Kolmevuotias on tyttö. No, jotenkin tuntuu vaan että taas... ei mun suhteet kestä.Alkuperäinen kirjoittaja minä ja 3v:surullista=(. minkä ikäinen lapsi? (minä kun kerroin olevani yh vastoin tahtoani minua alettiin täällä syyllistää asiasta)onneksi ko.ihmiset eivät ole lukeneet tätä sinun juttua). taas käy? oletko siis aiemminkin joutunut vastaavaan tilanteeseen,tosi kurjaa.=(
Niin, sitä ei koskaan tiedä. Tuliko nyt hyvä olla?Alkuperäinen kirjoittaja Epäilijä:Epäilen et miehelläsi on toinen nainen.
Siksi ei oo susta kiinostunut...
Kerroin vaan epäilyni....en saa tälläisestä kiksejä!!!Alkuperäinen kirjoittaja ChiChi:Niin, sitä ei koskaan tiedä. Tuliko nyt hyvä olla?Alkuperäinen kirjoittaja Epäilijä:Epäilen et miehelläsi on toinen nainen.
Siksi ei oo susta kiinostunut...
Jos vain jotenkin mahdollista, niin käykäähän jossakin ammattiauttajan puheilla ennen ratkaisuanne! Vaikka se ei estäisi eroanne, niin ainakin se auttaisi teitä molempia käsittelemään asiaa... lapsen etu on hyvin voivat vanhemmat, myös erillään asuessaanAlkuperäinen kirjoittaja ChiChi:Kyllä toivon, että tyttö jää mulle.
Kyllä miehen saa puhumaan, hirveän painostuksen ja riitelyn jälkeen. Mutta ei osaa sanoa miksi käyttäytyy noin. Tänään aamulla suutuin todella, mutta sanoin vain että alan tästä lähtien kohtelemaan häntä samoin kun hän minua. En jaksa enää yrittää olla pirteä ja kysellä kuulumisia, hoitaa kotia ja hoitaa että kaikki tulee tehtyä. Minä olen vastuussa kaikesta, mitään tukea en saa, en mitään lohduttavaa sanaa. En edes muista, koska mies olisi kysynyt mitä mulle kuuluu... en muista koska olisi koskettanut viimeksi.
Kaikki on kylmää täällä.