Meille tulee kokeeksi mies!!! :)

• Viestiketjun aloittaja innosta tuhisten
  • Ensimmäinen viesti
"Vesipeto Surku"
Mies on luovutettu syntymäkodistaan 20vuotiaana ja on ollut sitä ennen jo 7 eri perheessä.
Nyt mekin harkitaan miehen ottamista ja katsotaan kuinka alkaa sujumaan. Miehellä nyt
siis ikää 22vuotta.
Toivottavasti mies sopeutuu meille ja saisimme sen pitää ilman että tarvitsee
kasvattajalle palauttaa :)
Oi vitsi, lapset on varmaan ihan innoissaan.. :heart: Minkä ikäsiä lapset? Voiks ne auttaa esim. ulkoiluttamisessa?

Tapaus jäi todellakin vain yhteen kertaan. Nykyään miestä ei enään päästetä ilman valvontaa edes koiran seurassa ulos!
Mites noiden miesten muisti; kykeneekö ne yhdistämään viikkoja myöhemmin tulevan nuhtelun niin kauan sitten tapahtuneeseen? Olen huomannut että jotkin yksilöt ovat oppineet sanomaan oikeat sanat "selvä, anteeksi, lupaan" vaikkeivät ymmärtäisi mistä on puhe.

• Tykkää
Reactions: WhiteSnow
Mites noiden miesten muisti; kykeneekö ne yhdistämään viikkoja myöhemmin tulevan nuhtelun niin kauan sitten tapahtuneeseen? Olen huomannut että jotkin yksilöt ovat oppineet sanomaan oikeat sanat "selvä, anteeksi, lupaan" vaikkeivät ymmärtäisi mistä on puhe.
Ei kannata opettaa miestä herkuilla, ne oppii yhdistämään sen johonkin hyvään ja samantien unohtuu mistä olikaan kyse. Tunnetusti herkut ja palkinnothan eritoten on monelle persolle miehelle liikaa, menevät raasut ihan sekaisin.

Kananmuna
Olen huomannut että valitettavasti miesten muisti voi olla hyvä, mutta usein miehet ovat oppineet tälläisen käyttäytymismallin missä anteeksipyytelevä kehonkieli (halaukset, surullinen ilme jne) yhdistetään sanoihin "anteeksi" "olen pahoillani" "ei tapahdu enää uudelleen" "lupaan". Tälläisellä käyttäytymisellä pääsee aina uudelleen omistajan suosioon ja saa elinaikaa yleensä aina seuraavaan toilailuun saakka.

Mutta siinä olet oikeassa, viikko toilailun jälkeen tapahtuva toruminen harvoin yhdistetään itse toilailuun, joten suosittelen, jos päästätte miehen yksin tai lajikumppaneittensa kanssa ulos, välillä puhelimen välityksellä tapahtuvaa terveydentilan tarkistamista. OLETHAN VASTUUSSA MIEHESTÄSI!!!

Ei kannata opettaa miestä herkuilla, ne oppii yhdistämään sen johonkin hyvään ja samantien unohtuu mistä olikaan kyse. Tunnetusti herkut ja palkinnothan eritoten on monelle persolle miehelle liikaa, menevät raasut ihan sekaisin.
Joo ja miehet on jalostettu liika pitkälle. Liian vähällä aktivoinnilla ja suurella herkuttelulla keskivartalo kasvaa pallomaiseksi.

Mie suosittelisin monimiehellisessä tilanteessa, että pidät ne erillään ja toisistaan tietämättöminä.. Just ettei tule tuota reviirille kuseskelemis ongelmaa.

• Tykkää
Kananmuna
Palkinnon pitää tottakai olla suhteessa tekemiseen: ei kai nyt kannata imuroimisesta palkita sukupuolivietin tyydytystä!

Joskus kalja on kyllä niin ihana palkinto miesten kanssa, että liiallinen palkitseminen voi johtaa todella vaikeaan keskivartalolihavuuteen.

Voiko miehen lelliä piloille?

Entä jos mies karkaa ja päätyy jonnekin toisaalle, torutaanko kotiin palaavaa karkuria vai vaan pesulle + nukkumaan?
Ei päästetä nukkumaan. Pitää torua aamuyöhön asti kovalla äänellä varsinkin, jos kyseessä etanoliaiheinen karkaaminen, sitten passittaa eteisen lattialle omalle paikalle nukkumaan.

• Tykkää
Kananmuna
Entä jos mies karkaa ja päätyy jonnekin toisaalle, torutaanko kotiin palaavaa karkuria vai vaan pesulle + nukkumaan?
Osa moittii palaavaa karkuria, mutta luulen että tämä vain pitkittää karkurin kotiinpalaamista sillä moni mies voi olla niin herkkä nalkutukselle etteivät sen pelossa uskalla palata kotiin. Suosittelisin siis pesulle ja nukkumaan rituaalin noudattamista, ehkä jopa lisäisin siihen aamupalan seuraavana aamuna tiheentääkseni todennäköisyyttä palaamisen mahdollisuudelle.

:DDD
Voiko miehen lelliä piloille?

Noi pilalle lellityt on pahimpia. Kuvittelee et saa tehdä mitä tykkää ja ne ei kauheen uskollisia ole, tietävät että mamma odottaa herkkujen kanssa kotona, kunhan vaan tuijottaa ruskeilla silmillään anelevasti ja surkeen näkösenä.

Mä en ainakaan tollasta karkuria ottais, tiä mitä ötököitä ja tauteja siinä sen jälkeen löytyis :x

pidän eritoten tästä kommentista:

"Juttu alkoi vaan jutteluna ja ei ollut mitään tarkoitusta muuhun. Mutta tunteet tulikin peliin ja sitten se isokin ikäero ei enää tunnukaan pahalta. Kummasti sen 16v ikäeron unohtaa ja edes omat lapsenikaan ihmettele. Vaikka mies onkin lähempänä heitä ikänsä puolesta. Eli ei mitään erilaista sinällään, vaan nytkin kyse on vain ja ainoastaan yksilöstä."

Ja sit hei kannattaa muistaa että noilla karkureilla voi olla jälkeläisiä monessakin paikkaa : / Ei varmaan oo kauheen kiva kun muut naiset lähettelee laskuja kerran kuussa karkulaistenne tekosista :$

Lunatic
Mies on luovutettu syntymäkodistaan 20vuotiaana ja on ollut sitä ennen jo 7 eri perheessä.Nyt mekin harkitaan miehen ottamista ja katsotaan kuinka alkaa sujumaan. Miehellä nyt
siis ikää 22vuotta.
Toivottavasti mies sopeutuu meille ja saisimme sen pitää ilman että tarvitsee
kasvattajalle palauttaa :)
Miten jo noin monessa perheessä ollut noin nuoreen ikään mennessä. Onko luonnehäiriöinen, tai miksi on kohdeltu noin, ettei ole missään pidetty loppuun asti?:(

Miten te lenkkeilette?

Onko mies vapaana vai hihnassa?
Pitääkö kulkea vierellä vai saako haistella puskia ja tervehtiä vastaantulijoita?
Annatteko vieraan silittää kilttiä miestä?
Otatteko miehen tiukkaan liekaan jos tulee toinen mies vastaan?

Miten jo noin monessa perheessä ollut noin nuoreen ikään mennessä. Onko luonnehäiriöinen, tai miksi on kohdeltu noin, ettei ole missään pidetty loppuun asti?:(
Varmaankin luonnehäiriöinen, aggressiivinen, varsinkin saunakaljojen jälkeen : / Noi juhlapyhäthän on pahimpia noille aggressiivisille Miehille.

Kannattaa totuttaa tollanen kulkuri ihan siihen perhe-elämään kaikessa rauhassa, mut tosiaan pelkään pahinta et tollasen joutuu palauttaan kasvattajalle : / Ressukka. Noin monta kotia ja kaltoin kohdeltu. Varmaan vierotettu liian aikasin tissistäkin.

AP anna paljon tissiä ja hellyyttä, josko se siitä sopeutuis ja saisit uskollisen Miehen itsellesi =)

Varmaankin luonnehäiriöinen, aggressiivinen, varsinkin saunakaljojen jälkeen : / Noi juhlapyhäthän on pahimpia noille aggressiivisille Miehille.

Kannattaa totuttaa tollanen kulkuri ihan siihen perhe-elämään kaikessa rauhassa, mut tosiaan pelkään pahinta et tollasen joutuu palauttaan kasvattajalle : / Ressukka. Noin monta kotia ja kaltoin kohdeltu. Varmaan vierotettu liian aikasin tissistäkin.

AP anna paljon tissiä ja hellyyttä, josko se siitä sopeutuis ja saisit uskollisen Miehen itsellesi =)
Josse o vaa kyläilly muiden naisten luona koulutuksessa ?

"Vieras"
Voisko joku vastata tohon mun kyssäriin joka koskee monimiehisyyttä?
En ole kokeillut, ei ole varaa kuin yhteen mieheen. Olen tehnyt aloitteen, että kela alkaisi maksaa mieslisää. Ensimmäisestä miehestä 200 € kuussa, seuraavasta 248€ jne. Mieslisäpäiväksi olen ehdottanut 10. Pv. Talous pysyisi tasapainossa kun rahaa ropisisi tilille parin viikon välein.

• Tykkää
Reactions: niukinnaukin
innosta tuhisten
Siis ihanan paljon on tullut kasvatuksellisia vinkkejäkin :)
Ajattelin että katsotaan nyt tosiaan sen 14vrk vaikka ensin oli puhe viikonlopusta mutta sain tuon kasvattajan kanssa sovittua että 14vrk saadaan miettiä halutaanko tehdä lopulliset kaupat vai ei :)

Yhteistyössä