Kananmuna
Tapaus jäi todellakin vain yhteen kertaan. Nykyään miestä ei enään päästetä ilman valvontaa edes koiran seurassa ulos!
Oi vitsi, lapset on varmaan ihan innoissaan.. :heart: Minkä ikäsiä lapset? Voiks ne auttaa esim. ulkoiluttamisessa?Mies on luovutettu syntymäkodistaan 20vuotiaana ja on ollut sitä ennen jo 7 eri perheessä.
Nyt mekin harkitaan miehen ottamista ja katsotaan kuinka alkaa sujumaan. Miehellä nyt
siis ikää 22vuotta.
Toivottavasti mies sopeutuu meille ja saisimme sen pitää ilman että tarvitsee
kasvattajalle palauttaa
Mites noiden miesten muisti; kykeneekö ne yhdistämään viikkoja myöhemmin tulevan nuhtelun niin kauan sitten tapahtuneeseen? Olen huomannut että jotkin yksilöt ovat oppineet sanomaan oikeat sanat "selvä, anteeksi, lupaan" vaikkeivät ymmärtäisi mistä on puhe.Tapaus jäi todellakin vain yhteen kertaan. Nykyään miestä ei enään päästetä ilman valvontaa edes koiran seurassa ulos!
Ei kannata opettaa miestä herkuilla, ne oppii yhdistämään sen johonkin hyvään ja samantien unohtuu mistä olikaan kyse. Tunnetusti herkut ja palkinnothan eritoten on monelle persolle miehelle liikaa, menevät raasut ihan sekaisin.Mites noiden miesten muisti; kykeneekö ne yhdistämään viikkoja myöhemmin tulevan nuhtelun niin kauan sitten tapahtuneeseen? Olen huomannut että jotkin yksilöt ovat oppineet sanomaan oikeat sanat "selvä, anteeksi, lupaan" vaikkeivät ymmärtäisi mistä on puhe.
Olen huomannut että valitettavasti miesten muisti voi olla hyvä, mutta usein miehet ovat oppineet tälläisen käyttäytymismallin missä anteeksipyytelevä kehonkieli (halaukset, surullinen ilme jne) yhdistetään sanoihin "anteeksi" "olen pahoillani" "ei tapahdu enää uudelleen" "lupaan". Tälläisellä käyttäytymisellä pääsee aina uudelleen omistajan suosioon ja saa elinaikaa yleensä aina seuraavaan toilailuun saakka.Mites noiden miesten muisti; kykeneekö ne yhdistämään viikkoja myöhemmin tulevan nuhtelun niin kauan sitten tapahtuneeseen? Olen huomannut että jotkin yksilöt ovat oppineet sanomaan oikeat sanat "selvä, anteeksi, lupaan" vaikkeivät ymmärtäisi mistä on puhe.
Siinä kyllä saa sitten jo olla kovatahtoinen kasvattaja että saa pidettyä huolen siitä ettei ne miehet ala rähisemään toisilleen. Ja myös huomioitava ettei ala suosia yhtä muiden yli, kaikkia pitää huomioida yhtä lailla ja antaa kiintymystä.Voisko joku vastata tohon mun monimiehelliseen kyssäriin?
Joo ja miehet on jalostettu liika pitkälle. Liian vähällä aktivoinnilla ja suurella herkuttelulla keskivartalo kasvaa pallomaiseksi.Ei kannata opettaa miestä herkuilla, ne oppii yhdistämään sen johonkin hyvään ja samantien unohtuu mistä olikaan kyse. Tunnetusti herkut ja palkinnothan eritoten on monelle persolle miehelle liikaa, menevät raasut ihan sekaisin.
Palkinnon pitää tottakai olla suhteessa tekemiseen: ei kai nyt kannata imuroimisesta palkita sukupuolivietin tyydytystä!Ei kannata opettaa miestä herkuilla, ne oppii yhdistämään sen johonkin hyvään ja samantien unohtuu mistä olikaan kyse. Tunnetusti herkut ja palkinnothan eritoten on monelle persolle miehelle liikaa, menevät raasut ihan sekaisin.
kuule, kerrankin oon sun kaa samaa mieltä!Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26678624:
Ei päästetä nukkumaan. Pitää torua aamuyöhön asti kovalla äänellä varsinkin, jos kyseessä etanoliaiheinen karkaaminen, sitten passittaa eteisen lattialle omalle paikalle nukkumaan.Voiko miehen lelliä piloille?
Entä jos mies karkaa ja päätyy jonnekin toisaalle, torutaanko kotiin palaavaa karkuria vai vaan pesulle + nukkumaan?
Osa moittii palaavaa karkuria, mutta luulen että tämä vain pitkittää karkurin kotiinpalaamista sillä moni mies voi olla niin herkkä nalkutukselle etteivät sen pelossa uskalla palata kotiin. Suosittelisin siis pesulle ja nukkumaan rituaalin noudattamista, ehkä jopa lisäisin siihen aamupalan seuraavana aamuna tiheentääkseni todennäköisyyttä palaamisen mahdollisuudelle.Entä jos mies karkaa ja päätyy jonnekin toisaalle, torutaanko kotiin palaavaa karkuria vai vaan pesulle + nukkumaan?
Noi pilalle lellityt on pahimpia. Kuvittelee et saa tehdä mitä tykkää ja ne ei kauheen uskollisia ole, tietävät että mamma odottaa herkkujen kanssa kotona, kunhan vaan tuijottaa ruskeilla silmillään anelevasti ja surkeen näkösenä.Voiko miehen lelliä piloille?
Entä jos mies karkaa ja päätyy jonnekin toisaalle, torutaanko kotiin palaavaa karkuria vai vaan pesulle + nukkumaan?
Miten jo noin monessa perheessä ollut noin nuoreen ikään mennessä. Onko luonnehäiriöinen, tai miksi on kohdeltu noin, ettei ole missään pidetty loppuun asti?Mies on luovutettu syntymäkodistaan 20vuotiaana ja on ollut sitä ennen jo 7 eri perheessä.Nyt mekin harkitaan miehen ottamista ja katsotaan kuinka alkaa sujumaan. Miehellä nyt
siis ikää 22vuotta.
Toivottavasti mies sopeutuu meille ja saisimme sen pitää ilman että tarvitsee
kasvattajalle palauttaa
Varmaankin luonnehäiriöinen, aggressiivinen, varsinkin saunakaljojen jälkeen : / Noi juhlapyhäthän on pahimpia noille aggressiivisille Miehille.Miten jo noin monessa perheessä ollut noin nuoreen ikään mennessä. Onko luonnehäiriöinen, tai miksi on kohdeltu noin, ettei ole missään pidetty loppuun asti?
Josse o vaa kyläilly muiden naisten luona koulutuksessa ?Varmaankin luonnehäiriöinen, aggressiivinen, varsinkin saunakaljojen jälkeen : / Noi juhlapyhäthän on pahimpia noille aggressiivisille Miehille.
Kannattaa totuttaa tollanen kulkuri ihan siihen perhe-elämään kaikessa rauhassa, mut tosiaan pelkään pahinta et tollasen joutuu palauttaan kasvattajalle : / Ressukka. Noin monta kotia ja kaltoin kohdeltu. Varmaan vierotettu liian aikasin tissistäkin.
AP anna paljon tissiä ja hellyyttä, josko se siitä sopeutuis ja saisit uskollisen Miehen itsellesi =)
En ole kokeillut, ei ole varaa kuin yhteen mieheen. Olen tehnyt aloitteen, että kela alkaisi maksaa mieslisää. Ensimmäisestä miehestä 200 kuussa, seuraavasta 248 jne. Mieslisäpäiväksi olen ehdottanut 10. Pv. Talous pysyisi tasapainossa kun rahaa ropisisi tilille parin viikon välein.Voisko joku vastata tohon mun kyssäriin joka koskee monimiehisyyttä?