Meinaako miehet valloittaa ny tän palstan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lila
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sasasi:
Alkuperäinen kirjoittaja Aljendo:
Samoin mäkin valitsen otsikon perusteella. Ja ainakaan mun tuttavapiirissä ei ole paljon muita isiä, joiden kanssa keskustella lapsista. Ja ainahan se on kiva tietää asioista naisnäkökulmasta.
Tietääkseni tämä mitäs nyt-palstalla ei lue missään, että vain äideille. Ja ehkä mussa on jotain pahasti vialla, kun en jaksa keskustella mitään kaksimielisyyksiä tai vertailla autojen moottoritilavuuksia yms. :headwall:
Mutta taidan jäädä tänne ihan teidän kiusaksenne. :kieh: :p

jää ihmeessä. :p :p :p taidat saada paljon y-viestejä? :whistle:

mihin muuten oot suuntautunu? ite just opiskelen samaa alaa...

Vanhustyöhön olen suuntautunut. Tosin nyt en ole siellä puolella töissä.

Miulle on sama, käykö täällä miehiä, naisia vai miehiks naamioituneita naisia/sama toisinpäin..kunhan vaan juttua riittää :D
Yleensä on ihan mielenkiintoistakin lukea nimenomaan miesten kommentteja asioihin, jos se vähän valottais tuon miunkin miehen (ei puhu mut aika usein pussaa:) ) järenjuoksuu..

Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:
Miulle on sama, käykö täällä miehiä, naisia vai miehiks naamioituneita naisia/sama toisinpäin..kunhan vaan juttua riittää :D
Yleensä on ihan mielenkiintoistakin lukea nimenomaan miesten kommentteja asioihin, jos se vähän valottais tuon miunkin miehen (ei puhu mut aika usein pussaa:) ) järenjuoksuu..

Se olisi erittäin mukavaa jos miehet ja naiset oppisivat tuntemaan toistensa järjenjuoksua paremmin, yhteisolo sujuisi leppoisammin. Plussa vaan tuntuu olevan miesten lahtipenkki.

Oho! Olipa tästä mun aloituksesta oikein KETJU kehkeytynyt. Ku mää ihan alunperin ajattelin, että siinä on jotain niin suloisen hellyyttävää kun miehetkin täällä... siis jos ne nyt sit on oikeesti miehii.. Mut kai ne saa olla, jos kerta haluu. Siis mukavaahan se vaan on. :)

mun mies ainakin tuli tänne palstailemaan kun kertoilin mielenkiintoisista avauksista ja ketjuista, niin sen oli pakko tulla sanomaan oma mielipiteensä. :) ja on siis todistetusti mies. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kun tulee käytyä myös käytännössä täysin miesvaltaisilla palstoilla, usko tai älä;), niin ei siellä koskaan aleta mollaamaan sinne eksyneitä naisia, vaan ollaan kohteliaita ja iloisia että saadaan myös naisnäkökulmaa pähkäiltäviin asioihin. Täällä taasen naiset joskus käyvät miesten kimppuun kuin verta haistanut piraijalauma.

Sama ilmiö on havaittavissa pukuhuoneissa. Jos mies eksyy naisten pukuhuoneeseen, niin hänet ajetaan ulos kirkaisujen ja kirosanojen saattelemana. Jos nainen taas eksyy miesten pukuhuoneeseen, niin hänet toivotetaan tervetulleeksi.

Täällä on kiva päteä. Aina joku täyskäsi kysyy neuvoa niin yksinkertaisissa teknisissä pulmissa, että minäkin tiedän vastauksen. Tulee tosi miehekäs olo, kun tietää, miten Wordissa voi kääntää paperin vaakatasoon.

Yhteistyössä