L
Lila
Vieras
Meinaan ku olen huomannut, että ihan viimeaikoina täällä on ollut isää, monikkoiää, ja tietysti toi meidän Timppa! Ei siin mitää, tein vaan huomion. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja huomattu:yllättävän moni nimimerkki onkin ollut mies vaikka olen naisena heitä pitänyt :/
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja huomattu:yllättävän moni nimimerkki onkin ollut mies vaikka olen naisena heitä pitänyt :/
Minäkinkö?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en käsitä, miksi yksikään mies tulisi tälle palstalle!? En suostu kuuna päivänä uskomaan, että tällä palstalla oikeasti aktiivisesti palstailee yhtäkään miespuolista. Vaollisia feikkejä kaikki palstan "miehet" tyynni.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja huomattu:yllättävän moni nimimerkki onkin ollut mies vaikka olen naisena heitä pitänyt :/
Minäkinkö?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en käsitä, miksi yksikään mies tulisi tälle palstalle!? En suostu kuuna päivänä uskomaan, että tällä palstalla oikeasti aktiivisesti palstailee yhtäkään miespuolista. Vaollisia feikkejä kaikki palstan "miehet" tyynni.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Katkera vanhapiika...
Alkuperäinen kirjoittaja Lila:Ni kerropas ny todellinen aisanlaita. Siis asian. Ookko vai ekkö oo?
Mä voin todistaa...vannon kautta kiven ja kannon... että Karl Eri Raaja ainakin on mies.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en käsitä, miksi yksikään mies tulisi tälle palstalle!? En suostu kuuna päivänä uskomaan, että tällä palstalla oikeasti aktiivisesti palstailee yhtäkään miespuolista. Vaollisia feikkejä kaikki palstan "miehet" tyynni.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Taisi se tissiketju tuoda tänne uroitakin
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo, naimisissa oleva kahden lapsen vanhapiikaäiti, ties mistä katkera sellainen.
Alkuperäinen kirjoittaja huomattu:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja huomattu:yllättävän moni nimimerkki onkin ollut mies vaikka olen naisena heitä pitänyt :/
Minäkinkö?![]()
Rehellisesti? Kyllä. Onhan täällä Jätkä joka onkin nainen![]()
Suuri osahan niistä katosikin. Mutta ei tää meidän löpinä pahemmin siitä poikkea, mitä oli löpinä aikoinaan KissFM:n chatissakaan. Ehkä vähän enemmän täällä lapsista puhutaan, mutta muuten aika samaa jorinaa.Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:Sepä se. Nuo kun huomaa ettei ne tissikuvat oo ihan joka päiväistä huvia niin katoavat kyllä![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:No miehenä olen itseäni pitänyt.Tai poikana.Vieläkin...
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Lila:Ni kerropas ny todellinen aisanlaita. Siis asian. Ookko vai ekkö oo?
No miehenä olen itseäni pitänyt.Tai poikana.Vieläkin...
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Sisäinen lapsi hukassa?
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Sisäinen lapsi hukassa?
Miehet on ikuisia lapsia,vai miten se oli?Eli ei se hukassa ole vaan ihan löytysillä.
Alkuperäinen kirjoittaja Lila:Oot siis totellu kehotusta "pidä ittes miehenä"![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Toivoisin kyllä, että harvemmat miehet olisivat niitä ikuisia lapsia. Mutta lapsenmielisiä minun puolestani voisivat olla kaikki.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Lila:Oot siis totellu kehotusta "pidä ittes miehenä"![]()
Kun kolme kakaraa huutaa kuorossa "isii" niin jotenkin sitä itseään miehenä pitää.