Meinaako miehet valloittaa ny tän palstan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lila
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en käsitä, miksi yksikään mies tulisi tälle palstalle!? En suostu kuuna päivänä uskomaan, että tällä palstalla oikeasti aktiivisesti palstailee yhtäkään miespuolista. Vaollisia feikkejä kaikki palstan "miehet" tyynni.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en käsitä, miksi yksikään mies tulisi tälle palstalle!? En suostu kuuna päivänä uskomaan, että tällä palstalla oikeasti aktiivisesti palstailee yhtäkään miespuolista. Vaollisia feikkejä kaikki palstan "miehet" tyynni.

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
Katkera vanhapiika...

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
Katkera vanhapiika...

Joo, naimisissa oleva kahden lapsen vanhapiikaäiti, ties mistä katkera sellainen.

Mä voin todistaa...vannon kautta kiven ja kannon... että Karl Eri Raaja ainakin on mies.

Alkuperäinen kirjoittaja huomattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja huomattu:
yllättävän moni nimimerkki onkin ollut mies vaikka olen naisena heitä pitänyt :/

Minäkinkö? :)

Rehellisesti? Kyllä. Onhan täällä Jätkä joka onkin nainen ;)

Joo, mut jätkä ei oo koskaan väittänyt/esittänytkään olevansa mies. :)

Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:
Sepä se. Nuo kun huomaa ettei ne tissikuvat oo ihan joka päiväistä huvia niin katoavat kyllä :whistle: ;)
Suuri osahan niistä katosikin. Mutta ei tää meidän löpinä pahemmin siitä poikkea, mitä oli löpinä aikoinaan KissFM:n chatissakaan. Ehkä vähän enemmän täällä lapsista puhutaan, mutta muuten aika samaa jorinaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Toivoisin kyllä, että harvemmat miehet olisivat niitä ikuisia lapsia. Mutta lapsenmielisiä minun puolestani voisivat olla kaikki.

No joo,eihän sitä koko ajan tarvitse lapsi olla vaikka joskus vähän lapsettaakin.

Yhteistyössä