Meillähän on täällä palstalla varsinainen supervärinäöllä varustettu tyyppi. Ja hän on 🥁🥁🥁…

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
12/12. Ei kovin tieteellinen testi. :rolleyes: Kannettavalla kun vähän kallistaa näyttöä, niin yllättävästi taas näkyy ihan selvästi kun valo tulee oikeasta kulmasta. Valittu laitteisto ja katseluympäristö siis ratkaisee. Tosin oranssi oli sellainen, ettei edes tämä kunnolla auttanut, vaan piti oikein tsuumailla.

Näissä me naiset -testeissä on aina se ärsyttävä piirre, että tulee huijatuksi tekemään ja sitten ne ovatkin todella helppoja. Ei vissiin haluta, että kukaan pahoittaisi mielensä. Tämä nyt ei ollut tietokilpailutyylinen, mutta niissäkin aina kysymykset mallia onko Eurooppa valtio..
 
vierailija
11/12 ja en käyttänyt näyttöpäätelaseja, joita ilman en voi työskennellä, ja mulla on myös moniteholasit.

En saanut selvää sanasta "konstikas" ihan kunnolla ja arvasin mediassa nykyään silloin tällöin esiintyvä "könsikäs" 🤣
 
  • Haha
Reactions: Echo
vierailija
  • Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed
  • Haha
Reactions: Johnny Appleseed
Harvoin sorrun näihin mutta tämä hyppäsi täällä silmiini, niin kokeilin. Ilman laseja 12/12, oletin jotenkin olevan vaikeampikin mutta pah. Hieman kyllä petyin.
Mulla pari viimeistä näkyi vasta kun käänsin luurin kallelleen.

Mut siis joo. 12 sekä mulle että mun miehelle.

Mies on puna-vihersokea, yhdessä meillä on oikea supernäkö ku se näkee muutoin tarkemmin. Siis tyylillä kaukaa erottaa kotkan haikarasta ku mulla ei oo hajua ellen näe miten ne lentävät tai hae kiikareita.
 

Yhteistyössä