Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Ihanaa, onnea koko perheelle! :heart:
kiitos, minä olen ikionnellinen jos tämä toive toteutuu. =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Ihanaa, onnea koko perheelle! :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:kivoja katteja ovat , käsissä tuntuu samalta kun pehmee kuivaus säämiskä :xmas:
eiku persikka kuulemma :saint: .
Alkuperäinen kirjoittaja alina:keneltä kasvattajalta otat kisulin? =)
Alkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:Alkuperäinen kirjoittaja alina:keneltä kasvattajalta otat kisulin? =)
en viitsi sitä paljastaa täällä =) ...
kasvattajan kanssa kyllä jo sovittu suullisesti asiasta, mutta kun näihin hankintoihin ei voi niin vaan rynnätä.
kerron sitten kun asia on lyöty lukkoon. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Tiikerin päiväuni:Onko tässä mainoksessa samanrotuinen?
http://www.mustijamirri.fi/Kissat/Kissa_tarvikkeet.html
Yritin kissanherkkuja hakea ja tuo kuva tuli vastaan =)
Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:Minä sekoitin ton kissan cornish rexiin joka on hiukan saman sorttinen. Veljelläni on niitä kolme :/
Alkuperäinen kirjoittaja daika:Sulla on kauheasti aina suunnitelmia joka asian suhteen. kreikkaan muuttoa sun muuta. Toteutuuko nuo suunnitelmat vai ovatko vain puheita?
Alkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:Alkuperäinen kirjoittaja daika:Sulla on kauheasti aina suunnitelmia joka asian suhteen. kreikkaan muuttoa sun muuta. Toteutuuko nuo suunnitelmat vai ovatko vain puheita?
suunnitelmiahan saa aina olla.
kreikkaan muutto ei toteudu vielä ,eikä niin ole tarkotuskaan vaan joskus tulevaisuudessa, kun työpaikat ym. kunnossa ja tiedossa.
sun muuta??? eli mitä muuta kuin kreikka ja kissa??
onkos tossa nyt sit ihan KAUHEESTI suunnitelmia???
aika tarkkaan seuraat sitten kirjoituksiani, kun minä en ainakaan muista mitään muista nikeistä tai heidän kirjoituksista... ettet olis joku tuttu harmaan nikin takana?![]()
![]()
![]()
älä nyt ole naurettava!!!Alkuperäinen kirjoittaja daika:Alkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:Alkuperäinen kirjoittaja daika:Sulla on kauheasti aina suunnitelmia joka asian suhteen. kreikkaan muuttoa sun muuta. Toteutuuko nuo suunnitelmat vai ovatko vain puheita?
suunnitelmiahan saa aina olla.
kreikkaan muutto ei toteudu vielä ,eikä niin ole tarkotuskaan vaan joskus tulevaisuudessa, kun työpaikat ym. kunnossa ja tiedossa.
sun muuta??? eli mitä muuta kuin kreikka ja kissa??
onkos tossa nyt sit ihan KAUHEESTI suunnitelmia???
aika tarkkaan seuraat sitten kirjoituksiani, kun minä en ainakaan muista mitään muista nikeistä tai heidän kirjoituksista... ettet olis joku tuttu harmaan nikin takana?![]()
![]()
![]()
Enpä usko että tunnemme. Olen vain huomannut että sulla paljon suunnitelmia samaan aikaan. Hanki toki kissa jos haluat mutta hommaahan siinä on. Pienet lapset ja eläin ei aina ole hyvä yhdistelmä kun ei jää tarpeeksi aikaa eläimelle.