[QUOTE="vieras";26678155]Miten tarkka olet sen kanssa, kenelle kasvattamasi miehen luovutat? Joskus tuntuu, etteivät kasvattajat ajattele muuta kuin, että kunhan pääsee eroon. Mutta toisaalta saattavat haluta osille, jos miestä käytetään siitokseen.[/QUOTE]
Kyllä mä olen aika tarkka, koska tämä on valioyksilö. On 14-vuotiaasta lähtien huolehtinut kaikki omat pyykkinsä - liinavaatteet mukaanlukien - itse ja omatoimisesti. Imuroi, vie roskia, laittaa ruokaa, käy kaupassa, pyyhkii pölyjä, pesee lattioita, osaa käyttää tiskikonetta, keittää aamukahvit jne jne useimmiten ihan omatoimisestikin, mutta tottelee myös ensimmäisestä kehotuksesta. On keskustelutaitoinen, sisäsiisti eikä ronklaa ruuan kanssa. Munakoisosta ja kesäkurpitsasta se ei oikein tykkää, mutta syö niitäkin, jos niitä ruuassa on. Alkoholia se käyttää hyvin vähän, mutta ei täysin laskiinkaan sylje eli juhlissa kyllä kilistelee muiden kanssa kuohuviinillä ja joskus saattaa ottaa sunnuntaipäivällisellä jopa lasin viiniä. Pukeutuu vapaa-aikana rennon mukavasti, mutta käskettäessä laittaa kyllä päälleen puvun kauluspaitoineen ja solmioineen. Et sellaseen kotiin en anna, missä mun vuosien kasvatustyöni menisi täysin hukkaan ja mies olisi muutamassa vuodessa muuttunut sikapossuksi.