Meinaako miehet valloittaa ny tän palstan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lila
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Isä:
Onhan täällä paljon muitakin aiheita kuin ovislimat ja kuukautiskierrot, paljonkin ihan hyviä aiheita.

No enivei, ainahan sitä valitetaan että miksi suomalainen mies on tuppisuu. Ja sitten kun ei olekkaan tuppisuu, niin sekään ei kelpaa. Tarvii varmaan siirtyä takaisin keskustelemaan nyrkillä, joskos sitten irtoasi paremmin.

Tätä minäkin olen ihmetellyt. Että mikään ei kelpaa. Teit niin tai näin niin aina tyytymätön. Ja oletetaan kaikenlaista. Että mies elättää ja maksaa. Mutta vaimo saa tehdä mitä lystää ja mies silti maksaa. Ja aika helposti erotaan ja laitetaan pikkusyistä ihan kunnon miehiä kiertoon. Kun ei vaan nappaa tai ei ole sielunkumppani tai joku osa naistenlehtien ihannemallista puuttuu. Enää ei riitä että ei lyö, ei ryyppää eikä rähjää, pitää olla jotakin paljon paljon enemmän. Jos minä olisin yhtä helposti eroavaa sorttia niin vaimo olisi saanut lähtöpassit jo ajat sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja Herra100:
Onhan täällä paljon muitakin aiheita kuin ovislimat ja kuukautiskierrot, paljonkin ihan hyviä aiheita.

No enivei, ainahan sitä valitetaan että miksi suomalainen mies on tuppisuu. Ja sitten kun ei olekkaan tuppisuu, niin sekään ei kelpaa. Tarvii varmaan siirtyä takaisin keskustelemaan nyrkillä, joskos sitten irtoasi paremmin.

Tätä minäkin olen ihmetellyt. Että mikään ei kelpaa. Teit niin tai näin niin aina tyytymätön. Ja oletetaan kaikenlaista. Että mies elättää ja maksaa. Mutta vaimo saa tehdä mitä lystää ja mies silti maksaa. Ja aika helposti erotaan ja laitetaan pikkusyistä ihan kunnon miehiä kiertoon. Kun ei vaan nappaa tai ei ole sielunkumppani tai joku osa naistenlehtien ihannemallista puuttuu. Enää ei riitä että ei lyö, ei ryyppää eikä rähjää, pitää olla jotakin paljon paljon enemmän. Jos minä olisin yhtä helposti eroavaa sorttia niin vaimo olisi saanut lähtöpassit jo ajat sitten.

Tuohan on ihan paskapuhetta! :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja sasasi:
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
ja itse olen erittäin tyytyväinen, että palstalla on miehiä. saa vähän erilaista näkökulmaa eri asioihin.

onko tullut mieleen, että ehkä hekin tarvitsevat/haluavat tutustua naisten ajatusmaailmaan?

Nainen on niin monimutkainen vehje korvien välistä ettei siitä ota kukaan normimies selvää. Plussa avaa miehen silmät huomaamaan että on helpompi keksiä ikiliikkuja kuin ymmärtää naisten tapaa ajatella asioita.

Oliskohan vaikka Vauvan keskustelufoorumi parempi paikka perehtyä naisen ajatusmaailmaan ku kaksplus!Täällä ei saa muuta aikaan ku avioeron :D

Eipä Vauva mielestäni juurikaan poikkea tästä...

Voihan se noinkin olla. Että ero tulee. Sitähän aika moni minulle jo minun tilanteessani suosittelikin...

se vauva on ihan yhtä "mammapalsta" kun tääkin.
sitäpaitsi kyllä täälläkin käy muitakin kun "mammoja", eihän kaikilla ole lapsia. ja silti käyvät täällä...

mun mielestä miehen miehisyys määritellään ihan eri asioista kun siitä, kenen kanssa netissä juttelee. miehinen mies uskaltaa keskustella myös perhe-elämästä "mammapalstalla".

Tuohan on ihan paskapuhetta! :kieh:

Pistänpä tähän vaikka linkin täältä keskustelusta joka mielestäni valottaa tuota itseäni liippaavaa juttua eli taloudellista vastuuta / eriarvoisuutta?

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1080511

Tässä kun on tullut seurattua naisten ajatusmaailmaa olen tullut seuraavaan johtopäätökseen. Nainen on kuin koira. Älkää naiset suuttuko, mä pidän koirista:)

Koirakin on onnellisimmillaan silloin kun sillä on hyvä, päämäärätietoinen ja oikeudenmukainen laumanjohtaja, jota se voi katsoa ylöspäin niin fyysisesti kuin henkisestikin. Jos tämä johtajuus puoli ei ole kunnossa alkaa ongelmat. Nainen on tyytymätön. Sen takia suomalaiset naiset ovat yhä enemmän kiinnostuneita tietyistä kulttuureista tulevista miehistä koska he osaavat näyttää naiselle kaapin paikan.

Jostain syystä jää se fiilis, että meitä miehiä ei kauheasti kaivata tälle palstalle.

:hug: pöh, kyllä suurin osa varmana meistä tykkää että täällä miehiä on. noi sovinistinaiset vaan tykkää pitää meteliä itsestään ja "miehisistä miehistään". :laugh: :laugh:

rekisteröidy ihmeessä! :D

mun mielestä miehen miehisyys määritellään ihan eri asioista kun siitä, kenen kanssa netissä juttelee. miehinen mies uskaltaa keskustella myös perhe-elämästä "mammapalstalla".

Aivan. Minullakin on täysin miesvaltainen työ ja harrastukset joista naiset eivät ole käytännössä lainkaan kiinnostuneita. Silti minä tykkään perhe-elämästä ja lapsista, enkä ole mikään neitimäinen mies

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eiväthän nämä palstan "miehet" edes käy täällä keskustelemassa vaan "opettamassa" meitä naisia :)

Tuo on suurin piirtein ainoa asia, joka minua palstan miehissä v-tuttaa! Nimimerkkivalinnat kertoo jotenkin karua kieltä: Prof.Kaksimieli, Dr.Love jne. (En ole varma kirjoitinko nuo nimimerkit oikein, mutta sillä ei oikeastaan ole väliä...)

Jos edellinen jätetään huomiotta, niin muutoin toivon, että palstalla käyvistä olisi ainakin puolet miehiä; vähän akkamaisemmatkin miehet käy - ei sillä niin väliä.

Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:
Eiväthän nämä palstan "miehet" edes käy täällä keskustelemassa vaan "opettamassa" meitä naisia :)

Tuo on suurin piirtein ainoa asia, joka minua palstan miehissä v-tuttaa! Nimimerkkivalinnat kertoo jotenkin karua kieltä: Prof.Kaksimieli, Dr.Love jne. (En ole varma kirjoitinko nuo nimimerkit oikein, mutta sillä ei oikeastaan ole väliä...)

Jos edellinen jätetään huomiotta, niin muutoin toivon, että palstalla käyvistä olisi ainakin puolet miehiä; vähän akkamaisemmatkin miehet käy - ei sillä niin väliä.

:D :D joo noi nikit on kyllä aika...mm...

no mutta, onkos täällä naisilla paljoa parempia? äippä ja äiti ja leevinäiti ja nicopetterin äiti ja masuasukin huolestunut pesä (!!!!!) ovat kanssa aika...

tosin ei mulla sen parempi ole, ärsyttävä sössötysnikki. :D

Naiset ne vasta täällä keskustelevat miesten opettamisesta, kouluttamisesta sekä nöyryyttämisestä, jotta heistä tulisi helppohoitoisa ja sisäsiistejä:)

Jostain syystä jää se fiilis, että meitä miehiä ei kauheasti kaivata tälle palstalle.

:hug: pöh, kyllä suurin osa varmana meistä tykkää että täällä miehiä on. noi sovinistinaiset vaan tykkää pitää meteliä itsestään ja "miehisistä miehistään". :laugh: :laugh:

rekisteröidy ihmeessä! :D

Peesailen tätä. Eiköhän tänne sovi kaikenlaiset ihmiset keskustelemaan. Uros- ja naaraspuoliset, nuoret ja vanhat, tervetuloa minun puolestani!
:) :hug:

:D :D joo noi nikit on kyllä aika...mm...

no mutta, onkos täällä naisilla paljoa parempia? äippä ja äiti ja leevinäiti ja nicopetterin äiti ja masuasukin huolestunut pesä (!!!!!) ovat kanssa aika...

Äippä- ja mammanikit on mun mielestä myös kammottavia! :D Ikinä en itse voisi sellaista valita! Lapsilleni olen äiti, mutta kaikkien muiden toivon kutsuvan minua etunimellä, nimimerkillä tai vaikkapa "pe-keleen noita-akaksi"; pääasia, ettei millään mammaan viittaavalla nimityksellä... Jopa 'täti' on parempi nimitys...

Naiset ne vasta täällä keskustelevat miesten opettamisesta, kouluttamisesta sekä nöyryyttämisestä, jotta heistä tulisi helppohoitoisa ja sisäsiistejä:)

Juu noin muuten on. Ja jos jollakulla "palstamammalla" mies ei tee juuri sitä mitä haluaa ja juuri sillä tavalla kuin halutaan, niin siitä vedetään kollektiivisesti herne nenään.

Juu noin muuten on. Ja jos jollakulla "palstamammalla" mies ei tee juuri sitä mitä haluaa ja juuri sillä tavalla kuin halutaan, niin siitä vedetään kollektiivisesti herne nenään.

Peesi

Joo ja heti tulee näitä JSSAP-viestejä. Saattaapi vaan olla sileen ettei sitä parempaa löydy...

missä on määritelty kaksplus mammapalstaksi? saahan miehetkin olla kiinnostuneita perheestä ja lastenhoidosta..
ja musta ainakin kivaa saada tuoretta verta joukkoon. j
a mitä sitten jos joku mies tuli tissiketjun takia? mäkin tulin aikoinaan sen takia kun kaveri sanoi että käys kattoon siellä, mikä tappelupaikka.. :D

Peesi

Keppi:
"Vessassa on pönttö. Olen jo kymmeneen kertaan sanonut, että lopetan oluen tarjoilun sohvalle, ellet viikon sisällä opi kusemaan täsmälleen pöntön sisäpuolelle! Älä yhtään yritä selittää, että melkein osuit ja meni vain pari senttiä lattian puolelle! Siivouskomerossa on luuttu. Sitä voi käyttää, jos kaikesta huolimatta meni lattialle!"

Porkkana:
"Onpa hyvät keitokset! Otan tästä hyvästä huomenna suihin, ja tulen ottamaan aina jokaisena päivänä sen jälkeen, kun kokkaaminen on sujunut mallikkaasti."

Ehkäpä palstalla vika on siinä, että miehiä kehotetaan kouluttamaan kepin avulla, vaikka porkkana voisi toimia paremmin?

saadaan myös naisnäkökulmaa pähkäiltäviin asioihin. Täällä taasen naiset joskus käyvät miesten kimppuun kuin verta haistanut piraijalauma.

En ole palstalla "vakiona", käyn silloin tällöin. Ja jätän ihan suosiolla ovislimat yms väliin. Varmaan ainakin 98% viestiketjuista jää ihan suosiolla avaamatta. Ëli valikoin ja katson jos löytyy sellaisia ketjuja joissa on jotain joka voisi liipata omaa elämänpiiriä.

Tämän "miesten kimppuun" olen minäkin huomannut. Ja sen että täällä on aika selkeä jako. Jos mies tekee jotakin miehisestä näkökulmasta aika pientäkin niin se on aika äkkiä JSSAP tms ja sympatiaa ja muuta löytyy. Mutta nainen saa käyttäytyä ihan niinkuin haluaa ja aika törkeästikin ja naisella on siihen oikeus, oikeus tehdä mitä haluaa, miehellä ei ole mitään sanomista. Ja melkein aina vika on joka tapauksessa miehessä.

Samoin mäkin valitsen otsikon perusteella. Ja ainakaan mun tuttavapiirissä ei ole paljon muita isiä, joiden kanssa keskustella lapsista. Ja ainahan se on kiva tietää asioista naisnäkökulmasta.
Tietääkseni tämä mitäs nyt-palstalla ei lue missään, että vain äideille. Ja ehkä mussa on jotain pahasti vialla, kun en jaksa keskustella mitään kaksimielisyyksiä tai vertailla autojen moottoritilavuuksia yms. :headwall:
Mutta taidan jäädä tänne ihan teidän kiusaksenne. :kieh: :p

Alkuperäinen kirjoittaja Aljendo:
Samoin mäkin valitsen otsikon perusteella. Ja ainakaan mun tuttavapiirissä ei ole paljon muita isiä, joiden kanssa keskustella lapsista. Ja ainahan se on kiva tietää asioista naisnäkökulmasta.
Tietääkseni tämä mitäs nyt-palstalla ei lue missään, että vain äideille. Ja ehkä mussa on jotain pahasti vialla, kun en jaksa keskustella mitään kaksimielisyyksiä tai vertailla autojen moottoritilavuuksia yms. :headwall:
Mutta taidan jäädä tänne ihan teidän kiusaksenne. :kieh: :p

jää ihmeessä. :p :p :p taidat saada paljon y-viestejä? :whistle:

mihin muuten oot suuntautunu? ite just opiskelen samaa alaa...

Yhteistyössä