E
ei voi käsittää
Vieras
jos teillä on vaan kaksi lasta???
Mies lähti muiden kans muutamaksi päiväksi mummolaan, kaksi ala-asteikäistä jäi kotiin ja meillä on niin hiljaista ja yksinäistä, ettei usko kukaan
Miten te jaksatte tälläistä, joilla on vaan pari lasta???
Mies lähti muiden kans muutamaksi päiväksi mummolaan, kaksi ala-asteikäistä jäi kotiin ja meillä on niin hiljaista ja yksinäistä, ettei usko kukaan
Miten te jaksatte tälläistä, joilla on vaan pari lasta???