Meille tulee kokeeksi mies!!! :)

  • Viestiketjun aloittaja innosta tuhisten
  • Ensimmäinen viesti
"jeps"
[QUOTE="Pera";26679915]Kyllähän tämän luki ennen kuin turpaansa ottaa, mutta kannattaisi lopettaa huipulla.


Vuh vuh vaan[/QUOTE]

Tässäpä hyvä esimerkki jos niitä ei kouluta ne koettaa hyppiä silmille :(
Toivottavasti emäntäsi huomaa tämän ja tajuaa pitää pienen kurinpalautksen.
 
"pera"
[QUOTE="vieras";26679987]Mikä kohta, monesko viesti oli se huippukohta? :)[/QUOTE]

Noin suurinpiirtein 3 ekaa sivua nauratti aidosti, mutta sitten idea alkoi vanheta aika nopsasti. Tää on tietty vain mun mielipiteeni eikä oo tarkoitus loukata ketään, mutta jos joku loukkaantuu niin omapa on murheensa.
 
Keittiönoita
Jotkut täällä puhuu päämäärättömästä vaeltamisesta, karkailuista jne, siis miten huonoja kasvattajia te oikein olette?? Olen ihan hilkulla etten soita miestensuojeluun!!! Teille ei pitäisi suoda yhtäkään miestä! Ja muistakaa vielä, miehiä EI tehdä, ne saadaan jos luoja suo!
Päämäärätön vaeltelu on yleistä koiraperheissä kasvatetuille miehille, joiden uudessa perheessä ei ole koiraa. Kyse on miehelle lähes pakonomaisesta tarpeesta päästä iltaisin ulos. Tällaista ongelmaa ei - yleensä - ole sellaisilla miehillä, joiden kasvattajallakaan ei ole ollut koiraa.
 
  • Tykkää
Reactions: WhiteSnow
[QUOTE="jeps";26680044]Tässäpä hyvä esimerkki jos niitä ei kouluta ne koettaa hyppiä silmille :(
Toivottavasti emäntäsi huomaa tämän ja tajuaa pitää pienen kurinpalautksen.[/QUOTE]

Taitaapa olla laumassa johtajuusongelmia :/ kannattaisi emännän lukea cesar millanin kirja, siitä saa toimivia niksejä :)
 
"vieras"
[QUOTE="pera";26680078]Ai kauhee kun joillakin on muuten tarve olla kärkeviä mun suuntaani. Se saa mut hymyilemään ääneen.[/QUOTE]

Lopeta ajoissa ennekuin emäntäsi vie oikeasti sen perjantaipullon !
 
Tönt
[QUOTE="pera";26680059]Noin suurinpiirtein 3 ekaa sivua nauratti aidosti, mutta sitten idea alkoi vanheta aika nopsasti. Tää on tietty vain mun mielipiteeni eikä oo tarkoitus loukata ketään, mutta jos joku loukkaantuu niin omapa on murheensa.[/QUOTE]

mulla on viestejä vielä sivulla 4, ainakin. :snotty:
 
:DDD
[QUOTE="vieras";26680095]Lopeta ajoissa ennekuin emäntäsi vie oikeasti sen perjantaipullon ![/QUOTE]

Ja lauantaisaunan jälkeen tuskin saa herkkuja, tuskin pääsee ees sänkyyn nukkuun :snotty:
 
karpalokinuski
Tuon merkkailun olin vallan unohtanut...Meillä kun tuolla uroksella alkaa jo hieman ikä painamaan ja tasapaino ei ole parhaimmasta päästä. Olen ajatellutkin hommaavani semmoisen nuoremman uroksen...

Mutta joo kyllä tuo nylkyttäminen hieman rasittaa, mutta onhan siinäkin hyvät puolensa mm. hyväntahtoiset jehovantodistajatädit lähtevät vauhdilla, kun kunnon nylkytys alkaa heti oven suussa ennenkuin kerkevät lappusiaan ojennella...
 
huhuuuu!!
Mie voisin antaa ton omani pois, uuteen hyvään kotiin. Ihan liikaa nylkyttää naapurin rouvaa ja muutenkin vanhuuttaan alkanu haiseen pahalle ja kovin huonotapaseks tuo on tullu. Oma ruokakuppi tullee mukkaan ja peti. Kovan kuorsauksen vuoksi ei ole sänkyyn enää päässy. Rotumieshän tuo on, vanhuuttaan vaan alkanu liikaa katteleen nuorempia narttuja.

Tai vaihtaisko joku lihavan pahalle haisevan miehen vaikka kesämökkiin? Tai uus sohvakin kelpaa. Tai oikeestaan ku tullee hakkeen pois vaan, vaikka kahvipaketin voin antaa kaupanpäälle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26680075:
Päämäärätön vaeltelu on yleistä koiraperheissä kasvatetuille miehille, joiden uudessa perheessä ei ole koiraa. Kyse on miehelle lähes pakonomaisesta tarpeesta päästä iltaisin ulos. Tällaista ongelmaa ei - yleensä - ole sellaisilla miehillä, joiden kasvattajallakaan ei ole ollut koiraa.
Eli sä kannustat mua hankkimaan sekä koiran että miehen yhtaikaa? Pitääkö koiran olla sitten sellainen roteva ja voimakas palveluskoira joka osaa tarvittaessa saattaa miehen kotiin ja tietenkin pitää huolta nestetasapainosta kantamalla kaulassaan oluttynnyriä?
 
Keittiönoita
Eli sä kannustat mua hankkimaan sekä koiran että miehen yhtaikaa? Pitääkö koiran olla sitten sellainen roteva ja voimakas palveluskoira joka osaa tarvittaessa saattaa miehen kotiin ja tietenkin pitää huolta nestetasapainosta kantamalla kaulassaan oluttynnyriä?
Kannattaa ottaa koira ensin ja vasta sitten mies. Koiran on hyvä olla isokokoinen ja kaulan alle riittää ihan mainiosti vesileilikin. Mäyräkoiraa en missään tapauksessa suosittele, koska miestä ei pidä ikinä jättää mäyräkoiran kanssa kahdestaan!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26680919:
Kannattaa ottaa koira ensin ja vasta sitten mies. Koiran on hyvä olla isokokoinen ja kaulan alle riittää ihan mainiosti vesileilikin. Mäyräkoiraa en missään tapauksessa suosittele, koska miestä ei pidä ikinä jättää mäyräkoiran kanssa kahdestaan!!!
Vesileilin tilavuus toki riittää väkevillekin. Lisäksi koiran päähän voi asentaa antennin tai vavan, johon toiseen päähän sitoo porkkanan. Tosin porkkanana tässähän tapauksessa toimii paremmin se perinteinen oluttölkki.
 
:DDD
Mie voisin antaa ton omani pois, uuteen hyvään kotiin. Ihan liikaa nylkyttää naapurin rouvaa ja muutenkin vanhuuttaan alkanu haiseen pahalle ja kovin huonotapaseks tuo on tullu. Oma ruokakuppi tullee mukkaan ja peti. Kovan kuorsauksen vuoksi ei ole sänkyyn enää päässy. Rotumieshän tuo on, vanhuuttaan vaan alkanu liikaa katteleen nuorempia narttuja.

Tai vaihtaisko joku lihavan pahalle haisevan miehen vaikka kesämökkiin? Tai uus sohvakin kelpaa. Tai oikeestaan ku tullee hakkeen pois vaan, vaikka kahvipaketin voin antaa kaupanpäälle.
ei oo näköjään kova menekki sun ukollas ollu :D :D :D
 

Yhteistyössä