Meille tulee kokeeksi mies!!! :)

• Viestiketjun aloittaja innosta tuhisten
  • Ensimmäinen viesti
innosta tuhisten
Mies on luovutettu syntymäkodistaan 20vuotiaana ja on ollut sitä ennen jo 7 eri perheessä.
Nyt mekin harkitaan miehen ottamista ja katsotaan kuinka alkaa sujumaan. Miehellä nyt
siis ikää 22vuotta.
Toivottavasti mies sopeutuu meille ja saisimme sen pitää ilman että tarvitsee
kasvattajalle palauttaa :)

innosta tuhisten
Nuo allergiat hiukan arveluttaa mutta ainahan sen sitten voi poiskin antaa jos näin käy :)
Ja hoitopaikaksi saamme varmaan jonkun edellisistäkin kodesta tai ainakin kasvattajan :)
Lapsia meillä on ja sekin hiukan jännittää kuinka sopeutuu mutta eiköhän tuo ihan hyvin, ja tosiaan poiskin sen aina voi antaa jos ei tajua talon tavoille oppia :)

"vieras"
Jotain aktiviteettia kannattaa järjestää, nyt kesällä esim käyttää uimassa ja sitten metsässä monet miehet tykkäävät rymytä, että saavat energiaa käytettyä. Miehestä on kyllä paljon seuraa ja iloa, kun vaan saa ne perusjutut toimimaan.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26677724:
Oi ihanaa! Näytäthän sitten meillekin kuvia? Oisin kyllä itse niin innoissani, että ostaisin jääkaapin täyteen herkkukaljoja ja hemmottelisin miehen pilalle.. ne osaa olla niin suloisia!
Miestä ei kannata kyllä opettaa siihen, että pöydästä ruokitaan. Oma ruoka- ja kaljasoppi jonnekin rauhalliseen paikkaan.

innosta tuhisten
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26677724:
Oi ihanaa! Näytäthän sitten meillekin kuvia? Oisin kyllä itse niin innoissani, että ostaisin jääkaapin täyteen herkkukaljoja ja hemmottelisin miehen pilalle.. ne osaa olla niin suloisia!
:O anteeksi mutta sinuna ottasin yhteyttä kasvattajaan jos sinulle tuollainen mies on osunut, olen todella pahoillani :( kannattaa tosiaan palauttaa se nopeasti ja ottaa toiselta kasvattajalta vaikka kokeeksi uusi :)
Minä olen aika luottavasin mielin ettei tämä kajaa jääkaappiini tunge, ainakaan edelliset omistajat ei sellaista sanoneet :O Vai kehtaisikohan ne valehdella minulle :(

fs
Muista että mieskin on paljon muuta kuin suloinen perheenjäsen. Monelle voi tulla yllätyksenä ettei mies välttämättä osaa siivota lainkaan tai tehdä edes ruokaa itse. Tosin meillä ainakin oppi nopeasti käyttämään mikroa.

:O anteeksi mutta sinuna ottasin yhteyttä kasvattajaan jos sinulle tuollainen mies on osunut, olen todella pahoillani :( kannattaa tosiaan palauttaa se nopeasti ja ottaa toiselta kasvattajalta vaikka kokeeksi uusi :)
Minä olen aika luottavasin mielin ettei tämä kajaa jääkaappiini tunge, ainakaan edelliset omistajat ei sellaista sanoneet :O Vai kehtaisikohan ne valehdella minulle :(
Voi ei, en ole vielä hankkinut itelleni miestä. Mutta jos mulla ois sellainen, niin innostuspäissäni varmaan ostaisin sille kaljaa jääkaappiin. :heart:

Varmaan joskus n. vuoden päästä alkaa olla sopiva aika harkita hankintaa, kiertelen löytömieskoteja ja katson josko siellä ois joku, jonka voisin majottaa. Onhan siinä iso vastuu ja kyllähän se vie paljon aikaa (ja tilaa!).

Ajattelin ottaa sellasen miehen, jolla ei ole se näperrysvietti niin vahvana. Ei tarttis aina olla ostamassa jotain uusia varaosia tai ruuveja tai muttereita.

"jjj"
Kannattaa käyttää miestä elektroniikkakaupoissa, esim. gigantti! Meillä ainakin ollaan ihan innoissaan niistä. Voit itsekin huoletta jättää miehesi sinne ilman valvontaa ja lähteä shoppailemaan, kunhan vain muistat ottaa luottokortin omaan taskuusi :)

"vieras"
[QUOTE="Vieras";26677791]Kesämiehet on ihania.

Pidä sitten syksyllä varasi, oma kesämieheni oli niin ovela, että jäi taloksi ja alkoi tehdä jälkeläisiä .Enhän sitä sitten raaskinut pois antaa.[/QUOTE]

Just tuon takia kysyinkin siitä, onko leikattu.

• Tykkää
Reactions: WhiteSnow
innosta tuhisten
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26677775:
Voi ei, en ole vielä hankkinut itelleni miestä. Mutta jos mulla ois sellainen, niin innostuspäissäni varmaan ostaisin sille kaljaa jääkaappiin. :heart:

Varmaan joskus n. vuoden päästä alkaa olla sopiva aika harkita hankintaa, kiertelen löytömieskoteja ja katson josko siellä ois joku, jonka voisin majottaa. Onhan siinä iso vastuu ja kyllähän se vie paljon aikaa (ja tilaa!).

Ajattelin ottaa sellasen miehen, jolla ei ole se näperrysvietti niin vahvana. Ei tarttis aina olla ostamassa jotain uusia varaosia tai ruuveja tai muttereita.
No minäkin ensin ajattelin ottaa miehen sellaisesta löytömiestenkodista mutta ne ehdot johon sitoudut :(
Pitää olla kytkettynä aina eikä saa vapaaksi edes ulos päästää saatikka jos ei sopeudu meille eivät ota takaisi ja heille pitää ilmoittaa miksi sen on vienyt piikille lopetettavaksikin, ja käsittääkseni syyksi ei tuota huomioitu ettei sopeudu tai on jo liian vanha.

Mutta silloin tällöin voi varmaan johonkin kuppiin kaataa sen saunakaljan mutta ei anna kuin ykköstä ja sitäkin puolipulloa, itse sitten voit ottaa vaikka nelosta ja vaikka 4pulloa :D

"vieras"
Oletko nimeä miettynyt vielä? Monet tahtoo nimetä miehen uudelleen, ikäänkuin uuden alun merkiksi. Se on sitten vähän hankalaa, jos mies ei opi uutta nimeä. Kannattaa kuulema valita joku napakka nimi, jossa on r- ja k-kirjaimet. Vaikka Raikku.

innosta tuhisten
[QUOTE="jjj";26677795]Kannattaa käyttää miestä elektroniikkakaupoissa, esim. gigantti! Meillä ainakin ollaan ihan innoissaan niistä. Voit itsekin huoletta jättää miehesi sinne ilman valvontaa ja lähteä shoppailemaan, kunhan vain muistat ottaa luottokortin omaan taskuusi :)[/QUOTE]

Tätä samaa luin juuri miehen kasvatus opuksestakin ja siellä neuvottiin ehdottomasti ottamaan kaikki varallisuus omaan taskuun,
gigantissa sitten ne miehet saa keskenään juosta ja kirmata niin paljon kuin haluaa :)
Ja tuo on hyvä kun on keksitty tuollainen paikka jonne voi viedä niin pääsee jpa huonommallakin säällä
itsekin shoppailemaan rauhassa :)

"tiukkis"
No jos et kumminkaan ota!! Ota mielummin pehmoeläin! Et kumminkaan osaa hoitaa sitä! tai ota vaikka koira! Ku mies otetaan se otetaan loppuelämäksi eikä tolleen kokeeksi!!

Yhteistyössä