ihan paras mutsi
No tottakai voi koska ei ne lapset kummiskaa ees tajuu et on pois ja sit tota niin. Röökiikin voi polttaa raskaana kun ne on vaan suosituksii ne. Vai veditsä ees röökii vai mitä häh?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kysyn ihan tosissani, en oikeasti näe eroa, näettekö te? Perustelkaa!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos testaan että itkuhälytin kantaa talon katutasossa olevaan pubiin, jonne matkaa on meiltä 2 oven ja 5 portaan verran (30 sekkaa), niin meidän on miehen kanssa ihan ok käydä yksillä -tai mies yhdellä, mä vaikka limsalla? Mä olen selvä, itkuhäläri mukana ja toimii, koti parin portaan päässä. Lapsethan on tällöin asianmukaisesti valvottuina? Aikaa menee se 20 min, mitä saunomisessakin.Alkuperäinen kirjoittaja oivoivoi:Oikeasti ainoa asia, millä pitäisi olla mitään merkitystä, on lasten asianmukainen valvonta. Tämän valvonnan voi hoitaa aivan yhtä hyvin muutaman portaan päässä olevasta saunasta käsin kuin kodin kellarista tai terassilta, jos kerran on toimiva itkuhälytin matkassa ja vanhemmat ovat selvin päin. Tämän muuten taisi se sosiaalivirkailijakin todeta ja systeemin toimivuuden ihan käytännössä testata.
Kyllä vai ei ja miksi?