1
11v
Vieras
Mo!
Mulla on ollut sellaista että syönnin jälkeen on tullu outo olo- ei ole enää
kun liikun hirveesti on kuuma niin sit olen 2 kertaa oksentanut.
Niin liittyykö siihen että olen herännyt ja oksentanut yhtenä yönä ja sen jälkeen mulla on tossa kurkun kohalla pikkasen painanut ei satu olleskaan mutta se vaikutttaa siihen että onko mulla ruokahalu ja sit se ei ole ihan kivaa kun se niinku jomottaa siin kurkussa .- ei aina jomota tai paina
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Olen ihan terve aina ollut ja en ole ollut 9 vuoteen ollut oksennus taudissa ja liikun ihan hirveesti
en pelaa muutakun viikonloppuisin.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Niin onko toi että kurkusta vähän painaa niin vaarallista?
Enää se ei ole niin hirveen usein sitä.
JA NY NOPEE VASTAUKSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!
ja nyt oon koneel tän takii
PPP.
Mulla on ollut sellaista että syönnin jälkeen on tullu outo olo- ei ole enää
kun liikun hirveesti on kuuma niin sit olen 2 kertaa oksentanut.
Niin liittyykö siihen että olen herännyt ja oksentanut yhtenä yönä ja sen jälkeen mulla on tossa kurkun kohalla pikkasen painanut ei satu olleskaan mutta se vaikutttaa siihen että onko mulla ruokahalu ja sit se ei ole ihan kivaa kun se niinku jomottaa siin kurkussa .- ei aina jomota tai paina
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Olen ihan terve aina ollut ja en ole ollut 9 vuoteen ollut oksennus taudissa ja liikun ihan hirveesti
en pelaa muutakun viikonloppuisin.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Niin onko toi että kurkusta vähän painaa niin vaarallista?
Enää se ei ole niin hirveen usein sitä.
JA NY NOPEE VASTAUKSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!
ja nyt oon koneel tän takii