meille tulee ehkä syksyllä pieni sphynx-kisuli!!!

Alkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
kivoja katteja ovat , käsissä tuntuu samalta kun pehmee kuivaus säämiskä :xmas:

eiku persikka kuulemma :saint: .

ihan samalta tuntuu kaikki kolme , persikka vaan hieman kova nahkansa alta :attn: :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja alina:
keneltä kasvattajalta otat kisulin? =)

en viitsi sitä paljastaa täällä =) ...
kasvattajan kanssa kyllä jo sovittu suullisesti asiasta, mutta kun näihin hankintoihin ei voi niin vaan rynnätä.
kerron sitten kun asia on lyöty lukkoon. =)

No voitko kertoa mistä päin Suomea tämä kasvattaja on? Kaverini kasvattaa tätä rotua ja heille on tulossa pentuja (tai on jo syntynyt, en oo ihan varma viimeisimmästä tilanteesta, onnistuiko viimeisin astutus vai ei) =)

Alkuperäinen kirjoittaja Tiikerin päiväuni:
Onko tässä mainoksessa samanrotuinen?
http://www.mustijamirri.fi/Kissat/Kissa_tarvikkeet.html

Yritin kissanherkkuja hakea ja tuo kuva tuli vastaan =)

Eikös tuolla mainoksen kissanpennulla ole karvat? Ainakin niin olin katsovinani..Joten ei ole samaa rotua...

Alkuperäinen kirjoittaja daika:
Sulla on kauheasti aina suunnitelmia joka asian suhteen. kreikkaan muuttoa sun muuta. Toteutuuko nuo suunnitelmat vai ovatko vain puheita?

suunnitelmiahan saa aina olla.
kreikkaan muutto ei toteudu vielä ,eikä niin ole tarkotuskaan vaan joskus tulevaisuudessa, kun työpaikat ym. kunnossa ja tiedossa.
sun muuta??? eli mitä muuta kuin kreikka ja kissa??
onkos tossa nyt sit ihan KAUHEESTI suunnitelmia???
aika tarkkaan seuraat sitten kirjoituksiani, kun minä en ainakaan muista mitään muista nikeistä tai heidän kirjoituksista... ettet olis joku tuttu harmaan nikin takana? :D ;) :whistle:

Voi sulosuus sentään! Oon aina tykänny noista kissoista, ovat vaan niin ihania ja sieviä että :heart:
Sanon niiden tuttujen keskuudessa niitä nahkakissoiksi jotka eivät hoksaa mistä rodusta on kyse :D

Onnea teille valtavasti!

Sulla on kauheasti aina suunnitelmia joka asian suhteen. kreikkaan muuttoa sun muuta. Toteutuuko nuo suunnitelmat vai ovatko vain puheita?

kreikkaan muutto ei toteudu vielä ,eikä niin ole tarkotuskaan vaan joskus tulevaisuudessa, kun työpaikat ym. kunnossa ja tiedossa.
aika tarkkaan seuraat sitten kirjoituksiani, kun minä en ainakaan muista mitään muista nikeistä tai heidän kirjoituksista... ettet olis joku tuttu harmaan nikin takana? :D ;) :whistle:

Enpä usko että tunnemme. Olen vain huomannut että sulla paljon suunnitelmia samaan aikaan. Hanki toki kissa jos haluat mutta hommaahan siinä on. Pienet lapset ja eläin ei aina ole hyvä yhdistelmä kun ei jää tarpeeksi aikaa eläimelle.

Enpä usko että tunnemme. Olen vain huomannut että sulla paljon suunnitelmia samaan aikaan. Hanki toki kissa jos haluat mutta hommaahan siinä on. Pienet lapset ja eläin ei aina ole hyvä yhdistelmä kun ei jää tarpeeksi aikaa eläimelle.
älä nyt ole naurettava!!!
voitas pistää gallu pystyyn ja kysellä vaikka täällä ,että monessako perheessä on lemmikki.
:D
mitä ihmeen suunnitelmia samaan aikaan, kerro nyt ihmeessä, kun minä itse en ainakaan ole tietoinen asiasta, mutta sinä kun näytät tietävän meidän asioista enempi.

Voi että mikä ihanuus!!!
Minä olen haaveillut tuollaisesta kissasta jo pitkään. Ikävä kyllä meidän perheestä löytyy kaksi allergikkoa...
Minkä hintaisia tuollaiset suurinpiirtein ovat?

Yhteistyössä