Meillä on hiljaista kuin ruumishuoneella!! Miten jaksatte tätä hiljaisuutta,

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei voi käsittää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei voi käsittää

Vieras
jos teillä on vaan kaksi lasta???

Mies lähti muiden kans muutamaksi päiväksi mummolaan, kaksi ala-asteikäistä jäi kotiin ja meillä on niin hiljaista ja yksinäistä, ettei usko kukaan :(

Miten te jaksatte tälläistä, joilla on vaan pari lasta???
 
Mä en välillä jaksais sitä mälinää mitä 2 lasta pitää.

muutenkin välillä ihmisten äänet rasittaa, tulee olo, että on kirkonkellon sisällä ja sitä hakataan lekalla ulkoapäin.
 
voi että kyl meillä ainakin noi 2 neitii saa niin pal elämää aikaseks et aah ihanaa kun iltasin on hiljasta tai no meil on tollanen vasikan kokoinen koira tossa mikä avittaa myös et on elämää :D
 
Meil ei oo ku yks laps ja siitä kyllä tarvittaessa lähtee ääntä. Ja yhdessä kun leikitään paljon, ni ei sitä hiljaa olla. Tai sit on joku cd soimassa...meillä harvoin on hiljaista, paitsi yöllä :D
 
Mulla on vaan yks ja riittävästi lähtee ääntä! Ja kun illalla hiljenee, nii kuuntelen vaan hiljaisuutta! Ja teen kutiletta, kilkatus kuuluu välillä siitä! Se on "musiikkia" korville villin päivän jälkeen!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ei voi käsittää:
jos teillä on vaan kaksi lasta???

Mies lähti muiden kans muutamaksi päiväksi mummolaan, kaksi ala-asteikäistä jäi kotiin ja meillä on niin hiljaista ja yksinäistä, ettei usko kukaan :(

Miten te jaksatte tälläistä, joilla on vaan pari lasta???

heh. Meillä on "vaan" pari lasta. Minä olen aina tykännyt omasta seurasta eli omasta rauhasta, ja aivan tarpeeksi on juttuseuraa kotona koko ajan. Joku selittää jotain. Eli kaipaisin paljon enemmmän hiljaisuutta ja rauhaa kuin saan tälläkään hetkellä, ei kiitos yhtään isompaa lapsilaumaa meille.
 

Yhteistyössä