Ihanaa, meille tulee toinen poika!!

  • Viestiketjun aloittaja kohta 2xpojanäiti
  • Ensimmäinen viesti
Oikeesti
mä kyllä (vähän)säälin mielessäni pelkkien jätkien äitejä..ne ei oikeesti tiedä miten ihana on oma pieni tytär ja miten se on tärkeä isälle...väittäisin että paaljon tärkeempi kun jotkut saamarin pojankoltiaiset jotka tekee pahaa ja kiusaa minkä silmä välttää!! Ja sitä paitsi mä tuun olemaan se rakkaampi ja läheisempi mummo aikanaa,siitä pitää MUN TYTTÄRENI huolta,repikää siittä;)
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja Oikeesti:
mä kyllä (vähän)säälin mielessäni pelkkien jätkien äitejä..ne ei oikeesti tiedä miten ihana on oma pieni tytär ja miten se on tärkeä isälle...väittäisin että paaljon tärkeempi kun jotkut saamarin pojankoltiaiset jotka tekee pahaa ja kiusaa minkä silmä välttää!! Ja sitä paitsi mä tuun olemaan se rakkaampi ja läheisempi mummo aikanaa,siitä pitää MUN TYTTÄRENI huolta,repikää siittä;)
Voi järki...
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja viear:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Olettekos te jotenkin "vajakkeja" vai mikä ihmeen keskustelu tämäkin taas on? "JEE, mä saan taas pojan..JEE, eiks ole ihanaa kun meidän Jussi-Petteri ja Nico-Sauli saa taas veljen?????????" Ei se perkele ole ihme, että monet miehet luulee olevansa maailman valtiaita, kun te oikein jo ennen syntymää alatte meuhkata miesten "erinomaisuudesta"....
Siitäköhän tässä oli kyse.. Tais taas joku vetää herneet nenään ihan huvin vuoks vaan.
Mä mitään vetässyt, mutta ap:n ja useimpien tässä ketjussa ehkä pitäis...
Säkö et sitten oo saanu ku sitä "parempaa" sukupuolta olevia muksuja?
Meillä on tyttö ja poika.
Onko sun miehesi sitten miten kamala? vai mistä moinen trauma?
Minkä helkutan takia minä olisin ottanut yhden niistä "maailman valtiaista" kun on suht kunnollisiakin tarjolla? Kuka nainen on kussut sun muroihin, kun sulla on tää "trauma" tyttölapsista...vai vedänkö mä päättelyni samalle tasolle kuin sinä?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Sanot vaan...oikeasti haluatkuitenkin tytön. :xmas:
Kyllä joskus haluan olla vielä tytönkin äiti mutta tästä toisesta halusin pojan. Luulin ennen raskaaksi tuloa että toivoisin tyttöä mutta kun tuo oma esikoinen on niin ihana niin haluan toisen pojan. Miksiköhän niin monet aina olettaa että naiset haluavat tytön. Mulla on monta kaveria joilla on ainoastaan tyttö/tyttöjä ja olen niin onnellinen että minulla on poika. Kyllä ne lapset on erilaisia jo pienestä pitäen. Ja en pidä lapsia eriarvoisina ja olisin ollut iloinen siitä tytöstäkin ja hehkuttanut sitä luultavasti yhtä paljon. Mutta nyt tämä poika tuntuu niin oikealta että näin niiden asioiden kuuluukin mennä.

 
mie
Ihan noin yleisellä tasolla...Onhan se hienoa, että ap on innoissaan uudesta tulokkaasta (oli se sitten kumpaa sukupuolta tahansa), mutta onko pakko antaa se kuva, että vain toinen sukupuoli on se "odotetumpi" ja sitä kautta "parempi" vaihtoehto? Kyllä tuo ap:n aloitus sen kuvan antaa, että poika on se "parempi" vaihtoehto ja tyttö olisi jonkinlainen pettymys....Onko tuo sitten jokin suojamekanismi vai oikeasti vain ajattelemattomuutta?
 
turi
Onnea pojasta!! Mä oisin kyllä kans iloinen. Niin monet tyttölapset on tosi ärsyttäviä. Tytöt aloittaa jo tosi pienenä semmoisen henkisen pelin. Sitä oon nähnyt jo päiväkodeissä työskennellessä kun 3-4v tytöt aloittaa sen henkien taiston toisten tyttöjen kanssa. Miten ilkeä ihmislapsi osaa ollakaan. POjat voivat lyödä ja painia mutta riita poikki halki ja pinoon ja sit ollaan taas kavereita. Tyttöjen henkinen väkivalta toisia kohtaan alkaa jo ihan pienenä. Samahan se on aikuisiälläkin. Naisvaltaisilla aloilla on yhtä helvettiä kun nainen naiselle on susi. Itelläkin alanvaihto mielessä kun ei tuota jaksa katsella. Vaikka itsekin olen suht naisellinen nainen niin voi jeesus tuota akkojen hommaa. Tulen niin paljon paremmin miesten kanssa toimeen ja juttuun.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Kamalaa miten jotkut tässä ketjussa osaa olla kateellisia pojista. :eek: No, toivotaan että te kadetkin saatte joskus oman pojan. :heart:
Mulla on molempia, mutta silti kuvottaa nää ketjut joissa mollataan jompaa kumpaa sukupuolta.
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja Oikeesti:
mä kyllä (vähän)säälin mielessäni pelkkien jätkien äitejä..ne ei oikeesti tiedä miten ihana on oma pieni tytär ja miten se on tärkeä isälle...väittäisin että paaljon tärkeempi kun jotkut saamarin pojankoltiaiset jotka tekee pahaa ja kiusaa minkä silmä välttää!! Ja sitä paitsi mä tuun olemaan se rakkaampi ja läheisempi mummo aikanaa,siitä pitää MUN TYTTÄRENI huolta,repikää siittä;)

Voi voi! Sääliksi käy tyttöressuasi ja appivanhempiasi, kun tuollaisen miniän ovat saaneet.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Oikeesti:
mä kyllä (vähän)säälin mielessäni pelkkien jätkien äitejä..ne ei oikeesti tiedä miten ihana on oma pieni tytär ja miten se on tärkeä isälle...väittäisin että paaljon tärkeempi kun jotkut saamarin pojankoltiaiset jotka tekee pahaa ja kiusaa minkä silmä välttää!! Ja sitä paitsi mä tuun olemaan se rakkaampi ja läheisempi mummo aikanaa,siitä pitää MUN TYTTÄRENI huolta,repikää siittä;)
Sulla ei taida olla poikia? Ei pojat ole sen ilkeämpiä kuin tytötkään. Tytöt ovat jo vauvast asti vaativampia ja meno senkun jatkuu uhmäiän ja murrosiän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Sanot vaan...oikeasti haluatkuitenkin tytön. :xmas:
Kyllä joskus haluan olla vielä tytönkin äiti mutta tästä toisesta halusin pojan. Luulin ennen raskaaksi tuloa että toivoisin tyttöä mutta kun tuo oma esikoinen on niin ihana niin haluan toisen pojan. Miksiköhän niin monet aina olettaa että naiset haluavat tytön. Mulla on monta kaveria joilla on ainoastaan tyttö/tyttöjä ja olen niin onnellinen että minulla on poika. Kyllä ne lapset on erilaisia jo pienestä pitäen. Ja en pidä lapsia eriarvoisina ja olisin ollut iloinen siitä tytöstäkin ja hehkuttanut sitä luultavasti yhtä paljon. Mutta nyt tämä poika tuntuu niin oikealta että näin niiden asioiden kuuluukin mennä.

Mä oikeasti pilailin. =)
Näinhän se täällä palstalla menee...sun on ihan pakko haluta tyttöä kun sulla on jo poika, ja jos muuta sanot, valehtelet. :D

Mulla on yksi poika, ja täytyy myöntää, että toivoin tyttöä ennen syntymää.
Nyt kun toinen lapsi on toiveissa, niin musta on melkein alkanut tuntua, että toinen poika olisi kiva...en tiedä jaksaisinko minkään vinku-iitan kanssa, pojat on helpompia. :D
..kuitenkin se oma prinsessakin houkuttaisi....
 
höpö höpö
tytöt ei ole sen vaikeempia kun tämän päivän pojatkin jotka haluaa muotivaatteita yms...ja mulla hei neljä tyttöö kyllä mä tiedän...olen lisäksi katsellut poikaperheitten elämää toosi läheltä...huh huh varsinki yh-äidillä toosi vaikeeta niitten teini-poikien kanssa,passaavat saakeli perunatkin kuorittuna ja katettuna niitten köriläitten eteen jotka makaa tietsikkapöydän ääressä aamusta iltaan...kun taas mun tytöt on tosi omatoimisia ja reippaita!!!
 
vieras
Onnea!

Meillä on poika ja kaksi tyttöä. Meillä poika on noista kolmesta haastavin, haasteet tosin alkoi vasta 2v3kk ikäisenä, mutta selvästi vaikeampi ollut kuin tytöt. Itse olen aina kokenut olevani enemmän ns. tyttöjen äiti kuin poikien. Poikanikin on toki ilmanmuuta yhtä rakas kuin tytöt, mutta osaan touhuta enemmän noita tyttöjen juttuja. Onneksi mies on sellainen, että osaa touhuta paljon kaikkia poikien ja tyttöjen juttuja ja tykkää enämpi leikkimisestä niin ei tämäkään haittaa. :)
 
Iloinen Possu
Alkuperäinen kirjoittaja vilpittömästi:
Onnea! Voit huokaista helpotuksesta, säästyit tytöltä.
Ihanaa, oot kuin mun äiti. :$ Toisaalta on sitä mieltä että tyttöjä pitää ainakin olla yksi että tietää mitä elämä on ja sehän on siis kamalaa.

Onnea ap:lle, meillä myös kaksi ihanaa poikaa :heart:
 
per..
Alkuperäinen kirjoittaja maria:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Meillä kaks poikaa, tyttö ja nyt tulossa poika. Toivoin kyllä tyttöä mutta poika on melkeen yhtä ihana ja kaapit on täynnä jo nyt poikien vaatteita vaikka ultra ei ole 100% varma.
Meillä myös poika, poika, tyttö, poika. Olin aika pettynyt että viimenen oli poika, oisin niin toivonu tytölle kaveria. Mutta ite tykkään kyllä pojista enemmän.
Miten joku voi sanoa omista lapsista etta tykkää pojista enemmän, uskomatonta!!
Kyllä on varmaan tytölläsi kiva olla.
 
m
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Oikeesti:
mä kyllä (vähän)säälin mielessäni pelkkien jätkien äitejä..ne ei oikeesti tiedä miten ihana on oma pieni tytär ja miten se on tärkeä isälle...väittäisin että paaljon tärkeempi kun jotkut saamarin pojankoltiaiset jotka tekee pahaa ja kiusaa minkä silmä välttää!! Ja sitä paitsi mä tuun olemaan se rakkaampi ja läheisempi mummo aikanaa,siitä pitää MUN TYTTÄRENI huolta,repikää siittä;)
Sulla ei taida olla poikia? Ei pojat ole sen ilkeämpiä kuin tytötkään. Tytöt ovat jo vauvast asti vaativampia ja meno senkun jatkuu uhmäiän ja murrosiän.
en kyllä allekirjoita tätä, minulla esikoinen poika ja toinen tyttö, tyttö oli paljon helpompi vauvana kuin poika. Murrosiästä en tiiä sanoa vielä mitään, mutta uhmaiät ovat olleet suht samanlaisia.
 
Iloinen Possu
Alkuperäinen kirjoittaja Oikeesti:
mä kyllä (vähän)säälin mielessäni pelkkien jätkien äitejä..ne ei oikeesti tiedä miten ihana on oma pieni tytär ja miten se on tärkeä isälle...väittäisin että paaljon tärkeempi kun jotkut saamarin pojankoltiaiset jotka tekee pahaa ja kiusaa minkä silmä välttää!! Ja sitä paitsi mä tuun olemaan se rakkaampi ja läheisempi mummo aikanaa,siitä pitää MUN TYTTÄRENI huolta,repikää siittä;)
No joo. Mun miehen äiti, eli se anoppi juurikin on läheisempi mun lapsille kuin mun oma äitini, vaikka läheinen hänkin on.
 
onnea! pojat on ihania.
ittellä kaksi nuorinta on poikia ja olin tyytyväinen että ovat poikia.
ikäeroa on niin vähän että ovat varmasti hyviä leikkikavereita (aina)
toki tyttö ois ollu yhtä tervetullut,mutta näin oli paras =)
 

Yhteistyössä