan pehmeä vielä...

Olen itse erittäin eläinrakas, tykkään kissoista ja koirista yms. ,mutta toivoisin kyllä, että koiranulkoiluttajat keräisivät ne jätökset aina pois. Itsekin aikoinani tein niin kun meillä vielä koiria oli.

Yhteistyössä